Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi EPÄILET tulleesi bannatuksi?

Vierailija
05.04.2014 |

Mä nyt lauon niin laidasta laitaan juttuja, että mahdotonta sanoo mikä oli viimeinen pisara.

Mutta onko tosiaan niin, että "väärästä" mielipiteestä saatetaan bannata? Vai mitä luulette teidän bannien taustalla olevan? Onko paljonkin tullut teille näitä estoja?

Ihmetyttää välillä kun tuntuu, että aivan asiattomista jutuista voi heittää täysin mielisairasta läppää, mutta sitten tuntuu jengille satelevan banneja jostain poliittisista mielipiteistä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli.

Vierailija
22/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:22"]

Kun nyt mode lukee tätä ketjua, niin voisitteko olla jotenkin näkysällä täällä kuten monilla muilla palstoilla? Ikään kuin allekirjoittaisitte työnne ja sen laadun?

Kukas meillä tänään on vuorossa?

[/quote]

Niinpä! Mode, mode, näytä sarves - onko huomenna banni?

Voisiko siis vaikka modelta itseltään saada tähän vastauksen, että mitkä ovat syitä, että keskustelu sivustolla estetään? :) Jos vaikka ihan listailet esimerkkejä - kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan yhtään ihmettele, miksi saatte bannia, kun olette niin pahansuopia ihmisiä samalla kun kuvittelette olevanne suojassa anonyymiteetin takana. 

Ihmiskunnan syöpä osaa kerääntyä nettiin ja myrkyttää ilmapiirin. 

Vierailija
24/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nimität muita yhteiskunnan syöväksi, asetut itse samalle tasolle.

Mutta joo, ei kai tällä palstalla ole koskaan ollut oikein korkeaotsainen meininki kummassakaan suunnassa. Plavelun tarjoaja tarjoaa mitä huvittaa ja asenne käyttäjiä kohtaan on

"Herra antoi, herra otti, tyydy siihen hottentotti"

Vierailija
25/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenpähän asetun ja olen se mulkku lehmä. En ymmärrä tätä ihmeellistä "haukutaanpa tuota blogistia nyt ihan haukkumisen ilosta"-asennetta. Etteköhän te monet ole sillä banninne ansainneet. 

Vierailija
26/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogeista mulla ei ole mitään tietoa. En ole kiinnostunut millään muotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme