Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain henkilöltä jonka ÄO on 155

Vierailija
04.04.2014 |

Kyllä.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ratkaisisit työttömyysongelman?

Vierailija
2/92 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusattiinko sinua lapsena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattisi? Koetko olevasi erilainen kuin muut ja millä tavalla?

Vierailija
4/92 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:49"]Miten ratkaisisit työttömyysongelman?

[/quote]

En mitenkään. Minä en ole työtön, eivätkä muiden ongelmat kiinnosta minua. Elän täysin omassa maailmassani.

Vierailija
5/92 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö olemaan onnellinen? Koetko yksinäisyyttä?

Vierailija
6/92 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet suomalaisten tulevaisuudesta?

Vierailija
7/92 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:50"]Kiusattiinko sinua lapsena?

[/quote]

Ei oikeastaan varsinaisesti kiusattu, ei ainakaan mitenkään merkittävästi. Minulla on asperger, ja en ole koskaan tarvinnut niin paljon ihmiskontakteja kuin muut. Näin ollen muut tytöt ikään kuin vaistosivat erilaisuuteni ja jättivät minut ihan suosiolla rauhaan; miksi kiusata henkilöä, jota sanat eivät voi satuttaa?

Olen kuin kivi, jota ei voi tappaa, kivi, joka ei kuule huutoa. Olen kylmä marmoripatsas, outolintu, kummajainen.

Vierailija
8/92 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla parisuhteessa henkilön kanssa, jonka ÄO on 100 tai vähän alle?

Vierailija
9/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on koulutuksesi ja mitä teet ammatiksesi? Oletko kuinka hyvätyössäsi?

Miksi alunperin menit ÄO-testiin?

Vierailija
10/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ymmärtänyt kysymystäni assburger. Ei ollut kyse siitä haluatko ratkaista työttömyysongelman, vaan OSAATKO kun olen niin älykäs. Mikä sinun älykkään ihmisen ratkaisumalli on?

Eli et siis näköjään osaa, eli et mikään kovin älykäs ole. Osaat vain päätellä mikä kuvio mahdollisesti tulee toisen kuvion jälkeen.

Vierailija
11/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:51"]Ammattisi? Koetko olevasi erilainen kuin muut ja millä tavalla?

[/quote]

Olen lukion toisella.

Kyllä koen, osittain varmasti myös aspergerini vuoksi. En ymmärrä tunteita enkä itse varmaankaan koe niitä samalla tavalla kuin muut. Olen erittäin hyvä koulussa ja rakastan kuvaamataitoa yli kaiken, sillä värit ja geometriset muodot ovat intohimoni.

Kun ihmiset puhuvat, en oikeastaan kuuntele, MITÄ he puhuvat vaan että MITEN he puhuvat - puheen sointi ja värinä, sanavalinnat, rakenne...Sanoma ei siis ole tärkeää, sillä ihmisillä harvoin on mitään mielenkiintoista sanottavaa. Small talkia en todellakaan harrasta.

Vierailija
12/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 00:02"]Et siis ymmärtänyt kysymystäni assburger. Ei ollut kyse siitä haluatko ratkaista työttömyysongelman, vaan OSAATKO kun olen niin älykäs. Mikä sinun älykkään ihmisen ratkaisumalli on?

Eli et siis näköjään osaa, eli et mikään kovin älykäs ole. Osaat vain päätellä mikä kuvio mahdollisesti tulee toisen kuvion jälkeen.

[/quote]

Miten minä ratkaisisin työttömyysongelman?

Kysymyksesi on absurdi. Ei moninaisten syiden seurauksena syntynyttä ilmiötä yhtäkkiä vain "ratkaista" nappia painamalla, simsalabim ja nyt löytyy kaikille töitä!

Huomauttaisin myös, että minä olen lukiolainen enkä edes seuraa politiikkaa.

Vierailija
13/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:52"]Pystytkö olemaan onnellinen? Koetko yksinäisyyttä?

[/quote]

Koen yksinäisyyttä yhtä paljon ihmisten seurassa kuin yksin ollessani. En ole löytänyt samalla aaltopituudella olevaa ihmistä.

Mitä on onnellisuus? Teoriassa tiedän sen merkityksen, mutta en osaa sanoa, olenko koskaan ollut onnellinen tai että pystynkö edes olemaan. Onko sillä edes väliä? Mitä hyötyä onnellisuudesta muka on?

Vierailija
14/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus yleisesti syntyy suhteessa muihin ihmisiin. Sinä olet tuomittu älykkyyteesi. En kadehdi sinua yhtään, vaikka olen huomattavasti tyhmempi.

Vierailija
15/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:53"]Mitä mieltä olet suomalaisten tulevaisuudesta?

[/quote]

En ole yhtään mitään mieltä. En ole mikään yhteiskunnallisesti vatveutunut sosiaalinen kokoomusnuori. Vapaa-ajallani minä lähinnä piirrän ja maalaan kuolemaa.

Vierailija
16/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ikinä lisäänny?

Vierailija
17/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä testin perusteella olet saanut äo yli 155?

Vierailija
18/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut?

Vierailija
19/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistatko muiden ihmisten älykkyyden? Mistä älykkyytesi koostuu? Haluaisitko olla vieläkin älykkäämpi? Pitävätkö noi älykkyyskliseet mielestäsi paikkansa? Nouseeko älykkyytesi vuosi vuodelta? Mikä on typerintä mitä tyhmät tekevät?

Vierailija
20/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 00:02"]Mikä on koulutuksesi ja mitä teet ammatiksesi? Oletko kuinka hyvätyössäsi?

Miksi alunperin menit ÄO-testiin?

[/quote]

Olen lukion toisella. Tulevaisuudessa haluaisin työskennellä vapaana taiteilijana tai ehkäpä arkkitehtinä, aika näyttää. Välivuoden aion joka tapauksessa pitää, sillä tunnen olevani aivan hulassa itseni kanssa.

ÄO:ni mitattiin asperger-diagnoosiani tehtäessä. Aspergerini todettiin siis vasta näin myöhemmällä iällä. Äitini sanoi haluavansa tietää, olenko minä tunnekylmä psykopaatti vai mikä ihme minua vaivaa. Ja niin sitten suostuin menemään lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän