Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö päivittäin pikkuhousunsuojaa vai pystyttekö olemaan ilman?

Vierailija
27.11.2020 |

Minä en pysty olemaan ilman pikkuhousunsuojaa muuten on kokoajan housut kosteina. Käytän joka päivä pikkuhousunsuojia runsaan valkovuodon takia. Aina silloin tällöin luen juttuja siitä ettei koko ajan saisi pitää jotain suojaa vaan täytyisi antaa myös "tavaran" hengittää. Ystäväni myös piti minulle palopuheen siitä että pikkuhousunsuojien käyttö vain lisää valkovuotoa, että siitä tulee kierre (öisin en pidä annan tuulettua). Mutta kyllä pikkuhousunsuoja täytyy heti aamulla laittaa ettei housut mene heti vaihtoon!!

Yritin sitten olla pitämättä pikkuhousunsuojia kaksi kuukautta. Valkovuotoni ei vähentynyt yhtään. (en siis pidä valkovuotoni määrää sinänsä ongelmallisena, sitä tulee kyllä aina runsaasti mutta se on minulle ihan normaaliia). Jouduin paljon useammin sitten farkut ja muut päällyshousut pesemään kun en käyttänyt suojaa. Mutta en kertakaikkiaan voi olla ollenkaan ilman pikkuhousunsuojia kun ärsyttää päivän aikana pienet valahdukset jotka sitten tuntuu märälle ja ällöttävälle housuissa. En voisi kuvitellakaan että lähtisin mihinkään ilman pikkuhousunsuojaa. Onko minulla kohtalotovereita?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä ihmeellinen värkki tämä palsta-mammojen toosa...

Ei mene päivääkään ettei jollain haise, kutise, syyhyä taikka vuoda jotakin! :D

...mikä ei tietty ole välttämättä mikään ihme, jos sitä pestään yhtä laiskasti ja huolimattomasti kuin täällä monellakin tuntuu olevan tapana

Yhtä ihmeellistä kuin että asia niin paljon kiinnostaa jonneja ja setämieiä että pitää tulla lukemaan ja kommentoimaan. Ota opiksi setämies ja pysy hiljaa kun et mitään tiedä. Ajatella että joku värkki se on sutkin tähän maailmaan puristanut, olispa faijas tajunnut ruiskia vaikka verhoihin.

Miksi näin hyökkäävä tyyli?

Peskää sitä värkkiänne niin ei ole tällaisia ongelmia, as simple as that.

Näin miehenä, mikäli huoltaisin omaa vehjettäni samoilla periaatteella kuin täällä usein neuvotaan, eli:

A) ”Vagina on itsepuhdistuva, sitä ei tarvitse pestä”

B) ”Pelkkö vedellä huljuttelu silloin tällöin riittää”

Niin... varmaan minullakin olisi kaikenlaisia vuotoja ja hajuja

No kun se on ihan totta. Naisen alapään ph-tason nimenomaan saa saippuoilla ja pesuaineilla sekaisin ja sitten vasta onkin hiivatulehdusta, vuotoja ja hajuja. Ei sinne vaginaan todellakaan mitään pesuaineita, jotka eivät sinne kuulu. Itselläni ei ikinä ole ollut mitään ap:n kuvailemia ongelmia ja ihan näillä on menty. Vedellä pesen päivittäin paikkoja ja muuta ihoa saippualla. Koskaan ei ole kukaan valittanut hajuista, oikeastaan niiden puuttumista on kommentoitu asiaan liittyvissä tilanteissa.

Ja minä taas pesen saippualla päivittäin ja käytän keinokuituisia alusvaatteita (koska ne ovat mukavimmat) ja tarvittaessa phs:iä - eikä ole koskaan hajuja tai tulehduksia. Ei edes yhden yhtä hiivatulehdusta, joka lienee yleisin.

Voitaisiinko siis viimeinkin todeta että kaikki omalla tyylillään? Varmaan mistään ei saa niin kamalaa saarnaa kuin jos omg pesee alakertaa suihkusaippualla. Ettekö te sitten koskaan käy kylvyssä? Siinähän menee saippua vettä suoraan sinne, herranen aika!

Vierailija
82/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaalla valkovuodolla siunattu, niin pakko käyttää pikkuhousunsuojia. Yöt olen ilman ja "tuuletan". Joten te, joilla sitä valkovuotoa ei tule paljoa, niin olkaa onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivin öin. En pysty olemaan märissä pikkareissa.

Vierailija
84/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pikkuhousunsuojaa miltei aina, lähinnä valkovuodon takia mutta usein ajatukset harhailee vähän liian herkästi tuhmiin asioihin, jolloin pikkarit kastuu "vähän" liiaksi ilman suojaa.

Vierailija
85/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina paitsi öisin, jolloin nukun kokonaan ilman pikkareita. Yö olkoon mun alapään tuuletusaikaani. Päivisin vuodan aina valkovuotoa. Ovulaation aikaan melkein lainehdin sen pari päivää, silloin pikkuhousunsuojia kuluu tuplamäärä normaaleihin päiviin verrattuna. En vois kuvitellakaan, että en käyttäisi phs:siä. Kaamea tunne sellaiset kylmänkosteat läpimärät pikkarit, en pidä siitä tunteesta kesälläkään, saati sitten talvella. Pikkarit pitäis vaihtaa ehkä viisi kertaa päivässä, jos haluaisin välttyä tuolta tunteelta. Onnea vaan niille naisille, joiden alapäästä ei valu muu kuin kuukautisveri, ja sekin harvoin ja hallitusti.

