Oulun Rajakylässä ammuskeltu TAAS
Viimeyönä joku United Brotherhoodin sankari on ammuskellut paikallisessa juottolassa. Miten te Rajakyläläiset uskallatte asua siellä? Aina tunnutaan perustelevan sillä että okt-alue rauhallinen, vain ostarilla tapahtuu.
Mutta hetkinen - eikös se Rajakylän koulu ole siinä ostarin vieressä? Lisäksi United Brotherhoodin talli on myös Rajakylässä!
Kertokaa mulle miten voitte antaa lastenne kasvaa tuollaisessa ympäristössä?
Kommentit (77)
Muutetaanko me hesalaisetkin täältä pois kun joku ampuu joskus jossain? Kas kun koko vantaa ei ole jo autio ja tyhjä..
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:08"]Oon asunu kalliossa kurvissa ja Rajakylä on spookimpi paikka
[/quote]
Rajakylä on WT.
[/quote]
WT:t, nistit, mopokerholaiset, maahanmuuttajat ja namusedät kaikki onnellisesti yhdessä. Mitä nyt välillä ammuskellaan.
Kaikkien nyt vaan on asuttava jossain.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:33"]Kaikkien nyt vaan on asuttava jossain.
[/quote]
Niin toki! Pointtihan on se että miksi lapsistaan välittävät vanhemmat raahaavat lapsiaan tuollaiseen paikkaan? Eiväthän nyt kaikki alueen lapsiperheet voi olla vähäosaisia? Eihän?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:33"]Kaikkien nyt vaan on asuttava jossain.
[/quote]
Niin toki! Pointtihan on se että miksi lapsistaan välittävät vanhemmat raahaavat lapsiaan tuollaiseen paikkaan? Eiväthän nyt kaikki alueen lapsiperheet voi olla vähäosaisia? Eihän?
[/quote]
Ei ne vaan välitä lapsistaan.
Mua häiritsee kun iPhone väittää valokuvissa että ne on otettu Rajakylässä ja mehän siis asutaan Pateniemessä! Kamalaa tiedän. Miten mä selviän tästä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:32"]Muutetaanko me hesalaisetkin täältä pois kun joku ampuu joskus jossain? Kas kun koko vantaa ei ole jo autio ja tyhjä..
[/quote]
Kyse on yksittäisistä lähiöistä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:36"]Mua häiritsee kun iPhone väittää valokuvissa että ne on otettu Rajakylässä ja mehän siis asutaan Pateniemessä! Kamalaa tiedän. Miten mä selviän tästä.
[/quote]
Muakin hävettäis ihan sikana :S
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:33"]Kaikkien nyt vaan on asuttava jossain.
[/quote]
[/quote] Ja sinä asut edelleen sen pedofiilin naapurissa, miksi ihmeessä?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:32"]Muutetaanko me hesalaisetkin täältä pois kun joku ampuu joskus jossain? Kas kun koko vantaa ei ole jo autio ja tyhjä..
[/quote]
[/quote] Ja se ampuja ei varmasti mene siihen viereiseen lähiöön. Oletteko te nyt aivan sekaisin?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:35"]
[/quote]
[/quote]
Täh?
Pitäkää vaan nyt huoli siitä omasta lähiöstänne!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:36"]
[/quote]
[/quote] Ja se ampuja ei varmasti mene siihen viereiseen lähiöön. Oletteko te nyt aivan sekaisin?
[/quote]
No ei näemmä mene :D jos se elämä pyörii Rajakylässä ja sieltä ei juuri poistuta niin tuskin tulee muualla ammuskeltua.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:35"]
[/quote]
[/quote]
Kuule saatan ehkä asua pedofiilin naapurissa, mistäs minä tiedän. Mutta sentään se pedofiili ei ole houkutellut mun lapsia asuntoonsa. Teillä päin se kun tuntuu olevan normi.
Tänään tuli just bussiin rajakylästä taas niin kova elämäm_koululainen kuin olla voi. Puheet liittyi jonkun hakkaamiseen ja vuokrakämpästä häätämiseen. Joskus joudun rajakylässä liikkumaan, pelottaa aina :(
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:40"]Pitäkää vaan nyt huoli siitä omasta lähiöstänne!
[/quote]
No pitäkääpä ne teidän lapsetvturvassa ja kurissa!!!
Asuin Rajakylässä vuosikaudet ja kävin kouluakin siellä sekä ala- että yläasteen. Todella mukava paikka, eikä ajasta siellä ole mitään valittamista. Kyllä se vain niin on, että suurin osa alueesta on täysin rauhallista ja tämä säpinä on aina keskittynyt niihin muutamaan vuokrakerrostaloon ja niiden vieressä olevaan ostariin. Se on ihan sama mihin nämä kaupungin sosiaalitapaukset asutetaan: elämäntapa kun on mitä on, niin se ei asuinpaikan vaihtuessa muutu.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:27"]
Viimeyönä joku United Brotherhoodin sankari on ammuskellut paikallisessa juottolassa. Miten te Rajakyläläiset uskallatte asua siellä? Aina tunnutaan perustelevan sillä että okt-alue rauhallinen, vain ostarilla tapahtuu.
Mutta hetkinen - eikös se Rajakylän koulu ole siinä ostarin vieressä? Lisäksi United Brotherhoodin talli on myös Rajakylässä!
[/quote]
Lapsemme käyvät yksityiskoulua keskustassa.
Ostarilla ei käydä kuin maksimissaan kerran-pari vuodessa.
[/quote]
Svenska privatskolan?
Mutta mitempä aiot rajoittaa lastesi liikkumista kun ovat teinejä. Nyt siinä samassa paikallisjuottolassa järjestettiin nistifestarit. Ihan uskomatonta.
Tiedätkös, vaikket sitä itse uskokaan niin kyllä ne muut vanhemmat käskee omia lapsiaan pysymään kaukana teidän lapsista kun saavat kuulla missä asutte. Valitettavaa mutta totta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:27"]Viimeyönä joku United Brotherhoodin sankari on ammuskellut paikallisessa juottolassa. Miten te Rajakyläläiset uskallatte asua siellä? Aina tunnutaan perustelevan sillä että okt-alue rauhallinen, vain ostarilla tapahtuu.
[/quote].
kokemuksella sanon että ulkopuolisilla ei ole hätää:D rauhottukaa oikeesti
[/quote]
Your argument is invalid.
Enemmän pelottaisi jossain Ulvilassa, kun huppumies vaani onnellisia perheitä.