Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävä tyrkkymuija baarissa - onko mieskin syyllinen?

Vierailija
04.04.2014 |

Olin baarissa mieheni kanssa ja juttelin paljon tuttavien kanssa. Sillä aikaa mieskin jutteli tuttujen kanssa mutta sillä erotuksella, että koko illan hänen perässään kulki nainen, joka puhui koko ajan miehelleni. Hän seurasi miestäni ulos tupakalle, baaritiskille, toisen nurkkaan... Ainakin kaksi tuntia! Mies vastasi jotain hänelle ja nainen jatkoi liimaantumista. Mieheni sanoikin minulle jossain vaiheessa että nainen seuraa koko ajan. Nainen kävi myös pyytämässä miestäni kanssaan sisälle, kun mies oli kinun rinnallani ulkona. Mies ei mennyt. Lopuksi nainen laittoi käyntikorttinsa mieheni taskuun. Mies antoi sen kotona minulle ja heitin sen roskiin.

Kysymys: mieheni sanoo, ettei siinä ole sen kummempaa hänen puoleltaan kuin naapurijutustelussa. Minä väitän, että nainen oli sinnikäs tyrkky ja iski miestäni, koska hän ei edes tervehtinyt minua eikä jutellut sanaakaan minulle. Saanko ärsyyntyä myös mieheeni kun hän ei lähettänyt naista selväsanaisesti pois? Mitä sinä ajattelisit? Vai olisiko sinulle ok, että miehesi seurassa olisi koko illan toinen nainen?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että jos katsotaan kaikkien naisten henkilöhistoriaa niin kaikki ovat jossakin vaiheessa elämästään olleet epätoivoisesti jonkin miehen perään. Suurin osa montakin kertaa. Osa on sitten saanut tämän miehen ja osa ei. Sama pätee myös miehiin. Oletettavasti jotakin sosiologian alan tutkimusta asiasta voisi löytyä. Naistenkaan elämä ei ole niin yksinkertaista, että me vaan eletään elämäämme ja valitaan sitten armollisesti joku niistä monista vonkaajista kun tulee aika lisääntyä. Vaikka tältähän se saattaa oman henkilöhistoriasi valossa ehkä näyttää.

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 22:01"]

Minulle tuli jotenkin lämmin ja mukava vaikutelma siitä naisesta. Herttaista että nainenkin voi olla epätoivoinen.

-Mies 28v-

[/quote]

Vierailija
42/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:28"]

Öö, ei kai mies voi sanoa naiselle, että suksii vittuun siitä. Sille tulisi paha mieli. 

[/quote]

Voi, jos ei vähemmästä tajua. Eikä sillä ole merkitystä onko mies varattu vaan haluaako hän olla sen tyrkkeliinin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä normaalijärkinen tajuaa, jos sen luota kävellään pois, että seura ei kiinnosta. Pitää olla tosi tosi epätoivoinen tyyppi kyseessä jos sittenkin vielä hännystää. 

Vierailija
44/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, miksi mulle tulee vaan olo, että en tuollaisessa tilanteessa tekisi elettäkään osoittaakseni, että kyseisen kaltainen tyrkky minua häiritsisi? Joo, ehkä sitten, jos kävisi fyysisesti uhittelemaan, mutta jos haluaa siinä hyörimällä itsensä nolata, niin korkeintaan hymyilisin hänelle maireasti. :) Luotan mieheeni ja siihen, että hän osaa kohteliaasti osoittaa tyrkylle, ettei ole kiinnostunut = ignoorata suuremmat lähestymiset. Ehkä tekee tyrkylle vaan hyvää huomata, että häneen ei reagoida juuri mitenkään, eli hän on olematon tekijä suhteessamme. Voisin kuvitella jopa, että mieheni kanssa olisi hauska seurata, kuinka pitkälle joku voi itsensä tyrkyttämisen viedä :D

Vierailija
45/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:23"]

Olin baarissa mieheni kanssa ja juttelin paljon tuttavien kanssa. Sillä aikaa mieskin jutteli tuttujen kanssa mutta sillä erotuksella, että koko illan hänen perässään kulki nainen, joka puhui koko ajan miehelleni. Hän seurasi miestäni ulos tupakalle, baaritiskille, toisen nurkkaan... Ainakin kaksi tuntia! Mies vastasi jotain hänelle ja nainen jatkoi liimaantumista. Mieheni sanoikin minulle jossain vaiheessa että nainen seuraa koko ajan. Nainen kävi myös pyytämässä miestäni kanssaan sisälle, kun mies oli kinun rinnallani ulkona. Mies ei mennyt. Lopuksi nainen laittoi käyntikorttinsa mieheni taskuun. Mies antoi sen kotona minulle ja heitin sen roskiin.

Kysymys: mieheni sanoo, ettei siinä ole sen kummempaa hänen puoleltaan kuin naapurijutustelussa. Minä väitän, että nainen oli sinnikäs tyrkky ja iski miestäni, koska hän ei edes tervehtinyt minua eikä jutellut sanaakaan minulle. Saanko ärsyyntyä myös mieheeni kun hän ei lähettänyt naista selväsanaisesti pois? Mitä sinä ajattelisit? Vai olisiko sinulle ok, että miehesi seurassa olisi koko illan toinen nainen?

[/quote]

Minunkin mieheni on noin tauno. Ei halua pahoittaa naisten mieltä ja antaa tuommoisen jatkua hyvinkin pitkään. Olen sanonut hänelle useasti, että loppujen lopuksi hän pahoittaa tytön/naisen mieltä paljon enemmän sillä, että ei laita pelille pistettä heti alkuunsa ja tyttö/nainen menettää koko iltansa sille, että koittaa iskeä miestäni (siinä kuitenkaan onnistumatta).

Oma mieheni ei haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä. Hän saattaa myös liian rohkeasti kehua toisia naisia kauniiksi, söpöksi, sporttiseksi...mitä kenellekin sanoo. Siihen olen kyllä sanonut, että siinä ei ole mitään tolkkua, sillä juuri tuollaisilla kommenteilla ne naiset sitten liimaantuu...

Vierailija
46/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä kaikki kotona tuollaisella roikkujalla, jos vieläpä miehellä on oma seuralainenkin mukana :O On myös miehen vika, sen verran pitää olla selkärankaa, että osaa ilmaista että nainen voisi häipyä. Mutta tuollaisia miehiä kyllä toki on, jotka eivät mukamas halua pahoittaa toisen mieltä. Jonkun mielihän tuossa pahoitetaan joka tapauksessa! Urpo mies, sekopää nainen.

Vierailija
47/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos mieheni olisi tavallisesti suorasanainen ekstrovertti joka läjäyttelee totuuksia pöytään tuon tuosta, voisin kyllä pahastua ja ihmetellä ettei sitten "viitsinyt loukata" tyrkkyä. Mutta mieheni onkin hieman ylikorrekti ja nössö vihjailija, sielultaan vanhan kunnon englantilaisen gentlemannin sukua, joten en odottaisi äkillistä persoonallisuuden muutosta ja ymmärtäisin.

Millainen sinun miehesi on?

Vierailija
48/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisin vinkannut miestäni sivummalle ja sanonut että tuo nainen pilaa mun illanviettofiilikset että mitenkäs ne nyt pelastettaisiin? Olis ollu pallo miehellä ja joutunu ottamaan aktiivisen kannan asiaan ja tajunnu kenen kanssa on liikenteessä.