Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen puhua miehelle treffeillä ns. miesten juttuja?

Vierailija
27.11.2020 |

Autot, urheilu, armeija, pelaaminen jne.

Onko turn off?

Kommentit (13)

1/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noi ole miesten juttuja?

Vierailija
2/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kaikista eksistä kerro myös. Markon Kanssa käytiin sorsastamassa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tmmärrän sen, että toisen eksistä ei välttämättä halua kuulla kun siinä alkaa helposti vertailemaan itseään niihin jne, mutta mä en ymmärrä miten vaikka autoista puhuminen on yhtä paha? Ja mistä miehet haluaa naisten kanssa jutella, jos ei kerta "miehiset" kiinnostuksenkohteet käy?  Ilmeisesti se sitten olisi miehelle negatiivinen asia, jos nainen esimerkiksi harrastaisi vaikka kalastusta? Miksi?

Vierailija
4/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu taas miehestä. Itse kävin kerran deiteillä tyypin kanssa, joka halusi 70 prosenttia ajasta keskustella urheilusta ja liikuntaharrastuksista. Ei kai se ainakaan niitä kovin rajatusti miehekkäinä aiheina ajatellut, kun kerta esitti aiheeseen liittyviä kysymyksiä minullekin jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
5/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä kannattaa puhua yleisistä asioista. Olla hyväntuulinen ja/tai vaikka kritisoida yleisiä juttuja, sehän riippuu ihan vastapuolesta. Parasta on se että treffit sujuu mukavissa merkeissä (ei väkinäisesti). 

Vierailija
6/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä kannattaa puhua yleisistä asioista. Olla hyväntuulinen ja/tai vaikka kritisoida yleisiä juttuja, sehän riippuu ihan vastapuolesta. Parasta on se että treffit sujuu mukavissa merkeissä (ei väkinäisesti). 

Jep, eikä itseään kannata kehua liikaa :D

Vierailija
7/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein vaikutuksen puhumalla talousasioista esim. inflaatiosta, devalvaatiosta. Suomella oli vielä oma raha, eikä kuuluttu eu:hun.

Kiinteistöjen hintojen kehityksestä.

Näin nappasin hyvän miehen. Namissaa melkein 40 vuotta.

Vierailija
8/13 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin puhua autoista, varsinkin Opelista. Eilen vaihdettiin venttiilikopan tiiviste. Luulin ensin, että vika oli lambda-anturissa.

Vierailija
9/13 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin että käytiin sorsastamassa, en välttämättä sanoisi että eksän kanssa. Metsästyksestä tykkäisin kyllä puhua kun siitä on kokemusta. Autoista ei.

Vierailija
10/13 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain tähän ketjuun kurkkaamaan, mitkä ovat "miehisiä" puheenaiheita.

Vierailija
11/13 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein vaikutuksen puhumalla talousasioista esim. inflaatiosta, devalvaatiosta. Suomella oli vielä oma raha, eikä kuuluttu eu:hun.

Kiinteistöjen hintojen kehityksestä.

Näin nappasin hyvän miehen. Namissaa melkein 40 vuotta.

Taas riippuu miehestä. Minä yritin keskustella ajankohtaisista yhteiskunnallisista asioista tuon urheilijamiehen kanssa, mutta aina vaan ne keskustelut lipsahtivat takaisin liikuntaan hänen ottaessa puheenvuoron.

Ylipäänsä aloittajan kysymys on vähän hassu. Sitähän kaiketi keskustellaan niistä asioista joista juttua lähtee ja jos ei lähde niin ei olla yhteensopivia. Kuten minä en ollut tämän urheiluhullun kanssa.

T. 4

Vierailija
12/13 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin mieheeni fortnitessa. Olis aika omituista, jos ei voitais puhua peleistä.

Vierailija
13/13 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kunhan nainen maksaa osuutensa laskusta ja levittää reittä loppuillasta.

Make

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi