Nainen! Käytkö yöllä pissalla? Ikäsi?
Kommentit (63)
Joka yö. Usein jopa kahdesti. En juo klo 18 jälkeen mitään ja silti nousen jokaikinen yö pissalle :( Eilen menin nukkumaan 23:30 ja kävin pissalla. Heräsin klo 3 pissalle. Aamulla heräsin klo 6 ja taas heti pissalle. Mulla on maailman pienin rakko.
Aika usein aamuyöstä. Käyn juoksemassa illalla useana päivänä viikossa ja sen jälkeen juon paljon vettä vielä vähän ennen nukahtamista.
Mä en yleensä käy öisin kertaakaan vessassa enkä kyllä päivälläkään kuin kerran työpäivän aikana. Kai sitten aamulla kerran ja illalla työpäivän jälkeen kerran-pari ja siinä se.
Käyn ainakin kerran. Ehkä 1-2krt viikossa etten käy ollenkaan ja vastaavasti 0-2 yötä/vk että käyn useamman kerran. Tätä on jatkunut niin kauan kuin muistan.
N27
Vierailija kirjoitti:
Ööö no jos pissattaa niin yleensä?? Miksi oletat, ettei ihminen voi olla hereillä yöllä?
Pahoititko nyt mielesi kun juuri sinua ei huomioitu? Oletko yllättynyt kuullessasi, että edelleenkin useimmat nukkuvat öisin?
Käyn usein kerran, en aina. T: n34
Vierailija kirjoitti:
Ööö no jos pissattaa niin yleensä?? Miksi oletat, ettei ihminen voi olla hereillä yöllä?
Ap tarkoitti varmaan nukkuessa
En.
Tietty, jos vielä tuntia ennen nukkumaanmenoa alam juomaan teetä yli puoli litraa, niin sitten joudun käymään.
N52
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä, mitä kaikkea ihmiset viitsivät kysellä ja jakaa!
Minusta aloitus on hyvä. Saa vähän näkemystä, onko se normaalia.
Varmaan pari kertaa kuussa, joista toinen menkkojen aikaan. N29
En ikinä. Toivottavasti ei iän karttuessakaan tarvitse. Pidän yöunistani. N45
Käyn koska diabetes ja lääkitys joka pissittää ja on juotava paljon.
Se vaihtelee. Välillä tulee jakso, että pitää käydä ainakin kerran joka yö, sitten taas menee pitkän aikaa, ettei tarvitse käydä ollenkaan. N37
En käy joka yö. Jos herään ja on pissahätä, käyn, mutten mitenkään joka yö. Olen 40.
Joskus harvoin. Olen 41-v. Jokin aika sitten jouduin käymään joka yö, kun jostain syystä "janotti" illalla ja join ison lasin vettä. Nyt kun olen juonut säännöllisemmin ja ei janota enää siten et pitäis ennen sänkyyn menoa juoda, niin ei tarvi nousta vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä, mitä kaikkea ihmiset viitsivät kysellä ja jakaa!
Minusta aloitus on hyvä. Saa vähän näkemystä, onko se normaalia.
Tätä tarkoitin :) T.aloittaja
Jos olen illalla vähän ennen nukkumaan menoa juonut normaalia enemmän esim. alkoholia ja teetä.
Hyvä kysymys. Ikä 46.5 ja olen kuukauden käynyt aamuyöstä pissalla. Juon myös suullisen vettä samalla. Mietin jo pitäisikö mennä työterveyteen. Diabetes...
Työstressi havahduttaa äisin pari kertaa. Etätyöpäivinä nukun hyvin.
Työpäivä on 10h matkoineen.
En. 52v.