mitä Sanna tekee, jos iso osa suomalaisista kieltäytyy rokotteesta?
Kommentit (95)
"Nyt. Ei. Ole. Aika. Jättää. Rokotusta. Väliin."
Rokotevastaiset taikovat itsensä terveiksi. Onnea matkaan.
Oletpa aika ääliö.
Sanna ei ole holhoojasi.
Jätän narkolepsiat väliin, siinähän Sanna kiukutelkoon.
No ei jätä kuin jotkut muutamat hörhöt
Vierailija kirjoitti:
Te jotka otatte rokotteen, muodostatte laumasuojan meille jotka emme ota rokoitusta.
Ei mitään. Eihän se nytkään tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Pyydän. Kaikilta. Yhteiskuntavastuuta. Tässä. Asiassa. Unohtakaa. Minun. Rokotevastaiset. Kirjoitukset."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka otatte rokotteen, muodostatte laumasuojan meille jotka emme ota rokoitusta.
Älä unohda meitä, jotka jo olemme sairastaneet taudin. Mekin tuomme sinulle laumasuojaa. Ollos hyvä vaan.
Jos moni kieltäytyy, ei tule laumasuojaa. Teidän rokotusvastaisten toivo on siinä, että muut rokotetaan. Ei kannata lietsoa rokotevastaisuutta.
Ehkäpä pm:llä on tärkeämpääkin ajateltavaa kuin ap:n idiotismi.
Ulkonaliikkumiskieltoa ensin, kuten kaikissa diktatuureissa. Sitten pakkorokotukset ja kieltäytyjille vankileirien saaristo.
En ota mitään flunssarokotuksia, en ota koronaakaan. Se on tavallinen flunssa ja tämä hysteria on luotu jotta etelään saadaan perusteltua isot tukipaketit.
Silloin minä pääministerinä nostaisin kädet pystyyn ja sanoisin, et kuolkoot vaan. Jos ihminen on niin tyhmä, ettei omaa parastaan ymmärrä, niin menköön sitten.
Mutta siitähän seuraisi se, että joka suvusta kuolisi joku läheinen ja sitten taas kansalaiset itkisi, että hallituksen vika.
Ihmiset osaa kyllä olla niin lapsellisia, vastuuta ei oteta edes omista päätöksistä.
"Yhteiskunta ei pakottanut minua käyttämään kondomia/turvavyötä/pyöräilykypärää! Kyllä jonkun on nyt korvattava tämä mielipaha minulle!"
Kaipa hän ajattelee, että luonto omansa valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua hävetä?
HAUKUN SINUT TWITTERISSÄ!
Vierailija kirjoitti:
Eikö sullakaan ooo parempaa sanottavaa, koulukiusaaja.
Kun ottaa huomioon, että influenssarokotuksetkin ovat jo loppumassa, niin en usko, että koronarokotteesta kieltäytyvät muut kuin hopeavesi- ja foliohattuhörhöt
No sitten iso osa kansasta sairastaa taudin, ei siinä sen kummempaa.