Käytättekö päivittäin pikkuhousunsuojaa vai pystyttekö olemaan ilman?
Minä en pysty olemaan ilman pikkuhousunsuojaa muuten on kokoajan housut kosteina. Käytän joka päivä pikkuhousunsuojia runsaan valkovuodon takia. Aina silloin tällöin luen juttuja siitä ettei koko ajan saisi pitää jotain suojaa vaan täytyisi antaa myös "tavaran" hengittää. Ystäväni myös piti minulle palopuheen siitä että pikkuhousunsuojien käyttö vain lisää valkovuotoa, että siitä tulee kierre (öisin en pidä annan tuulettua). Mutta kyllä pikkuhousunsuoja täytyy heti aamulla laittaa ettei housut mene heti vaihtoon!!
Yritin sitten olla pitämättä pikkuhousunsuojia kaksi kuukautta. Valkovuotoni ei vähentynyt yhtään. (en siis pidä valkovuotoni määrää sinänsä ongelmallisena, sitä tulee kyllä aina runsaasti mutta se on minulle ihan normaaliia). Jouduin paljon useammin sitten farkut ja muut päällyshousut pesemään kun en käyttänyt suojaa. Mutta en kertakaikkiaan voi olla ollenkaan ilman pikkuhousunsuojia kun ärsyttää päivän aikana pienet valahdukset jotka sitten tuntuu märälle ja ällöttävälle housuissa. En voisi kuvitellakaan että lähtisin mihinkään ilman pikkuhousunsuojaa. Onko minulla kohtalotovereita?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla välillä pikkuhousunsuojan sijaan paria kerrosta vessapaperia. Hengittävämpi ja mukavampi iholle kuin muovisuoja. Halvempi ja ympäristöystävällisempi myös ja helppo nakata pönttöön käytön jäljeen.
Käytän myös vessapaperia pikkuhousuissa. Neljä arkkia kun taittaa kaksinkertaiseksi. Helppo vaihtaa uuteen aina kun käy pissalla. Ei haudo kuten pikkuhousunsuojat. Toimii minulla!
Ilman suojaa pikkuhousut olisivat märät alta aikayksikön. Runsas valkovuoto ja/tai kostuminen on normaalia.
Pikkuhousunsuoja. Harhaanjohtava nimi. Mummokalsarit ei kovin pieniä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla välillä pikkuhousunsuojan sijaan paria kerrosta vessapaperia. Hengittävämpi ja mukavampi iholle kuin muovisuoja. Halvempi ja ympäristöystävällisempi myös ja helppo nakata pönttöön käytön jäljeen.
Käytän myös vessapaperia pikkuhousuissa. Neljä arkkia kun taittaa kaksinkertaiseksi. Helppo vaihtaa uuteen aina kun käy pissalla. Ei haudo kuten pikkuhousunsuojat. Toimii minulla!
Ilman suojaa pikkuhousut olisivat märät alta aikayksikön. Runsas valkovuoto ja/tai kostuminen on normaalia.
Mulla kans tuo kostuminen haittaa ja tein paperista suojaa mut se menee ihan mössöks pikkareissa ja leviää perseen väliin kiva sit pyyhkiä sitä paperimössöö pois joten käytän taas pikkuhousunsuojia vaikka niissä onkin muovia eipähän tarvii kun repästä märkä läpyskä irti ja laittaa kuiva paikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä ihmeellinen värkki tämä palsta-mammojen toosa...
Ei mene päivääkään ettei jollain haise, kutise, syyhyä taikka vuoda jotakin! :D
...mikä ei tietty ole välttämättä mikään ihme, jos sitä pestään yhtä laiskasti ja huolimattomasti kuin täällä monellakin tuntuu olevan tapana
Yhtä ihmeellistä kuin että asia niin paljon kiinnostaa jonneja ja setämieiä että pitää tulla lukemaan ja kommentoimaan. Ota opiksi setämies ja pysy hiljaa kun et mitään tiedä. Ajatella että joku värkki se on sutkin tähän maailmaan puristanut, olispa faijas tajunnut ruiskia vaikka verhoihin.
Miksi näin hyökkäävä tyyli?
Peskää sitä värkkiänne niin ei ole tällaisia ongelmia, as simple as that.
Näin miehenä, mikäli huoltaisin omaa vehjettäni samoilla periaatteella kuin täällä usein neuvotaan, eli:
A) ”Vagina on itsepuhdistuva, sitä ei tarvitse pestä”
B) ”Pelkkö vedellä huljuttelu silloin tällöin riittää”
Niin... varmaan minullakin olisi kaikenlaisia vuotoja ja hajuja
No kun se on ihan totta. Naisen alapään ph-tason nimenomaan saa saippuoilla ja pesuaineilla sekaisin ja sitten vasta onkin hiivatulehdusta, vuotoja ja hajuja. Ei sinne vaginaan todellakaan mitään pesuaineita, jotka eivät sinne kuulu. Itselläni ei ikinä ole ollut mitään ap:n kuvailemia ongelmia ja ihan näillä on menty. Vedellä pesen päivittäin paikkoja ja muuta ihoa saippualla. Koskaan ei ole kukaan valittanut hajuista, oikeastaan niiden puuttumista on kommentoitu asiaan liittyvissä tilanteissa.
Ja minä taas pesen saippualla päivittäin ja käytän keinokuituisia alusvaatteita (koska ne ovat mukavimmat) ja tarvittaessa phs:iä - eikä ole koskaan hajuja tai tulehduksia. Ei edes yhden yhtä hiivatulehdusta, joka lienee yleisin.
Voitaisiinko siis viimeinkin todeta että kaikki omalla tyylillään? Varmaan mistään ei saa niin kamalaa saarnaa kuin jos omg pesee alakertaa suihkusaippualla. Ettekö te sitten koskaan käy kylvyssä? Siinähän menee saippua vettä suoraan sinne, herranen aika!
No ei mene, paitsi jos sulla on tapana sormin levittää alapäätäsi kylvyssä ja pumpata sinne saippuavettä. Senkus peset saippualla limakalvosi, mutta eihän se fiksua ole.
Vierailija kirjoitti:
Käytän melkein 24/7 ja vaihdan suojaa useita kertoja päivässä riippuen kosteuden määrästä. Ihmettelen niitä jotka ei tarvitse ikinä pikkuhousunsuojia, voiko jollain olla niin kuiva?
Ei kuiva, vaan normaali määrä valkovuotoa. Housut kasteleva määrä on runsas.
Kannattaisiko vain hoitaa se emättimen tulehdus. Limakalvot kostuu vain siksi, että ne yrittää suojella itseään repeytymiseltä. On sitten syynä seksi tai tulehdus.
Täällä oli aiemmin kuukuppi kommentteja, mutta ehkä ne poistettiin jostain syystä, kun en löydä. Mutta multa myös kuukupille ääni!
Kaikilla ei ole valkovuotoa. Käytän ihan vaan mukavuuden ja yleisen hygienian takia.
Minä käytän kokoajan koska minulla on lievää virtsankarkailua, 2 lasta synnyttäneenä. Pikkuhousunsuoja riittää siihen kun ei tule paljoa. Kyllähän se vähän inhottaa mutta muuten on pikkarit märkänä. Ei kiinnosta kiinteyttää lantionpohjan lihaksia kun mies ei enää välitä. Pitää minua vaan mälliastiana, ei välitä minun nautinnosta ollenkaan, ei enää seksi kiinnosta. Inhottaa vaan kun sitä panettaa ja minun pitää "antaa"
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole valkovuotoa. Käytän ihan vaan mukavuuden ja yleisen hygienian takia.
Kaikilla on valkovuotoa. Mitä yleistä hygieniaa tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän kokoajan koska minulla on lievää virtsankarkailua, 2 lasta synnyttäneenä. Pikkuhousunsuoja riittää siihen kun ei tule paljoa. Kyllähän se vähän inhottaa mutta muuten on pikkarit märkänä. Ei kiinnosta kiinteyttää lantionpohjan lihaksia kun mies ei enää välitä. Pitää minua vaan mälliastiana, ei välitä minun nautinnosta ollenkaan, ei enää seksi kiinnosta. Inhottaa vaan kun sitä panettaa ja minun pitää "antaa"
Miksi et itsesi takia harjoita lihaksia? Virtsankarkailusta pääset eroon sillä.
Ilman pikkareita ja kuukuppi.