Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä seksi ja rakkaus sama asia?

Vierailija
04.04.2014 |

Tunnen monta naista ja miestä, jotka tuntuvat ajattelevan, että kun on hyvä seksi, niin tässäpä meillä on rakkaus.

Itse en ymmärrä tätä! Mulla on ollut lukematon määrä naisia ja näin keski-ikäisenä seksi on aina ollut ”hyvää”. Johtunee ihan vain siitä, että kokemusta ja taitoa seksistä on tarttunut vuosien myötä. Mulla on sellainen tuntuma että saan sukat pyörimään jalassa/jalat alta naiselta kuin naiselta.

Tästä sitten seuraa naiselle jokin ”ihme huuma”, jossa rakastuvat muhun aivan tolkuttomasti. Muutama kerta seksiä ja alkavat puhua ”yhteisen katon alle muuttamisesta”.

ÖÖÖÖ…siis mitä? Mulla on siinä nainen, jota tuskin tunnen=ajassa laskien ei montaa tuntia ole oltu edes yhdessä. Muutama kerta erinomaista seksiä. Niin oikeesti tältä pohjalta pitäisi siis jo yhteistä asuntoa alkaa ostamaan? Olen vielä yh-isä=lapset asuvat kanssani.

Siis sotkisin vielä lapsenikin mukaan johonkin yhteenmuutto-puuhaan tuntemattoman naisen kanssa?

Olen sitä mieltä, että todellinen rakkaus on sielujen sympatiaa ja nimenomaan se henkinen yhteys on kaikki kaikessa. Siitä henkisestä ponnistetaan ja jos se toimii, niin toimii seksikin. Sitten jonkin aikaa seurustelua päälle=sitten voisi harkita saman katon alla asumista.

Ei muuten, mutta muhun ollaan ”pettyneitä”, kun en siis heti suoraan hyvän seksin jälkeen ole muuttamassa yhteen. Tältä pohjaltahan suunnilleen kuka tahansa keski-ikäinen nainen, joka kävelee kadulla mua vastaan kävisi vaimokseni, koska seksi olisi todennäköisesti hyvää kanssani.

2 naista olen pitänyt niin kiinnostavana, että olen ehdottanut ”seurustelua”. Mutta hämmästyksekseni ovat häipyneet ovet paukkuen, koska ”en ole rakastunut/ollut kiinnostunut”. Missaanko nyt jotain tässä kuviossa vai mistä on kysymys? Onko maailmanloppu tulossa lähiaikoina ja siksi yhteen muutolla on niin kiire ja mä en vain tiedä, että aikaa on vähän?

Innokkaimmat tapaukset ovat yhteen muuton lisäksi ehdottaneet yhteisen lapsen hankkimista saman tien. Viimeisin tapaus pari päivää sitten…

Itse koen, että moinen tolkuton  kiirehtiminen on epäreilua mua kohtaan, että musta ehdoin tahdoin tehdään se vastarannan kiiski.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet tietää ton.

Ja siitä riittää meillä kahdella juteltavaa, koko pitkä vapaapäivä.

T: 11cm mies

Vierailija
2/2 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo sulla pilkottaa: ensimmäinen voi olla vain pelkkää eläimellisen alkukantaista - hieman ajattelemattoman vastuutonta ja, usein yksipuolistakin - tuulettelua, jälkimmäinen vastavuoroista, tunne-elämää tasapainottavaa, fyysisesti ja psyykkisesti kummallekin tyydytystä antavaa, kokonaisvaltaista hyvää oloa - yhdessä!

Tuuletella toki voi jälkimmäisessäkin, oman kullan turvallisen lämpimässä kainalossa.. Mitä iloa voikaan tuntea, kun voi kirkkain silmin kertoa kumppanilleen sydämensä sanoman, kuinka tärkeä tämä hänelle on ja kuinka rakkaus liki pakahduttaa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme