Rakastan New Yorkia!
Kommentit (27)
Mulla tulee korvista ulos kun on pakko käydä kaksi kertaa kuussa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 02:55"]totta, niin ihanan rento ja kotoisa
[/quote]
Empire state of mind :)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 03:02"]Mulla tulee korvista ulos kun on pakko käydä kaksi kertaa kuussa.
[/quote]
Miten voi olla? Toki jos pitää toiselta puolelta maailmaa matkustaa niin en ihmettele.
Itse olen syntynyt Manhattanilla, olen asunut siellä vuodet 83-89 ja 04-10 ja ovat kyllä olleet elämäni parasta aikaa.
Olen täällä parhaillaan, sataa vettä ja on paska ilma. Ei huvita tehdä mitään.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 03:17"]Olen täällä parhaillaan, sataa vettä ja on paska ilma. Ei huvita tehdä mitään.
[/quote]
Joo kyllä Keravalla olis paljon hauskempaa!!
Mäkin asun täällä. Love love love it... <3
Vähän yliarvostettu paikka, ainakin puolen vuoden oleskelun perusteella. Yksi lempikaupungeistani silti! New Yorkissa voi tapahtua mitä vaan:D
Kuka sanoi että sinne pitää toiselta puolen maailmaa tulla?
Samaa mieltä! There's nothing you can't do...
New Yorkin rakastaminen on niin klisee ja opittu juttu. Jos joku mainitsee jonkun muun kaupungin kuin losin tai nykin suosikikseen tulee sellainen tunne että nyt on oikeasti omilla aivoillaan ajatteleva ihminen. Turistireissut sikseen, tarkoitan asumista. Pelkällä matkalla ei saa todellista kuvaa.
Esimerkiksi Chigaco on todella upea kaupunki ja ihan Nykin veroinen varsinkin jos puhutaan asumisesta.
Ehkä karmein paikka missä pitäisi asua, ei ikinä. Ilmasto paska kuin myös koko Manhattan; en voi ymmärtää hypeä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 03:02"]
[/quote]johan tommonen lentaminen tulisikin....
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 03:17"]
[/quote] Osanottoni! Ihan samanlainen ilma on taalla Keskilannessa, en muista nain kamalaa talvea/kevatta koskaan olleen, koko maa on karsinyt.
[/quote]taisi meidan kovat myrskyt siirtya sinne itarannikolle.....
Ehkä karmein paikka missä pitäisi asua, ei ikinä. Ilmasto paska kuin myös koko Manhattan; en voi ymmärtää hypeä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 06:11"]
[/quote] Osanottoni! Ihan samanlainen ilma on taalla Keskilannessa, en muista nain kamalaa talvea/kevatta koskaan olleen, koko maa on karsinyt.
[/quote]Kentuckyssa pisin talvi ikina...ihanat ilmat talla viikolla, mutta viime yon myrskyn takia takapakkia.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 06:09"]
[/quote] Voi herranen aika, kuka tassa on lentamisesta puhunut? Tarrytownista ajelen. Luuletteko etta ihmiset tulevat New Yorkiin ainoastaan Suomesta lentamalla?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 06:15"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 06:09"]
[/quote] Voi herranen aika, kuka tassa on lentamisesta puhunut? Tarrytownista ajelen. Luuletteko etta ihmiset tulevat New Yorkiin ainoastaan Suomesta lentamalla?
[/quote]noh een.....erehdyn nakojaan vain, silla tuollainen ajelu ei minua lainkaan vaivaisi. Taitaa todellakinse ajelu potuttaa kun noin herneet vedit nenaan.
totta, niin ihanan rento ja kotoisa