Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan New Yorkia!

Vierailija
05.04.2014 |

Upein kaupunki ikänä :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 05:44"]

New Yorkin rakastaminen on niin klisee ja opittu juttu. Jos joku mainitsee jonkun muun kaupungin kuin losin tai nykin suosikikseen tulee sellainen tunne että nyt on oikeasti omilla aivoillaan ajatteleva ihminen. Turistireissut sikseen, tarkoitan asumista. Pelkällä matkalla ei saa todellista kuvaa.

Esimerkiksi Chigaco on todella upea kaupunki ja ihan Nykin veroinen varsinkin jos puhutaan asumisesta.

[/quote] Johtuu siita etta turistit osaavat matkustaa vain New Yorkiin, Miamiin (Orlandoon), Los Angelesiin ja siina sivussa Vegasiin. Muu maa on taysin tuntematonta ja parhaat paikat jaa nakematta.

Vierailija
22/27 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai koska niin kuuluu tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 06:21"]

New Yorkin rakastaminen on niin klisee ja opittu juttu. Jos joku mainitsee jonkun muun kaupungin kuin losin tai nykin suosikikseen tulee sellainen tunne että nyt on oikeasti omilla aivoillaan ajatteleva ihminen. Turistireissut sikseen, tarkoitan asumista. Pelkällä matkalla ei saa todellista kuvaa.

Esimerkiksi Chigaco on todella upea kaupunki ja ihan Nykin veroinen varsinkin jos puhutaan asumisesta.

[/quote] Johtuu siita etta turistit osaavat matkustaa vain New Yorkiin, Miamiin (Orlandoon), Los Angelesiin ja siina sivussa Vegasiin. Muu maa on taysin tuntematonta ja parhaat paikat jaa nakematta.

[/quote]mmm.....etenkin smoky mountains

Vierailija
24/27 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 06:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 06:21"]

[/quote]mmm.....etenkin smoky mountains

[/quote] Taos ja Aspen, New Mexico, Sedona.

Vierailija
25/27 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset arvostaa eri asioita. Minä olen tuo joka on syntynyt Manhattanilla ja paljon maailmaa nähneenä olen edelleen sitä mieltä ettei Manhattanista vie voittoa mikään. Toki se voi johtua siitä että miellän sen "kodiksi" Oulun lisäksi. Ja.. vaikka Oulu on toki ihan kiva kaupunki niin eihän ne nyt ole verrattavissa.

Ja kyllä, oletin että kirjoittelet suomesta kun vauvapalstalla kuitenkin ollaan. Pahoitteluni siitä!

Vierailija
26/27 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 07:10"]

Ihmiset arvostaa eri asioita. Minä olen tuo joka on syntynyt Manhattanilla ja paljon maailmaa nähneenä olen edelleen sitä mieltä ettei Manhattanista vie voittoa mikään. Toki se voi johtua siitä että miellän sen "kodiksi" Oulun lisäksi. Ja.. vaikka Oulu on toki ihan kiva kaupunki niin eihän ne nyt ole verrattavissa.

Ja kyllä, oletin että kirjoittelet suomesta kun vauvapalstalla kuitenkin ollaan. Pahoitteluni siitä!

[/quote]niin minakin oletin vaikka itse midwestista kirjoittelenkin.....hyvaa yota. Uni alkaa hiljalleen kutsua pitkan illan jalkeen chuckie cheese e.ssa pelaamisen jalkeen.....

Vierailija
27/27 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 07:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 07:10"]

[/quote]niin minakin oletin vaikka itse midwestista kirjoittelenkin.....hyvaa yota. Uni alkaa hiljalleen kutsua pitkan illan jalkeen chuckie cheese e.ssa pelaamisen jalkeen.....

[/quote]Never assume. Kylla muutkin ovat maailmaa nahneet, ei tarvitse olla Manhattanilla syntynyt.

Tähän aikaan vuorokaudesta av on aika kansainvalinen.