Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävä tyrkkymuija baarissa - onko mieskin syyllinen?

Vierailija
04.04.2014 |

Olin baarissa mieheni kanssa ja juttelin paljon tuttavien kanssa. Sillä aikaa mieskin jutteli tuttujen kanssa mutta sillä erotuksella, että koko illan hänen perässään kulki nainen, joka puhui koko ajan miehelleni. Hän seurasi miestäni ulos tupakalle, baaritiskille, toisen nurkkaan... Ainakin kaksi tuntia! Mies vastasi jotain hänelle ja nainen jatkoi liimaantumista. Mieheni sanoikin minulle jossain vaiheessa että nainen seuraa koko ajan. Nainen kävi myös pyytämässä miestäni kanssaan sisälle, kun mies oli kinun rinnallani ulkona. Mies ei mennyt. Lopuksi nainen laittoi käyntikorttinsa mieheni taskuun. Mies antoi sen kotona minulle ja heitin sen roskiin.

Kysymys: mieheni sanoo, ettei siinä ole sen kummempaa hänen puoleltaan kuin naapurijutustelussa. Minä väitän, että nainen oli sinnikäs tyrkky ja iski miestäni, koska hän ei edes tervehtinyt minua eikä jutellut sanaakaan minulle. Saanko ärsyyntyä myös mieheeni kun hän ei lähettänyt naista selväsanaisesti pois? Mitä sinä ajattelisit? Vai olisiko sinulle ok, että miehesi seurassa olisi koko illan toinen nainen?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ämmä yritti miestäni joskus sinnikkäästi ja kauan kaikin tavoin. Mies ei saanut sanottua sille selvästi, että pysy poissa ja yritti todistaa että eihän hän nyt voi sanoa pahasti yms. Lopulta se kuitenkin ymmärsi itsekin, että homma ei lopu, jos ei sano selvästi. Sanoi todella rumasti ja sitten ämmä uskoi.

Vierailija
22/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:06"]Naiset kuvittelevat, että miehet ovat yhtä julmia ja kylmiä kuin naiset ise. Eivät he pysty ymmärtämään, ettei miehen ole helppo pahoittaa toisen mieltä. 

[/quote]

Pitää paikkansa. Kunnon miehet eivät halua loukata toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mies ei pysty pahoittamaan naisne mieltä - no kyllähän tämä nössö mies tässä tapauksessa pahoitti oman vaimonsa mielen todella perinpohjaisesti kun vaimon pitää palstalle tulla vatvomaan asiaa.

Tässä se tyrkky nainen nainen käyttäytyi täysin asiattomasti, mutta miehen tilanteessa pitää olla se, jolla on munaa puolustaa omaa parisuhdettaan vaikka sitten joku puolituttu tyrkky vetäisi herneen nenään. Kun mies oli tupakalla ulkona, hänellä olisi ollut herrasmiesmäisesti tilaisuus vetää ko. tyrkky suttura sivuun ja sanoa kahden kesken, että pliis, jätä rauhaan. Ilman että olisi nolannut naista kenenkään edessä - nyt meni pojulla pupu pöksyyn ja hän nolasi itsensä ja vaimonsa muiden edessä.

Vierailija
24/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on varmuuden vuoksi syyttää miestä. Alitajuntaisesti saattoi haluta panna tuota tyrkky bimboa et voi tietää

Vierailija
25/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se siis niin että tämä "tyrkky" tiesi miehen olevan varattu, ja että tällä oli oma nainen mukana? Ja tämä tyrkky siis tuntee jopa tämän naisen? Silloinhan on törkeän törkeää naiselta. Mieheltä myös.

Mutta jos "tyrkky" oli tavalinen baarissa käyvä raasu, joka on lukenut av-palstalta ja naistenlehdistä ja rakkausvalmentajilta että nainenkin voi tehdä aloitteen, niin silloinhan nainen on rohkea, mutta ressukka iski kirveensä kiveen. Silloin syy on vain miehen. Miehen olisi pitänyt sanoa että "jatkan iltaani tässä vaimoni kanssa" niinkuin joku jo edellä ehdotti.

Vierailija
26/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:02"]

Mitä tapahtuu sitten, kun sinä et ole paikalla...

[/quote]

Niinpä. Pitäähän portit pitää auki, eihän ketään kannata "loukata". Mulla on just samanlainen äijä. Vetää lärvit, niin voi sitten selitellä kaikenlaista, kun enhän mä sellaista ja tällaista muista.

Vierailija
27/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:15"]

Parasta on varmuuden vuoksi syyttää miestä. Alitajuntaisesti saattoi haluta panna tuota tyrkky bimboa et voi tietää

[/quote]

Entäs, jos nainen olisi ollut joku ylikypsä 5kymppinen? Oliskohan sitten ollut "helpompaa" kertoa nätisti, että nyt ollaan vaimon kanssa yhteistä iltaa viettämässä, kahden kesken? Luulisin näin.

Mulla on ollut 30vuotta tällainen horo mun elämässä! Ukko jätti sen aikoinaan mun takia, eikä tämä kostonkierre näytä laantuvan millään. Se menee ihan sekaisin, kun me ollaan baarissa, vaikka erittäin harvoin käydään. Mutta EI, äijä ei saa sanottua, ei vaan saa. Eikä siis pidä sitä missään varalla, kun ei yksin käy missään. Ehkä se nauttii tuon vosun palvonnasta...

Vierailija
28/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mun käy nyt sääliksi sitä tyrkkyä :(

Vierailija
29/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tässä nyt oikein oli? Nainen yritti iskeä miestäsi, so? Ihan hyvää varmaan tekee miehesi itsetunnolle olla haluttu muidenkin kuin sinun toimesta. Miehesi ei kuitenkaan kertomasi perusteella aikonutkaan mitään tuon  naisen kanssa, joten miksi sinä tästä menet itseesi ottamaan?

Vierailija
30/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 21:05"]

Mitä pahaa tässä nyt oikein oli? Nainen yritti iskeä miestäsi, so? Ihan hyvää varmaan tekee miehesi itsetunnolle olla haluttu muidenkin kuin sinun toimesta. Miehesi ei kuitenkaan kertomasi perusteella aikonutkaan mitään tuon  naisen kanssa, joten miksi sinä tästä menet itseesi ottamaan?

[/quote]

Tykkääks ite jos miehes on koko illan jonkun muijan kanssa? Vähän aikaa juttelu on eri asia kuin ilta tai tunteja. 

Vierailija
31/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli jotenkin lämmin ja mukava vaikutelma siitä naisesta. Herttaista että nainenkin voi olla epätoivoinen.

-Mies 28v-

Vierailija
32/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus tilanne baarissa, että yksi nainen yritti iskeä mieheni. Mieheni koppasi minut kainaloonsa ja totesi, että rakastan tätä naista eli minua.

Vierailija
33/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 22:01"]

Minulle tuli jotenkin lämmin ja mukava vaikutelma siitä naisesta. Herttaista että nainenkin voi olla epätoivoinen.

-Mies 28v-

[/quote]

Jahtaatko säkiN jotain muijaa koko illan baarissa? Outoa. 

Vierailija
34/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antto taas vauhdissa!

Vierailija
35/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo mies, vielä antaa jalosti sen naisen käyntikortin vaimolle hävitettävästi korostaakseen kuinka hyvä aviomies on. Öh, kyllä sen naisen olisi halutessaan saanut pois jaloista jo siellä tapahtumapaikalla ettei oma kumppani olisi turhaan pahoittanut mieltään. 

Luulen että mies yrittää kömpelösti korostaa hyvää ja luotettavaa aviomiesainestaan, mutta asia on toinen, kun vaimo ei ole könöttämässä baarissa/juhlissa vieressä. 

Vierailija
36/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:23"]

Olin baarissa mieheni kanssa ja juttelin paljon tuttavien kanssa. Sillä aikaa mieskin jutteli tuttujen kanssa mutta sillä erotuksella, että koko illan hänen perässään kulki nainen, joka puhui koko ajan miehelleni. Hän seurasi miestäni ulos tupakalle, baaritiskille, toisen nurkkaan... Ainakin kaksi tuntia! Mies vastasi jotain hänelle ja nainen jatkoi liimaantumista. Mieheni sanoikin minulle jossain vaiheessa että nainen seuraa koko ajan. Nainen kävi myös pyytämässä miestäni kanssaan sisälle, kun mies oli kinun rinnallani ulkona. Mies ei mennyt. Lopuksi nainen laittoi käyntikorttinsa mieheni taskuun. Mies antoi sen kotona minulle ja heitin sen roskiin.

Kysymys: mieheni sanoo, ettei siinä ole sen kummempaa hänen puoleltaan kuin naapurijutustelussa. Minä väitän, että nainen oli sinnikäs tyrkky ja iski miestäni, koska hän ei edes tervehtinyt minua eikä jutellut sanaakaan minulle. Saanko ärsyyntyä myös mieheeni kun hän ei lähettänyt naista selväsanaisesti pois? Mitä sinä ajattelisit? Vai olisiko sinulle ok, että miehesi seurassa olisi koko illan toinen nainen?

[/quote]

Mun miehelle aika usein naiset tulee baarissa juttelemaan. Se ei haittaa, koska miehen repla on usein kohtelias: Kiitos mutta mulla on jo kotona maailman paras nainen. Jos kaksi tuntia joku jaksaa jallittaa, niin kyllä se sun miehes siitä jo taitaa nauttiakin. Mulla itsellä on se tyyli että otan yleensä puheessa esille mun miehen sanomalla esim. Ai kiva, me ollaankin mun miehen kanssa.. tms.

:)

Vierailija
37/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:06"]

Naiset kuvittelevat, että miehet ovat yhtä julmia ja kylmiä kuin naiset ise. Eivät he pysty ymmärtämään, ettei miehen ole helppo pahoittaa toisen mieltä. 

[/quote]  

Miksi seuraan väkisin tuppaavaa naista pitäisi paapoa ja luultavasti samalla pahoittaa oman vaimonsa mieli? Miksi jonkun vosun hyvä mieli olisi tärkeämpää kuin oman puolison hyvä mieli?  

Vierailija
38/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % faktaa: mies on syyllinen.

Sinun tehtäväsi on ainoastaan päättää, mihin hän on syyllinen. Toimii kaikissa parisuhteissa.

Vierailija
39/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miesten "ei halua pahoittaa naisen mieltä" on kyllä ihan skeidaa. Enemmänhän sitä pahoittaa kun ei tee asiaa selväksi, kohteliaasti ja hienotunteisesti. Uskon oikeasti, että nämä "täydelliset gentlemanniaviomiehet" nauttivat tilanteesta suuresti ja leikkivät ihan tahallaan molempien naisten tunteilla. Varsinkin kun ovat ilmeisesti ennestään tuttuja, niin jotain (siis ei ehkä seksiä) on tapahtunut ap:n ollessa muualla. Siis niin monta kertaa on minullekin mies flirtannut vaimonsa selän takaa ettei ole tosikaan. Enkä lähde mukaan sellaisiin, on niin kovin vastenmielistä. Ja miksi mies uskoo, että haluaisin vaihtaa paikkaa vaimon kanssa, niin että minun selkäni takana flirtattasiin, ei kiitos.

Vierailija
40/48 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä naurattaa se tyrkkyjahtaaja väijymässä koko ajan miehen perässä. Tulee mieleen joku Ponille kyytiä -sketsi :)