Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletkos epäonnistunut elämässäsi? Miksi?

Vierailija
27.11.2020 |

Ole nyt kerrankin rehellinen. Miksi olet epäonnistunut? Eikö lahjat riitä? Oletko itsekäs? Oletko laiska? Älä puhu, että meni terveys, jos joit vienaa ja tupakoit.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä.

Vierailija
2/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki jäi keskiarvosanojen takia. Lievä oppimishäiriö tuhosi koko elämäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitätöinti

Vierailija
4/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään kaikkia asioita maailmassa. Ei sellainen pärjää elämässä.

Vierailija
5/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaikki jäi keskiarvosanojen takia. Lievä oppimishäiriö tuhosi koko elämäni.

Sama täällä. Ei kiinnostanu opinnot. Ihan perusduunareita ollaan vaan. Oppimishäiriötä ei tietääkseni ole.

Vierailija
6/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sentään tupakoi. Sehän se on jo vihonviimeisen luuserin tapa. Sori vihonviimeisen luuserin.

Vierailija
7/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä koen nykyää,ei jaksa yrittää,olin tykätty ainakin asiakkaiden kaa,ennen meni ihan hyvin,nyt sanotaa viimene 20v menny persiillee..olen työpaikkakiusattu kertaa 2,toine naisvalt.ala.toine enempi miehii.Nyt kaikki sotii vastaan,nimi,sukunimikin ei ennen häirinny nyt tuntuu,työni tein ennen hyvin ..enempikin kuin hyvin.Nyt alkaa katkeruuden aikakaudet..mä en todellakaan yritä tai pokkuroi ketää enää!

Vierailija
8/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyminen oli paska kokemus ja siitä eteenpäin onkin ollut pelkkää alamäkeä.

Vierailija
9/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä epäonnistunut kaikessa. Jonkun sekin pitää tehdä.

Vierailija
10/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut tarpeeksi hyvä äiti enkä puoliso, en myöskään sisko, lapsi tai ystävä. Olen ollut liian usein laiska ja itsekäs.

Työssä puolestaan olen liikaa kuunnellut ja auttanut toisia, perhe-elämän ja omien töiden kustannuksella. Töissäkään ei ole mennyt hyvin.

Vajaa viiskymppisenä olen epävarmenpi kuin koskaan ennen. Haluan vain seurata elämää sivusta ja pysyä erossa muista ihmisistä, paitsi läheisimmistä. Sen olen sentään oppinut, ettei useimpiin ihmisiin kannata luottaa. Ihminen voi olla samaan aikaan kiva ja ei-lainkaan luotettava.

Vierailija
11/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä, laiska, hidas ja pelokas. Siinäpä on sellainen yhdistelmä valmistusvirheitä, että elämässä ei onnistu takuulla yhtään mikään. En osaa tehdä yksinkertaisintakaan työtä.

12/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan on epäonnistunut, jos lähdetään vertailemaan toisiin. Aina on joku jossakin onnistunut paremmin kuin minä.

Jos en vertaile, olen omista lähtökohdistani tarkastellen onnistunut riittävän hyvin.

Vierailija
13/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppimisvaikeuksia, lahjaton, arka, mt-ongelmia, ulkonäkö, jne.

Vierailija
14/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni. Olen vanha ruma ja lihava. Ei ole parisuhdetta. Kotini ei ole sitä tasoa kuin haaveilin.

Hyvä työ, asiallinen palkka, talous ok ja yksi lapsi ainoat asiat mitkä hyvin.

Koen vahvaa alemmuutta kuitenkin kuin ei elämä mennyt kuten piti. . Ikää 50.

Vierailija
15/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen 32-vuotiaana ikisinkku. pskaduunissa, tienaan 21k vuodessa :( samaa duunia tehnyt jo 14 v ja vihaan työtäni.

Vierailija
16/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppimisvaikeuksia, lahjaton, arka, mt-ongelmia, ulkonäkö, jne.

Hieman paineita alkaa olemaan...

Vierailija
17/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ulkonäkö ja heikot sosiaaliset taidot. Siinä kaikki ja siinä on syy sinkkuuteeni ja siihen, miksi ihmiset eivät minusta välitä muutenkaan. Muissa asioissa kortit olisivat olleet kohtalaiset. Mutta ketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. Ap teki aloituksen ehkä kiusatakseen meitä epäonnistuneita, mutta vastasin silti.

T. Ruma sinkkunainen

Vierailija
18/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni. Olen vanha ruma ja lihava. Ei ole parisuhdetta. Kotini ei ole sitä tasoa kuin haaveilin.

Hyvä työ, asiallinen palkka, talous ok ja yksi lapsi ainoat asiat mitkä hyvin.

Koen vahvaa alemmuutta kuitenkin kuin ei elämä mennyt kuten piti. . Ikää 50.

Et ole epäonnistunut vaan menestynyt ja olen sinulle kade.

Vierailija
19/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole btw lahjaton tai tyhmä, vaikka ap sellaista minusta ehkä olettaa. Olen ainoastaan ruma ja sen perusteella minua on helppo olettaa muutenkin kelvottomaksi ihmisenä. Näytän hieman joltain epämääräiseltä ulkomaalaisspurgulta ja siksi saan kaiken halveksinnan niskaani. Mutta en ole omaa ulkonäköäni valinnut. Kaikkein ankarimmilla ihmisillä on harvemmin myötätuntoa meitä epäonnisia kohtaan ja arviot menevät aika mustavalkoisesti ihmisten suhteen.

Vierailija
20/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mutta ei kannata olla. Toki ymmärrän itsekin että paljon on hyvin.

Nuorena olin nätti ja miehiä oli joka sormelle. Menin väärän ihmisen kanssa naimisiin. Alkoi vuosien piina joka tavallaan jatkuu vieläkin. Olen kaveripiirin ainoa sinkku. Muilla täydellistä ja onnellista. Ammatillisesti olen onnistunut ja lapsi on maailman rakkain..Muuten koen että olen pilannut kaikki mahdollisuudet ja nyt näen vain epäonnistuneen hylkiön joka taitaa olla aavistuksen masentunutkin juuri nyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän