Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Käytkö yöllä pissalla? Ikäsi?

Vierailija
27.11.2020 |

Olen 27 ja käyn joka yö. En ole raskaana

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen illalla vähän ennen nukkumaan menoa juonut normaalia enemmän esim. alkoholia ja teetä.

Sama minullakin. Join eilen saunan jälkeen paljon ja kävin yöllä pissalla, mutta yleensä en käy. Näin ehkä kerran pari kuukaudessa, ei useammin. N46

Vierailija
42/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy lähes koskaan. Aamulla herätessä on monesti kovempikin hätä, mutta ei se yöllä vielä ole. Ja herään monesti öisin noin muuten.

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus samalla kun herään imettämään vauvaa. 31v

Vierailija
44/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee, on kausia jolloin käyn joka yö kerran ja välillä taas pitkiä aikoja etten käy kertaakaan. Riippuu miten on tullut juotua illalla.

N49

Vierailija
45/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellen ole juonut illalla tavallista enemmän. Siis ihan vettä tai teetä. Mutta toisaalta, unirytmi on muuttunut, menen nukkumaan klo 22 ja herään viiden kieppeillä ja silloin menen kyllä suoraan pissalle. N51

Vierailija
46/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus parikin kertaa. Oletan johtuvan siitä, että litkin iltaisin kuppikaupalla teetä. 35

Vierailija
47/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn ainakin kerran. Ehkä 1-2krt viikossa etten käy ollenkaan ja vastaavasti 0-2 yötä/vk että käyn useamman kerran. Tätä on jatkunut niin kauan kuin muistan.

N27

Mulla hyvin samalla tavalla, yleensä käyn ainakin kerran ja joskus useammin. On myös öitä jolloin ei tarvetta, tämä kuitenkin enemmän poikkeus. 

t. toinen N27

Vierailija
48/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran yössä vessassa jo vuosia. Olen 42.

Vierailija
49/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan olla nyt huolissaan kun luen näitä kommentteja 🙄. Olen 37v ja käyn ainakin kerran joka yö. Melkein aina 2 kertaa joskus jopa 3.

Nestehukassa pitää mennä nukkumaan etten käy ollenkaan.

Diabetestä ei ole. Syitähän voi olla todella paljon yliaktiivisen rakon lisäksi. Esim jopa ahdistuneisuushäiriöisillä on lisääntynyt virtsaamisen tarve.

50/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä kerran. Kävin ennen useammin, mutta olen yrittänyt opettaa itseni pois siitä. En nouse vessaan kuin äärimmäisessä hädässä. Stressi herättää muutenkin öisin ja nukun huonosti. Haluaisin eroon tuosta yhdestäkin kerrasta, koska monesti on vaikea nukahtaa uudestaan sen jälkeen. Ikä 35. 

Vierailija
51/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. N23

Vierailija
52/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 2-3 kertaa yössä. Olen 40, mutta olen tehnyt näin lapsesta asti.

Vierailija
53/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan vaikka ikää jo 52

Vierailija
54/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usvametsä kirjoitti:

Käyn yleensä kerran. Kävin ennen useammin, mutta olen yrittänyt opettaa itseni pois siitä. En nouse vessaan kuin äärimmäisessä hädässä. Stressi herättää muutenkin öisin ja nukun huonosti. Haluaisin eroon tuosta yhdestäkin kerrasta, koska monesti on vaikea nukahtaa uudestaan sen jälkeen. Ikä 35. 

Jos yöllä pissattaa, niin kannattaa ehdottomasti mennä pissalle. Rakko venyy, jos se on liian täynnä. Mä taas olen joutunut opettelemaan siihen, että menen pissalle, jos pissattaa, koska pystyn hyvin nukkumaan vessahädässäkin. Mulla oli joskus yksi kesätyökaveri, joka oli pilannut rakkonsa pidättämäisellä (hän oli nuori kuten minäkin), ja hän joutui lääkärin määräyksestä panemaan kellon herättämään yöllä, että käy vessassa.

Mutta tiedän, että on ikävä nousta, jos sitten on vaikea nukahtaa.

Vierailija
56/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, olen 26 v ja lapsia on kaksi (öisin herään siis kerran-kaksi yössä, mutten käymään pissalla). Virtsatietulehdus oli keväällä kun oltiin miehen kanssa liikaa etätöissä... Kävin varmaan 4-5 krt yössä, reseptin sai onneksi helposti netistä kun ei ole ollut toistuvasti tulehduksia, ei epäilyä sp-taudista, ei raskaana, ym kysymyksiä. Aiheen vierestä..

Vierailija
57/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy öisin pissalla ollenkaan, ikää 49v. Saman ikäinen ystäväni käy öisin noin kahdesti pissalla. Herään siihen itsekin, kun ollaan reissun päällä.

Vierailija
58/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy, olen 26 v ja lapsia on kaksi (öisin herään siis kerran-kaksi yössä, mutten käymään pissalla). Virtsatietulehdus oli keväällä kun oltiin miehen kanssa liikaa etätöissä... Kävin varmaan 4-5 krt yössä, reseptin sai onneksi helposti netistä kun ei ole ollut toistuvasti tulehduksia, ei epäilyä sp-taudista, ei raskaana, ym kysymyksiä. Aiheen vierestä..

Miten etätyö aiheutti sulle virtsiksen?

Vierailija
59/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy oikeastaan ikinä öisin pissalla. Syömiseni ja juomisen ovat tasapainossa ja olen muutenkin terve. N45

Vierailija
60/63 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten etätyö aiheutti sulle virtsiksen?

Pidettiin tauot yhtä aikaa ja oltiin tavallista aktiivisempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän