Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukkari ei minusta naisena tunnu oikeastaan ikinä hyvälle

Vierailija
27.11.2020 |

Tulipahan vain mieleen. Kostun kyllä mutten sekunnissa. Uusi mies (ikää 40+) ei tunnu tajuavan sitä, että minulle kostuminen on kuin miehen erektio eli ilman sitä ei orkkuakaan tule.
Olen kertonut asian sata kertaa muttei tunnu oppivan. Turhauttaa.
Muita liukasteita inhoavia naisia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lammas

Vierailija
2/8 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda rakastajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja me rakastetaan liukkaria! Mikäs siinä mättää? Saa heti upean tunteen. En kostu kuin hitaasti, vaikka kuinka helvatasi haluankin. RÉn tiedä mistä johtuu,johtuupa mistä vaan aivan ihanaa seksiä silti. Mitä väliä!

Vierailija
4/8 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja me rakastetaan liukkaria! Mikäs siinä mättää? Saa heti upean tunteen. En kostu kuin hitaasti, vaikka kuinka helvatasi haluankin. RÉn tiedä mistä johtuu,johtuupa mistä vaan aivan ihanaa seksiä silti. Mitä väliä!

Kuten kirjoitin, mättää vain se, että liukkarin tuntuma ei minusta tunnu hyvältä verratessani sitä omiin nesteisiini.

Ap

Vierailija
5/8 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile kookosöljyä. Itseään en miehenä pidä liukkareista. Tuntuvat epäluonnollisilta.

Vierailija
6/8 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun omat moiveet ovat tuntuneet hyville, miksi olet sitten liukkaria käyttänyt?

Vierailija
7/8 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei tykkää käyttää.

Kostuu kyllä mutta ei kovin nopeasti.

Ihan pari kertaa kokeiltu ja kun hän kostuu niin sitten häviä kaikki kitka ja on liian lukkasta.

Itselle voisi ihan vaihteluna silloin tällöin olla ihan kiva mutta eipä ole ollut tarvetta käyttää.

Vierailija
8/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitko on erilaista eri valmisteilla. Meilläkin käytetään kookosöljyä. Maku on miehen mielestä riittävän mieto ja sitko samanlainen kuin minun omilla liukasteillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä