Mitä olet tänään sunnuntaina puuhaillut?
Kommentit (34)
Piereskellyt ja haistellut ihanaa tuoksua.
Jouduttiin viemään yllättäen koira nukutettavaksi ja hautasimme ystävämme. Lohtua tuo että ei ehtinyt olla kipiänä montaa tuntia ja eli täysillä loppuun asti. Ikääkin oli jo.
Lukenut kirjoja (mangaa), katsonut Singaporen GP:n, seurannut LaLigaa, shoppaillut netissä, soittanut sähkökitaraa ja nyt seikkailen bittiavaruudessa. Illalla gaming sessio kavereiden kanssa. M28
Olin taas satavuotiaan hirsitalon kimpussa sorkkaraudan kanssa. Kaunista punertavaa hirttä ja siniseksi maalattu lautalattia tuli esille yhdestä huoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Jouduttiin viemään yllättäen koira nukutettavaksi ja hautasimme ystävämme. Lohtua tuo että ei ehtinyt olla kipiänä montaa tuntia ja eli täysillä loppuun asti. Ikääkin oli jo.
Osaanotto. M28
Tylsistellyt. Kävin äidillä kahvilla. Ja kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin osanotto suureen suruun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaanotto. M28
kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmin osanotto suureen suruun.
kiitos!
Opiskellut espanjaa, käynyt lenkillä, tehnyt ruokaostokset.
Katsonut animea ja herkutellut poppareilla.
Mulla on anime-elokuvamaratoni menossa.
Yritin mennä aamulla sieneen mutten mahtunutkaan :D Olen tänään laukonut lähipiirilleni muitakin lähinnä itseäni naurattavia vitsejä, enkä juuri muuta.
Olen tehnyt tänään hyvin vähän. Värjäsin hiukset, katselin suoratoistosta muutaman jakson seuraamaani sarjaa, tein ruokaa ja pyyhin vähän pölyjä. Matalalla paistava aurinko on melkoisen armoton, ja kaikki pöly näkyy todella selvästi.
Luvassa vielä telkkaria, netissä surffailua ja kirjan lukemista. Pitäisi vielä miettiä, mitä vaatetta laittaisi huomenna töihin, niin ei sitten aamulla tarvitse asiaa ihmetellä. Ai niin, ja roskapussi pitäisi käydä myös viemässä.
Olin töissä ja ylitöissä :). Kannattavaa puuhaa sunnuntaisin.
Kävin kalastamassa magneetilla, iso kasa tuli metallia ja soitin keräyspisteeseen että saa hakea, tarjosi rahaa mutta en ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Kävin hifimessuilla.
Samoin. B&W
Kävin ostamassa kontillisen Puliukon Pronssia ja nyt kuuntelen sitä nauttien Santanaa