Vierailija
86/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän koska olen aina märkä, välillä vähän liikaakin jos innostun. Joudun vaihtamaankin suojaa muutaman kerran päivässä. Käytän suojia aina niin on paljon helpompaa.

Vierailija
87/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuukautisia käytän, samoin niiden loppuvaiheessa tiputteluvuodon vuoksi . Muutoin silloin tällöin jos esim. on pitkä päivä töissä ja haluan olla fressimpi. Jos olen menossa vaikka hierojalle tai lääkäriin, yleensä pidän suojaa ko. paikkaan asti, sitten vessassa poistan sen ja suihkutan alapään, niin ei tule epämiellyttäviä hajuja.

Vierailija
88/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän melkein 24/7 ja vaihdan suojaa useita kertoja päivässä riippuen kosteuden määrästä. Ihmettelen niitä jotka ei tarvitse ikinä pikkuhousunsuojia, voiko jollain olla niin kuiva?

Vierailija
89/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla välillä pikkuhousunsuojan sijaan paria kerrosta vessapaperia. Hengittävämpi ja mukavampi iholle kuin muovisuoja. Halvempi ja ympäristöystävällisempi myös ja helppo nakata pönttöön käytön jäljeen.

Vierailija
90/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt pikkuhousunsuojaa joka päivä, yöt ja päivät n. 6 vuoden ajan, päivällä vaihdan kerran-kaksi. Ennenkin olin aika märkä, mutta en kokoajan silti käyttänyt, housuja vaan piti vaihtaa useammin. Olin lukenut myös monet kerrat kuinka ei saisi hautoa paikkoja, joten pelotti alussa, mutta eipä ole vieläkään tapahtunut yhtään mitään, ei hajuja, ei hiivatulehduksia tai muitakaan ongelmia.

Vierailija
91/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän todellakin aina. Mun pillu on aina niin märkänä että pakko pitää sen takia, en vois kuvitellakkaan lähteväni ihmistenilmoille ilman pikkuhousunsuojaa.

Vierailija
92/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierron mukaan menee. Taitaa olla jopa viikko kuukaudessa kun ei tarvitse mitään suojaa käyttää mutta ennen ja jälkeen kuukautisten kyllä vuotaa aika tajuttomasti valkovuotoa. Silloin kyllä pikkuhousunsuojan saa vaihtaa aina kun käy vessassa. Minulla on normaalistikin valkovuoto runsasta ja olen kyllä seksuaalisesti todella aktiivinen joka osaltaan lisää myös limojen erittymistä.

Vierailija
93/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aiemmin en pitänyt ja huomaan nyt kyll ett miks sillon oli niin usein "likainen" olo. Nyt käytän muutama päivä kierron alusta muutama päivä kierron keskivälin jälkeen välillä eli valitettavan pitkään mutta on nii paljon freesimpi olo. On oikeasti todella ällöä kun sitä valkovuotoa tulee aina paljon kerralla, tuntee kuinka se valahtaa housuihin ja ihan märäks menee :(

Vierailija
94/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän pikkuhousunsuojia joka päivä ihan vain koska muuten joutuisin vaihtamaan pikkuhousut monta kertaa päivässä, niiden kanssa on helpompaa kun sen märän voi vaan repäistä pois ja laittaa uuden eikä pikkarit mene likaisiks. Sekä myös sen takia on kätevä ettei näy "kamelin" varvas trikoiden läpi salilla.

Vierailija
95/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella runsas valkovuoto! Sitä tulee oikeastaan aina kun mulla ei oo menkkoja. Mun on pakko aina käyttää pikkuhousunsuojia kun puolessa päivässä pikkarit on muuten jo ihan märät. Se haisee myös aina kun levittää jalat jos ei oo suojaa.

Vierailija
96/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut runsas valkovuoto teini-iästä saakka, nyt olen 35v. Muistan ajat kun olin yläasteella ja lukiossa pikkuhousut märkänä kun en tiennyt pikkuhousunsuojista. Alushousut menevät haaroista päivänaikana pahimmillaan läpimäriksi jos en käytä pikkuhousunsuojaa. Se märkä tunne on todella epämiellyttävä.

Ei puhettakaan että menisin esim. töihin ilman suojaa. Kotona olen ilman suojaa ja vaihdan vuodon takia pikkuhousut 1-2 kertaa päivässä. Yöt nukun usein ilman suojaa, onneksi silloin ei sentään vuoda.

Vierailija
97/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin epämukava, märkä tunne kuin haudutettu pimppi. Jos ei voi vaihtaa alushousuja, pyyhkäisen vessapaperilla pahimmat pois.

Vierailija
98/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans käyttäny pikkuhousunsuojia teiniajoilta asti päivittäin, mulla on niin märkä pillu aina. (normaalia minulle, näin gynekin todennut.) Jos en käytä, niin pikkarit on märät kokoajan ja tulee parhaimmillaan läpi farkuistakin. Vaihdan suojan joka vessakäynnillä n. 6 krt/pv Pikkarinsuojista ei ole tullut mitään ongelmia ikinä.

Vierailija
99/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän niitä melkeen aina paitsi öisin. Mulla valkovuoto on aina runsasta ja joskus on tullut märkä läntti ihan päällyshousuihin asti! Inhoon sitä tunnetta ku housut ihan märkinä. Vaihdan suojaa useesti päivässä ettei haudo liikaa.

Vierailija
100/112 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Monesti olen kotona ilman mitään housuja. Joskus olen kokeillut käyttää esimerkiksi menkkojen viimeisenä päivänä mutta ovat epämukavan hiostavia ja tarttuvat ihoon, joten mielummin vaihdan tarvittaessa alushousuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme