Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö päivittäin pikkuhousunsuojaa vai pystyttekö olemaan ilman?

Vierailija
27.11.2020 |

Minä en pysty olemaan ilman pikkuhousunsuojaa muuten on kokoajan housut kosteina. Käytän joka päivä pikkuhousunsuojia runsaan valkovuodon takia. Aina silloin tällöin luen juttuja siitä ettei koko ajan saisi pitää jotain suojaa vaan täytyisi antaa myös "tavaran" hengittää. Ystäväni myös piti minulle palopuheen siitä että pikkuhousunsuojien käyttö vain lisää valkovuotoa, että siitä tulee kierre (öisin en pidä annan tuulettua). Mutta kyllä pikkuhousunsuoja täytyy heti aamulla laittaa ettei housut mene heti vaihtoon!!

Yritin sitten olla pitämättä pikkuhousunsuojia kaksi kuukautta. Valkovuotoni ei vähentynyt yhtään. (en siis pidä valkovuotoni määrää sinänsä ongelmallisena, sitä tulee kyllä aina runsaasti mutta se on minulle ihan normaaliia). Jouduin paljon useammin sitten farkut ja muut päällyshousut pesemään kun en käyttänyt suojaa. Mutta en kertakaikkiaan voi olla ollenkaan ilman pikkuhousunsuojia kun ärsyttää päivän aikana pienet valahdukset jotka sitten tuntuu märälle ja ällöttävälle housuissa. En voisi kuvitellakaan että lähtisin mihinkään ilman pikkuhousunsuojaa. Onko minulla kohtalotovereita?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinut yli kymmeneen vuoteen muutoin kuin kuukautisten yhteydessä. Nuorempana käytin koko ajan, mutta lopulta päätin lopettaa käytön ja samalla loppui liiallinen valkovuotokin. Mun kohdalla ainakin piti paikkaansa se että suojien käyttö lisäsi valkovuotoa.

T: n 42v

Vierailija
22/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen yrittänyt olla ilman mutta olo on sitten tosi likainen . Tiettyyn aikaan kuukaudesta on hiukan helpompaa mutta yleensä valun paljon. Yritin myös olla ilman kun sanotaan että se suoja lisää vuotoa mutta eipä se mitään auttanut. Joten kyllä käytän päivittäin.

Ei se parissa päivässä tai edes parissa viikossa ehdi muuttua. 

Että ärsyttää tämä vänkääminen miten vuoto aina muka johtuu suojista! Joillakin sitä vaan on runsaammin ja se on ihan normaalia.

Yhtä paljon ärsyttää nämä kyselyt siitä käyttääkö joku päivittäin vai eikö käytä. Koska vuotoja on erilaisia. Hautominen ei silti tee hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena oli pakko käyttää. Nyt viisikymppisenä menee kahdet pikkarit päivässä ja pärjään ilman suojia.

Vierailija
24/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäsin 30 vuotta ilman mutta kun otin kierukan, vuoto runsastui ja nyt käytän joka päivä...

Vierailija
25/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä ihmeellinen värkki tämä palsta-mammojen toosa...

Ei mene päivääkään ettei jollain haise, kutise, syyhyä taikka vuoda jotakin! :D

...mikä ei tietty ole välttämättä mikään ihme, jos sitä pestään yhtä laiskasti ja huolimattomasti kuin täällä monellakin tuntuu olevan tapana

Yhtä ihmeellistä kuin että asia niin paljon kiinnostaa jonneja ja setämieiä että pitää tulla lukemaan ja kommentoimaan. Ota opiksi setämies ja pysy hiljaa kun et mitään tiedä. Ajatella että joku värkki se on sutkin tähän maailmaan puristanut, olispa faijas tajunnut ruiskia vaikka verhoihin.

Vierailija
26/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hiiva.

Vierailija
27/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49-vuotias.

Olen elämäni aikana ostanut ehkä kaksi pakettia pikkuhousunsuojia. Eli ei, en todellakaa käytä. Luojalle kiitos, ettei ole tarvinnut käyttää oikeastaan ikinä. Ei myöskään siteitä, jotka on vielä monta kertaa isommin ällöttäviä-

Vierailija
28/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhousunsuojafetisisti iski jälleen...

Vierailija
29/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tarvinnut. Myös kk-vuoto on hyvin niukkaa, pärjään parilla wc-paperinpalalla jotka vaihdan vessakäynnin yhteydessä, yöt ilman.

Vierailija
30/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt, paitsi joskus kuukautisten viimeisinä päivinä.

N53

Vierailija
31/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty olemaan ilman. Pikkuhousunsuoja on pakollinen väline päivittäin koska olen aina todella märkä. Gynenkin kans oon jutellu tästä ja sanoi et joillain on vaan luonnostaan kosteampi eli kaikki kunnossa alapäässä. Ajatukset harhailee kylläkin usein ja se osaltaan lisää märkyyttä, kiihotun tosi herkästi ihan pienestäkin ajattelusta ja kosteutta erittyy silloin normaalin valkovuodon lisäksi.

Vierailija
32/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä muuta kuin kuukautisten loppupäivinä.  Pikkuhousunsuojat on muuten aika uusi keksintö, ennen niitä ei yleensä tarvittu, johtuuko nykyinen tarve lisääntyneestä seksin määrästä?

Pikkuhousutkin ovat aika uusi keksintö, jos historian mittakaavassa katsotaan. Ennen ei niitäkään tarvittu.

Itse tykkään käyttää pikkuhousuja, mutta näen etteivät suojat anna sen kummempaa lisäarvoa. Turhakkeita siis.

Vierailija
33/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivinä (silloin kun olen työpaikalla) ja urheillessa käytän eli käytännössä päivittäin, mutta näin on mukavampaa ei tule pöksyt märäks kun valuu siihen suojaan.

Vierailija
34/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä eikä ole koskaan tarvinnut.

Vierailija
35/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...mikä ei tietty ole välttämättä mikään ihme, jos sitä pestään yhtä laiskasti ja huolimattomasti kuin täällä monellakin tuntuu olevan tapana

Yhtä ihmeellistä kuin että asia niin paljon kiinnostaa jonneja ja setämieiä että pitää tulla lukemaan ja kommentoimaan. Ota opiksi setämies ja pysy hiljaa kun et mitään tiedä. Ajatella että joku värkki se on sutkin tähän maailmaan puristanut, olispa faijas tajunnut ruiskia vaikka verhoihin.

Miksi näin hyökkäävä tyyli?

Peskää sitä värkkiänne niin ei ole tällaisia ongelmia, as simple as that.

Näin miehenä, mikäli huoltaisin omaa vehjettäni samoilla periaatteella kuin täällä usein neuvotaan, eli:

A) ”Vagina on itsepuhdistuva, sitä ei tarvitse pestä”

B) ”Pelkkö vedellä huljuttelu silloin tällöin riittää”

Niin... varmaan minullakin olisi kaikenlaisia vuotoja ja hajuja

Vierailija
36/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä T:Pentti

Vierailija
37/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käytä muulloin kuin kuukautisten yhteydessä. Onkohan ap:lla jokin tulehdus tai sp-tauti jos vuoto noin runsasta ja jatkuvaa?

Vierailija
38/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän välillä sidettä, koska on virtsankarkailua. Mitään vuotoja ei ole.

Vierailija
39/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, eikä niistä ole koskaan ollut mulle haittaa. Kerran gyne kysyi ja valehtelin että en käytä kun en jaksanu sitä saarnaa mitä siitä seuraa. Gyne kehui että näkikin sen heti alapäästä, kuulemma erottaa pikkuhousunsuojan käyttäjät. Silloin teki mieli sanoa, että nytpä erehdyit sitten ekan kerran 😆 Olin käyttänyt suojia jo vuosia ja gynen mukaan alakerta oli kuin en koskaan olis käyttäny. Eli voin ihan hyvin jatkaa samalla tavalla.

Vierailija
40/112 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin hyökkäävä tyyli?

Peskää sitä värkkiänne niin ei ole tällaisia ongelmia, as simple as that.

Näin miehenä, mikäli huoltaisin omaa vehjettäni samoilla periaatteella kuin täällä usein neuvotaan, eli:

A) ”Vagina on itsepuhdistuva, sitä ei tarvitse pestä”

B) ”Pelkkö vedellä huljuttelu silloin tällöin riittää”

Niin... varmaan minullakin olisi kaikenlaisia vuotoja ja hajuja

Kyllä ehdottomasti miehen ja naisen värkkejä pitää huoltaa samoilla periaatteilla. Erityisesti haluaisin nähdä ilmeesi, kun penikseesi työnnetään isommanpuoleinen spekula.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän