Syitä miksi EPÄILET tulleesi bannatuksi?
Mä nyt lauon niin laidasta laitaan juttuja, että mahdotonta sanoo mikä oli viimeinen pisara.
Mutta onko tosiaan niin, että "väärästä" mielipiteestä saatetaan bannata? Vai mitä luulette teidän bannien taustalla olevan? Onko paljonkin tullut teille näitä estoja?
Ihmetyttää välillä kun tuntuu, että aivan asiattomista jutuista voi heittää täysin mielisairasta läppää, mutta sitten tuntuu jengille satelevan banneja jostain poliittisista mielipiteistä?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:26"]
Siis kuinka kauan noi bannit voi kestää?? Mul on ollu jo vissiin muutaman päivän?
[/quote]
Pahin on ollut 3 viikkoa. Lyhin kai tunnin.
Omasta puolestani toivoisin, että moderointilinja tiukentuisi huomattavasti.
Kirjoitin trolliviestin joka kohdistui julkkikseen, tulin katumapäälle ja pyysin poistamaan viestin :/ Oli bannia pari päivää.
Olishan se hyvä edes tietää, mistä se banni on tullut.
Varmaan viljelin liikaa Anttoa. :(
En ole koskaan saanut maistaa banaanivasaraa ja hyvä niin. Tosin enpä täällä typeryyksiä ja haukkumisia yleensä tuppaa laukomaan.
Joskus vuosi sitten olin bannissa viikon. En tiedä miksi. Olisko se ollut joku hieman jotain loukannut vitsi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:51"]
Joskus vuosi sitten olin bannissa viikon. En tiedä miksi. Olisko se ollut joku hieman jotain loukannut vitsi.
[/quote]
Viikko?? No huhhuh mitä aikoja. :D Tais "hieman" loukata joo...
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:51"]
[/quote]
Viikko?? No huhhuh mitä aikoja. :D Tais "hieman" loukata joo...
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:52"]
En epäile vaan tiedän.
Bannia on tullut mm. koska sanoin sitä Degenereted -akkaa rumaksi lesboksi (onko muka kaukana totuudesta?) silloin kun kuultiin ensi kertaa, että kielinainen menee sen ohjelmaan.
Jep. Helposti viuhuu bannia. Muutenhan täällä on ollut esim. linkkejä murhavideoihin jne. Taisi tuo kommentti vaan upota jostakin syystä hyvin johonkuhun modeen :D
[/quote]
Katotaan ollaanko bannissa molemmat, kun tykkäsin kommentistasi :)
Hesari-kritiikki otetaan ainakin kriittisellä korvalla vastaan, samaa lehtiyhtiötä kun on. Vihreiden ja vasemmiston toiminnalle ei saa naureskella samalla tavalla kuin Kokoomuksen ja Persujen. Sossuiluun pitää riittää ymmärrystä.
Lähetin viestiketjuun monta viestiä lyhyen ajan sisällä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:06"]
Hesari-kritiikki otetaan ainakin kriittisellä korvalla vastaan, samaa lehtiyhtiötä kun on. Vihreiden ja vasemmiston toiminnalle ei saa naureskella samalla tavalla kuin Kokoomuksen ja Persujen. Sossuiluun pitää riittää ymmärrystä.
[/quote]
Kiitti vinkeist! Nyt osaan olla kuuliainen av-kansalainen ja omata oikeat näkemykset :)))) Go sossuilu! Eläköön vasemmisto!! Käteinen ja kokoomus haiseee!!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:11"]
En pysty kommentoimaa Moumoun möhö- siis raskausmaha keskusteluun kun kommentoin että maha näyttää lihavan ihmisen mahalta. Raskaana oleva nainen on pyhä lehmä josta ei saa mitään negatiivista sanoa!
[/quote]
Siis voidaanko täältä bannata vaan yksittäisestä ketjustakin? Jaahas, no jo on. Oon btw samaa mieltä tosta asiasta sun kanssas...
Minä olin kaksi viikkoa bannissa kun linkitin tappajakoirien aiheuttamia puremajälkiä.
Niitä kuvia löytyy Google-haulla. Olivat ilmeisesti liikaa.
Otti päähän kun joku "tappajakoira" oli hyökännyt kimppuun Suomessa ja sen innoittamana laitoin miten pahaa jälkeä kyseiset koirat saa aikaan.
Ainut banni jonka olen saanut.
Olisikohan ollut Woody Allen -ketjusta, jossa jäin jumittamaan mahdollisesti moden itsensä kanssa siitä onko Allen syyllinen pedofiliaan ja miksi ei ole jo tuomittu. Olin itse sen avauksen kirjoittaja. Saman (?) kirjoittajan kanssa on ollut muitakin kohtaamisia, polttaa hihansa kanssani.
Epäilin jo aiemmin, että on viikonvaihteen mode, joka on jo töihin tullessaan sotajalalla kanssani tyyliin "meillä ei ole mikään velvollisuus julkaista sinun mielipiteitäsi" tai "menisit sinäkin välillä syömään".
On kaiketi tullut Jutan laihdutusmetodin kritisoimisesta, siitä kuinka se tukee syömishäiriöistä suhtautumista ruokaan ja kehoon. Olisinko kritisoinut Mentulaakin. Heistä nyt kuitenkaan ei saa täällä negatiivista sanoa. Karppaamista ei saa kristisoida. Mode on luultavasti vastaan virallisterveellistä ruokaa ja muutenkin homeopatiahenkinen.
Klikkaa Mua -sarjaa ei saa anoa huonoksi. Varsinkaan Vuoksenmaata ei sovi kritisoida. Aiemmin Tuksusta ei saanut sanoa totuuksia, mutta nyt linja on höllemoi, koska muuallakin mediassa alka olla jo selvää millaista peliä on pelannut vuosia.
Ihan oikeasti en tiedä mistä bannit pätkähtävät, mutta useampi on viime aikoina ollut. Koen sen ihan vain henkilökohtaiseksi naamailuksi joku ei kestä olla palstalla samaan aikaan kanssani, koska jyrään hänen aatteensa. Kommenttii eivät ole sillä tavalla asiattomia, että ketjuja pitäisi poistaa, mutta minun pääsyni palstalle estetään. Henkilökohtaisuuksia siis.
Kun nyt mode lukee tätä ketjua, niin voisitteko olla jotenkin näkysällä täällä kuten monilla muilla palstoilla? Ikään kuin allekirjoittaisitte työnne ja sen laadun?
Kukas meillä tänään on vuorossa?
Siis kuinka kauan noi bannit voi kestää?? Mul on ollu jo vissiin muutaman päivän?