Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jeee! 5 viikkoa ja -8,7 kiloa!

Vierailija
04.04.2014 |

Mä oon niiiiiiiiin onnellinen!! Pudotettavaa on vielä paljon edessä, mutta tää on ollut niin helppoa, että tuntuu jotenkin ihan uskomattomalta. Miksi kukaan ei ole kertonut aiemmin miten keho toimii? Miksi olen uskonut kaikkea elintarviketeollisuuden syytämää p*skaa ja pilannut oman terveyteni... Onneksi nyt siihen tulee muutos. <3

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, onnea! :) 

Mulla 5 viikon aikana vaan 5 kg pois, mutta oon siihenkin tyytyväinen.

Vierailija
2/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vitsi ap,huippua!! Oisitko kiltti ja kertoisit mulle hieman faktaa ;) Taidan kyllä tietää mitä tarkoitat tekstissäsi,mutta kaipaisin itsekkin vinkkejä muutokseen. muutamia hyviä juttuja olen jo ottanut käytäntöön..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kiloakin on todella hyvä saavutus! :)

Vierailija
4/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tulos. Mulla on lähtenyt saman verran viime elokuusta. Hitaasti käy täällä :/

Vierailija
5/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suurin juttu on ollut se, että olen tajunnut miten kamala huume sokeri minulle on. Tajusin, miten paljon moskaa meille syötetään ja esim. maustamattomissa kanasuikaleissa voi olla lisättynä glukoosia (eli sokeria)! Olen aina ostanut aiemmin kaupasta halvimpia tuotteita ymmärtämättä täysin, että jos joku tuote on halvempi kuin toiset, niin siihen on todennäköisesti syy: tuote sisältää vähemmän aitoja ainesosia ja enemmän lisäaineita, täyteaineita, erilaisia tärkkelyksiä ja turhaa moskaa. Elintarviketeollisuuden tarkoitus ei ole saada meitä voimaan hyvin, vaan heidän tehtävänään on saada meidät ostamaan entistä enemmän heidän tuotteitaan.

Olen 5 viikon aikana jättänyt ruokavaliostani kokonaan pois sokerin, makeutusaineet, leivän, perunan, juurekset, pastan, jauhot, riisit, jne. Pidän huolen, että päivän hiiilihydraattimäärä jää alle 25g. Proteiinia syön n. 100g ja rasvaa n. 100g. Kalorimäärä on n. 1400 / pvä eikä kertaakaan ole ollut vielä nälkä. Noin viikko kesti kunnes kroppani meni ketoosi tilaan ja sen jälkeen paino on pudonnut tosi nopeasti ja olen ollut tosi energinen ja hyvävointinen. Käy salilla kerran viikossa, vesijumpassa kerran viikossa ja uin n. 500-1000 m kerran viikossa.

Siinäpä minun keinoni. :)

AP

Vierailija
6/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sinä ap sitten syöt? Kerro vaikka päivän syomiset?

Vierailija
7/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin:

Aamulla: Kaksi kuppia kahvia kuohukermalla

Lounaalla:Jauheliha-kasvisvuoka (jauhelihaa, sieniä, tomaattia, kesäkurpitsaa ja reilusti mozzarellajuustoa)

Välipalaksi: Kourallinen paahdettuja ja suolattuja manteleita, pala tummaa suklaata

Illalla: Mantelileipä, jonka päällä voita, paistettu muna, juustoa, metvurstia, tomaattia ja salaattia

Tänään tein aamiaiseksi "bulletproof kahvia" jossa on siis kahvia, kookosöljyä ja voita, lounaalla söin samaa kuin eilen, välipalana söin yhden Quest Bar -proteiinipatukan ja illalla ajattelin nyt syödä juustoja (ostin kolmea erilaista) ja juoda lasin viiniä.

AP

Vierailija
8/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että pääsee siitä ihan turhasta rasvakammosta eroon ja lopettaa turhien hiilareiden syömisen.

Vierailija
9/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:47"]

Tänään tein aamiaiseksi "bulletproof kahvia" jossa on siis kahvia, kookosöljyä ja voita

[/quote]

Ei menisi minulla kyllä alas. Kerran minulle tarjottiin kahvia kookosöljyllä ja teki todella tiukkaa saada se alas.

Vierailija
10/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:47"]

Tänään tein aamiaiseksi "bulletproof kahvia" jossa on siis kahvia, kookosöljyä ja voita

[/quote]

Ei menisi minulla kyllä alas. Kerran minulle tarjottiin kahvia kookosöljyllä ja teki todella tiukkaa saada se alas.

[/quote]

Mäkin olin ensin sitä mieltä, etten pysty edes maistamaan. Mutta kun kuuman kahvin, voin ja kookosöljyn vetää sekaisin sauvasekoittimella, rasva emulgoituu ja se muuttuu maitokahvin väriseksi ja maku muuttuu pehmeäksi.

Vierailija
11/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te syötte sitten ei henki haise ketoosissa? Jotain pastilleja?sokerittomia.

Vierailija
12/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:30"]

Mitä te syötte sitten ei henki haise ketoosissa? Jotain pastilleja?sokerittomia.

[/quote]

Pesen hampaat hyvin aamuin ja illoin, syön purkkaa päivällä töissä ja pari kertaa päivässä purskutan Listerinellä.

AP

Vierailija
13/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia aamupaloja olet syönyt? Itse syön aamulla kaksi siivua leipää, jossa on margariinia, juustoa, kinkkua ja kurkkua, sekä lasillisen tuoremehua ja kaksi kuppia kahvia. Olen miettinyt, että millä voin nuo leivät korvata.

Vierailija
14/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:30"]

[/quote]

Pesen hampaat hyvin aamuin ja illoin, syön purkkaa päivällä töissä ja pari kertaa päivässä purskutan Listerinellä.

AP

[/quote] Kiitos neuvoista. Täytyy koettaa, mies, kun koko ajan moittii hengityksen hajua, vaikka hinkkaan hampaita ja syön purkkaa. Mutta koitan tuota purskuttelua :) Ja onnea painon pudotuksesta.

Vierailija
15/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ja pituus? Mulla sama meno, mutta paino on jäänyt junnaamaan kahden viikon ajan paikoilleen. Ei laske millään...

Vierailija
16/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap! Älyttömän hieno suoritus! Autatko kuitenkin aloittamisen vaikeudesta kärsivää? Laita ruokalistasi ma-su tähän ketjuun.

Toki saisin listoja myös netistä, mutta nyt olet "läheisin", joka oikeasti tuon kaiken keskellä ja noin onnistuneesti ja sinulla on varmasti tuon laihduttamasi kilomäärän perusteella oikeanlainen ruokavalio. 

Lupaan noudattaa ruokalistaasi tunnollisesti ja tulen tähän ketjuun 5 viikon päästä kertomaan kuulumiset ja kiittämään..=)))

Vierailija
17/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap syö aamulla mitään.

Vierailija
18/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkkiviikko siitä mitä mä syön:

Ma:

Bulletproof kahvi sokeroimattomalla kaakaojauheella, possuwok (possua, paprikaa, sipulia, sieniä, manteleita), pari kuppia kahvia kuohukermalla, paistettu makkara chilimajoneesin kanssa, vihreää salaattia, turkkilaista jogurttia ja pakastemustikoita.

Ti: Smoothie (kookosmaitoa, kuohukermaa, avokado, sokeroimatonta kaakaojauhoa, chia-siemeniä), possuwok, kuppi kahvia kuohukermalla, lajitelma juustoja.

Ke: Bulletproof kahvi, tacosalaatti (vihersalaattia, jauhelihaa, juustoraastetta, creme fraichea, salsaa), omena, pari kuppia kahvia kuohukermalla, vaahdotettua kookosmaitoa kera maapähkinävoin ja sokeroimattoman kaakaojauheen.

To: Chia-vanukasta (chia-siemeniä, kuohukermaa, vaniljauutetta), kreikkalainen salaatti, munakas (sekaan kinkkua, kesäkurpitsasiivuja ja juustoraastetta), mascarponea ja mustikoita.

Pe: Turkkilaista jogurttia ja musrikoita, grillattu kanankoipi ja vihersalaattia, fetaa ja valkosipulimajoneesia, "pasta" carbonara (paistettuja kesäkurpitsasuikaleita kera pekonin, sipulin ja kerman), kourallinen suolattuja ja paahdettuja pähkinöitä.

La: Pari kuppia kahvia kuohukermalla, juustotäytetyt paprikat, kanan filepihvi, mantelileipä paistetulla munalla, juustolla, kasviksilla ja kinkulla, appelsiini.

Su: Avokado kera sitruunamehun ja suolan, grillattuja vihanneksia, paistettua lohta ja yrittimajoneesi, 12 hot wingsiä, pari palaa tummaa suklaata, kuppi kahvia kuohukerman kanssa.

Suosittelen käyttämään joko kalorilaskuri.fi tai appsina puhelimeen "my fitness pal", niin näkee suoraan paljonko tulee hiilareita ja muita. :)

AP

Vierailija
19/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:41"]

Minkälaisia aamupaloja olet syönyt? Itse syön aamulla kaksi siivua leipää, jossa on margariinia, juustoa, kinkkua ja kurkkua, sekä lasillisen tuoremehua ja kaksi kuppia kahvia. Olen miettinyt, että millä voin nuo leivät korvata.

[/quote]

Mä olen tehnyt mantelileipäsiä jos on oikein tehnyt mieli leipää, mutta yleensä nykyään korvaan aamupalan tuolla bulletproof kahvilla. Se pitää verensokerin pitkään tasaisena, nälän poissa ja mielen kirkkaana. :) Tai sitten teen smoothien tai syön vaikka avokadon. Sä voit syödä vaikka vain ne täytteet ja jättää leivän pois? Tai laittaa ne täytteet salaatinlehden päälle? Tuoremehusta kannattaa ainakin luopua, se on silkkaa hiilaria. Mä olen opetellut juomaan aamuisin mehun sijasta multivitamiini-poretabletin. Omista tavoista pois oppiminen on vaikeaa, mutta se kannattaa. :)

AP

Vierailija
20/38 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 21:00"]

Ei ap syö aamulla mitään.

[/quote]

Joskus syön, joskus en. Riippuu moneenko menen töihin ja onko nälkä. Olen vihdoin opetellut syömään vain silloin kun on nälkä, enkä vain siksi että kuuluu syödä tai "kyllä-tähän-aikaan-pitäisi-jo-olla-nälkä"...

AP