Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut ravintolan ruoasta anafylaksian?

Vierailija
29.05.2025 |

Tuttu on pari kertaa meinannut kuolla, kun ruoassa onkin ollut paprikamaustetta :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala-allerginen sai. Liharuoka oli laitettu lautaselle samalla ottimella, jolla oli hetki sitten laitettu toiselle henkilölle kalan pala lautaselle. 

Vierailija
2/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meidän suvussa ei kulje heikkoutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ravintolassa laitoin ajattelematta pähkinällä maustettua limppua tarjolle.Eräs joutui ottamaan ambulanssin , sain tietää vasta jälkeenpäin. 

Vierailija
4/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allergiassa kyse on puolustusjärjestemän liiallisesta vahvuudesta.

Vierailija
5/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin allerginen, ei varmaan kannattaisi riskeerata ja syödä muiden tekemää ruokaa.

Vierailija
6/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on noin allerginen, ei varmaan kannattaisi riskeerata ja syödä muiden tekemää ruokaa.

No tämä.

Melkoista venäläistä rulettia pelaavat.

Vierailija
7/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei ole allergioita.

Vierailija
8/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele heikkous.

Vierailija
9/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ravintolassa työntekijöiden pitää osata asiansa. Olisiko sinusta kiva syödä koko elämäsi ajan vai itse tekemääsi ruokaa? Ei kyläilyjä, ei ravintolassa syömistä, ei matkustelua. Koskaan.

Vierailija
10/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ravintolassa työntekijöiden pitää osata asiansa. Olisiko sinusta kiva syödä koko elämäsi ajan vai itse tekemääsi ruokaa? Ei kyläilyjä, ei ravintolassa syömistä, ei matkustelua. Koskaan.

Mikä estää kyläilyt ja matkustamisen. Kyläreissulle voi ottaa omat eväät mukaan ja matkakohteessa voi vuokrata huoneiston, jossa itse kokkaa. Minä vuokraan usein huoneiston keittiöllä vaikka ei ole mitään allergiaa, mutta tykkään vaan kokata itse. 

Vierailija
11/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sairas, ei pitäisi mennä sairaalaan, koska hoitaja voi vahingossa pistää myrkkyä elimistöösi? Vaikka vannottaisit häntä, että eihän ruiskussa ole myrkkyä? Kyllä työntekijöiden pitää osata hommansa ravintolassakin.

Vierailija
12/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
13/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä nyt ammattilainen saa maustaa vaikka paprikalla, jos se ruokaan sopii !?

Vierailija
14/14 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä nyt ammattilainen saa maustaa vaikka paprikalla, jos se ruokaan sopii !?

Toki, mutta silloin pitää myös tietää, että on laittanut siihen ruokaan sitä paprikaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän