kuinka usein pesette pillunne
ja käytättekö saippuaa?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:51"]
Hyi, oottepa likaisia... se pitää pestä joka vessa käynnin yhteydessä.
[/quote] Miksi?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:07"]
Suihkun yhteydessä kerran päivässä, seksin jälkeen, ennen seksiä, jos arvaan että seksiä on tulossa. En käytä saippuaa vaan apteekin intiimipesumoussea. Jossain vaiheessa sain täältä idioottimaisen idean pestä useammin, tuli hirvein hiivatulehdus ikinä, vaikka pesin vain vedellä. EI kannattanut.
[/quote]
Meillä on seksiä joka päivä joten olis todella kauheeta pestä joka ikinen päivä pillu kolme kertaa.
Kerran päivässä suihkun yhteydessä, jos illalla Seksiä niin viela pikapesu sen jälkeen. Nukun alasti, en usko sen kummemmin hikoilevani yöllä, joten tarvetta ei pesulle aamulla ole. Ja kuka sitäpaitsi mun pillusta välittää keskellä työpäivää? Jos innostutaan touhuileen jotain ennen suihkua, en päästä miestä nuolemaan. Helppoa. En mäkään ota suihin ennen suihkua. Että 8 kertaa päivässä? Mulla on parempaakin tekemistä.
Pari kolme kertaa viikossa suihkun yhteydessä ja sen lisäksi seksin jälkeen.
[/quote]
ai joka ikisen vessa käynnin yhtey dessä?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 14:46"]
[/quote]
ai joka ikisen vessa käynnin yhtey dessä?
[/quote]
Aina. Vaikka kävisi vain niistämässä nenän niin pillu on pestävä.
En koskaan. En ala temppuilla pillufloorani kanssa miehiä miellyttääkseni!
Yleensä kai kahdesti päivässä. Aamusuihkun yhteydessä pelkällä vedellä ja illalla käsisuihkulla. Illalla käytän usein myös intiimialueille tarkoitettua pesunestettä. Hiivaa tai muitakaan alapään ongelmia ei ole ollut koskaan.
Kuinka helvetin limaset pillut teillä oikeen on jos sitä pitää jatkuvasti rassata? Mä käyn suihkussa joka toinen päivä, sillon pesen myös pillun. Pelkällä vedellä. Pesen myös seksin jälkeen ja ehkä ennen jos tiedän sitä tulevan. Menkkojen aikaan käytän kosteuspyyhkeitä päivittäin. Ei mun pillu kyllä päivässä likastu eikä myöskää ala haisemaan. Ei se värkki pidä jatkuvasta lotraamisesta.
Riippuu miten on seksiä. Jos ei ole seksiä, niin 2 kertaa viikossa, jos on seksiä, niin tuon verran plus kerran per seksikerta. Ja pesen yleensä jälkikäteen, jos en nukahda.
[/quote] En pese.