Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei, ei ei, mulle ei käy taas näin

Vierailija
05.04.2014 |

Vaan niin se vaan kävi. Erosin exästä 4v yhdessäolon jälkeen. Ensimmäinen vuosi oli täydellinen, olin onneni kukkuloilla. Sitten mies alkoi hakata minua.

No, sain voimat lähteä suhteesta. Olin 3v yksin, nuolin haavojani ja kävin terapiassa.

1,5v sitten tapasin ihanan mielen, aloimme seurustella. Elämä hymyili taas.

Ja tänään tuli ensimmäinen lyönti. Mies nukkuu nyt. En tunne mitään. Ei ahdista, ei pelita. Taas on helvetti edessä, tiedän sen.

Toivottavasti kuolen tällä kertaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet tajunnut, että lähteminen on vaikeaa, mutta kun sen kerran on tehnyt, niin toisella kerralla se lähteminen onkin jo helpompaa. Mene katselemaan vuokrakämppiä.

Vierailija
2/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty tähän nyt.

Äitini kuoli hiljattain, rakas siskoni on sairas. Paras ystäväkin menehtyi pari vuotta sitten. Työpaikalla vaaditaan panostusta että päöstään tavoitteeseen.

En vaan pysty tähän nyt. Eikä edes itketä, tiedän kyllä mitä on edessä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit avauksen, jos et halua apua?

Vierailija
4/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasta itsesi. Lähde heti. Ota yhteyttä turvakotiin jos et saa muualta apua.

Vierailija
5/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas ap! Miehesikin on tiennyt kaikki nuo mainitsemasi ongelmat ja menetykset! On varmaan tiennyt myös, että eksäsi pahoinpiteli sinua?! 

TUOLTA pohjalta voin luvata, että miehesi ei lakkaa lyömästä kun on sille tielle nyt lähtenyt. Karmaisevaa väkivalta on aina, mutta liian kamalan vaikeaa ymmärtää, että tuossa sinun kaikkien menetusten keskellä LYÖ sinua?!?! Jostain syystä olet onnistunut löytämään vahingossa uuden miehen, jolla on pahoja käyttäytymisongelmia. NYT lähdet etkä odota taas kolmea vuotta!!!

Vierailija
6/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole ketään kelle puhua tästä. Olen yksin, ja en tule selviämään tästä suhteesta pois yksin.

Häpeä on liian suuri.

Ei se terapia kerran viikkoon riitä. Ei edes rauhoittavat lääkkeet.

Ainut tie ulos on ystävä. Tuki ja lämpö. Sitä ei voi kukaan ammattilainen antaa.

Halusin vain jakaa ajatukseni.

Ap

Vierailija
7/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sä pystyt. Pystyt kun kerran on pakko. Ja mitä pikemmin lähdt, sen helpompaa se on. Lähde nyt samantien, kun mies nukkuu vielä. Kerää vaan tärkeimmät asiat kassiin, (incl. Rahat ja pankkikortit, passit ja muut hlöpaperit, ja helökohtaiset paperit). Voitko mennä isäsi tai siskosi luo? Jos et, mene alkuun vaikka hotelliin tai turvakotiin.

Huomenna tai maanantaina haet tavarasi (tai jos asunto on sun, pistat miehen tavat ulos ja lukot vaihtoon - ihmisen kadullelaittamisesta on erinaisia rajoituksia laissa, ja miehesi varmaan yrittaa vedota niihin, mut oikeasti sun ei tassa tilanteessa tarvi niista piitata. Soitat vaan poliisin jos se alkaa rayhata ja ne vie sen putkaan.)

töistä ja niiden paineidta ei kande välittää. Ei sinä niitä silloinkaan saavuta, jos jäät kotiin hakattavaksi - vähempään vaan pystyt. Sen sijaan jos pidät nyt itsestäsi huolta, saatat saada siitä lisää voimia työhösikin.

Vierailija
8/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole asiaa turvakotiin kun ei ole lapsia. Sain viimeksi ammattilaisilta todella huimaa apua. Psyk. Sh:n kanssa 10 tapaamista kerran viikkoon ja masennuslääkkeet.

Ja kyllä, nykyinen mieheni tietää taustastani.

Ap

Vierailija
9/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te nappaatte näitä hakkaavia miekkosia?

Vierailija
10/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 02:45"]Tottakai sä pystyt. Pystyt kun kerran on pakko. Ja mitä pikemmin lähdt, sen helpompaa se on. Lähde nyt samantien, kun mies nukkuu vielä. Kerää vaan tärkeimmät asiat kassiin, (incl. Rahat ja pankkikortit, passit ja muut hlöpaperit, ja helökohtaiset paperit). Voitko mennä isäsi tai siskosi luo? Jos et, mene alkuun vaikka hotelliin tai turvakotiin.

Huomenna tai maanantaina haet tavarasi (tai jos asunto on sun, pistat miehen tavat ulos ja lukot vaihtoon - ihmisen kadullelaittamisesta on erinaisia rajoituksia laissa, ja miehesi varmaan yrittaa vedota niihin, mut oikeasti sun ei tassa tilanteessa tarvi niista piitata. Soitat vaan poliisin jos se alkaa rayhata ja ne vie sen putkaan.)

töistä ja niiden paineidta ei kande välittää. Ei sinä niitä silloinkaan saavuta, jos jäät kotiin hakattavaksi - vähempään vaan pystyt. Sen sijaan jos pidät nyt itsestäsi huolta, saatat saada siitä lisää voimia työhösikin.

[/quote]

Selvästi sinulla ei ole kokemusta tällaisesta suhteesta lähtemisestä. Kyllä, tuo kuulostaa teoriassa erinomaiselta suunnitelmalta. Mutta unohdit täysin tärkeimmän asian mikä ihmisen käyttäytymistä ohjaa. Tunteet.

Mitä sitten kun mies itkee, pyytää jäämään, lupaa ettei ikinä enää.. Se on niin lohdullista kuulla, on niin paljon helpompaa jäädä.

Tämä on niin häpeällistä.

Ei minulla ole isää, siskoni on sairas ja hänellä on perhe. En voi vain ilmestyä paikalle. Olen säälittävä olento, tiedän. Täysin selkärangaton.

Olet kuitenkin väärässä yhdessä asiassa. Kun kotona odottaa helvetti, työnteko on yllättäen mukavaa.

Ap

Vierailija
11/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin meidän kunnassa turvakotiin pääsee ilman lapsiakin. Tosi ikävä tilanne, tiedän kokemuksesta, mutta sun on vaan pakko lähteä pois. Toi tilanne ei vaan lopu muuten. 

t. se kenen piti yrittää itsemurhaa ennen kun pääsi irti pahoinpitelevästä miehestään.

Vierailija
12/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 02:49"]Mistä te nappaatte näitä hakkaavia miekkosia?

[/quote]

Onko pakko? Kyllä, olet parempi ihminen kuin minä, paljon fiksumpi. Teet parempia päätöksiä. Sinulla oN PAREMPI MIES, kauniimpi koti, olet kauniimpi, sinulla on kivempi auto ja aukoton moraali. Onneksi olkoon.

Vierailija
13/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 02:55"]Kyllä ainakin meidän kunnassa turvakotiin pääsee ilman lapsiakin. Tosi ikävä tilanne, tiedän kokemuksesta, mutta sun on vaan pakko lähteä pois. Toi tilanne ei vaan lopu muuten. 

t. se kenen piti yrittää itsemurhaa ennen kun pääsi irti pahoinpitelevästä miehestään.

[/quote]

Minä edellisessä suhteessa yritin sinne päästä, mutta sanoivat et ottavat pääsääntöisesti lapsiperheitä, varsinkin nyt kun on täyttä. Sain kyllä ohjeet mistä hakea apua.. Teoriassa kaikki toimii, mutta käytännössä tässä tilanteessa on hirveän vaikea saada apua. Varsinkin kun ek ole ystäviäkään.

Ap

Vierailija
14/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut sen kun ex-mies vainosi vuoden. Mene turvakotiin jos pääset ja sen jälkeen huolehdi, ettei mies löydä sinua.

Ehdottomasti lähdet. Elämässä tulee tilanteita kun vaaditaan liikoja. Käy täällä päivittämässä miten menee.

Vierailija
15/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet arvokas ja tärkeä, siksi sinun pitää lähteä miehesi luota. Koeta jaksaa!

Et ole yhtään vähäarvoisempi kuin muut siksi, että sinua hakataan, eikä ole lainkaan itsekästä jättää väkivaltainen mies.

Vierailija
16/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia ap:lle <3

Vierailija
17/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pääsen turvakotiin joudut toimimaan varovaisesti niin, että haet uutta asuntoa varovaisesti. Rikosilmoituskin olisi paikallaan.

Vierailija
18/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en tiedä millainen asuntosysteemi teillä on, siitä riippuu kuka lähtee ja kuka jää.

Vierailija
19/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että laitatte kannustavia viestejä. Nyt en vain pysty. En jaksa.

Menen nukkumaan. Lupaan käydä päivittelemässä tilannetta.

Hyvää yötä siskot.

Ap

Vierailija
20/21 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 03:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 02:55"]Kyllä ainakin meidän kunnassa turvakotiin pääsee ilman lapsiakin. Tosi ikävä tilanne, tiedän kokemuksesta, mutta sun on vaan pakko lähteä pois. Toi tilanne ei vaan lopu muuten. 

[/quote]

Minä edellisessä suhteessa yritin sinne päästä, mutta sanoivat et ottavat pääsääntöisesti lapsiperheitä, varsinkin nyt kun on täyttä. Sain kyllä ohjeet mistä hakea apua.. Teoriassa kaikki toimii, mutta käytännössä tässä tilanteessa on hirveän vaikea saada apua. Varsinkin kun ek ole ystäviäkään.

Ap

[/quote

Tosi kurjaa, että sulle noin sanottiin. Uskon kyllä, että eri kunnissa on erilaiset käytännöt, mutta mun mielestä on tosi väärin, että joku apua tarvitseva käännytetään pois.

Mutta ainahan voisit uudestaan sinne turvakotiin yrittää? Voi olla, että muutaman vuoden aikana sielläkin olisi käytännöt ehkä muuttuneet ja nyt siellä ehkä olisikin tilaa muillekin kun äideille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi