Oulun Rajakylässä ammuskeltu TAAS
Viimeyönä joku United Brotherhoodin sankari on ammuskellut paikallisessa juottolassa. Miten te Rajakyläläiset uskallatte asua siellä? Aina tunnutaan perustelevan sillä että okt-alue rauhallinen, vain ostarilla tapahtuu.
Mutta hetkinen - eikös se Rajakylän koulu ole siinä ostarin vieressä? Lisäksi United Brotherhoodin talli on myös Rajakylässä!
Kertokaa mulle miten voitte antaa lastenne kasvaa tuollaisessa ympäristössä?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:34"]Rajakylästä hyvät kulkuyhteydet, busseja menee jatkuvasti niin keskustan suuntaan kuin pohjoiseenkin.Autolla helppo lähteä joka suuntaan. Kauppa, koulu, kirjasto(?) vieressä. Linnanmaan prisma lähellä. Hyvät lenkkeilypolut. Meri lähellä
Halvat asunnot
[/quote]
No hyvä, että sieltä edes pääsee pois hyvin.
(Ja miksiköhän siellä niitä halpoja asuntoja on)
Asuin itse vuosikaudet Tuirassa jota myös jonkinlaisena "ghettona" pidetään ja täytyy sanoa, että rauhallista oli kuin herran kukkarossa. Mistä se maine sitten tulee? Joissakin tietyissä taloissa valitettavasti asuu porukkaa joka pilaa koko seudun maineen. Luultavasti Rajakylässäkin suurin osa porukasta asuu ihan rauhassa, ne on nää muutamat sosiaalitapaukset jotka melskaamisellaan aiheuttavat lähes kaiken häiriön. Muutetaan ne tyypit Värttöön niin johan alkaa sielläkin tapahtua.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:51"]Asuin itse vuosikaudet Tuirassa jota myös jonkinlaisena "ghettona" pidetään ja täytyy sanoa, että rauhallista oli kuin herran kukkarossa. Mistä se maine sitten tulee? Joissakin tietyissä taloissa valitettavasti asuu porukkaa joka pilaa koko seudun maineen. Luultavasti Rajakylässäkin suurin osa porukasta asuu ihan rauhassa, ne on nää muutamat sosiaalitapaukset jotka melskaamisellaan aiheuttavat lähes kaiken häiriön. Muutetaan ne tyypit Värttöön niin johan alkaa sielläkin tapahtua.
[/quote]
Jostakin syystä Rajakylässä ja Meritoppilassa jutut ovat samat vuodesta toiseen.
Miten joku voi vihata lapsiaan niin että altistaa heidät tällaiselle.
En ymmärrä, en.
Miten sinä pystyt asumaan pedofiilin naapurissa? Haluatko vaihtaa, minä en.
t.rajakyläläinen
No hehheh, tosi kieroonhan ne lapset varmaan tuolla kasvaakin... Eiköhän niillä omilla kotioloilla ole se suurin merkitys eikä sillä näkeekö jonkun spurgun joskus. Käsitätkö yhtään millaisissa oloissa niitä lapsia ihan oikeesti tuolla maailmalla kasvaa, perheet tulisivat varmaan juosten Rajakylään jos pääsisivät.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:27"]
Lisäksi United Brotherhoodin talli on myös Rajakylässä!
[/quote]
Näitä jengejä tuntematta voisin veikata, että he ovat lapsille aivan vaarattomia. Huomattavasti vaarallisempia ovat kaiken maailman namusedät jotka autoissaan kyttää lapsia.
Pyydettiin listaamaan Rajakylän hyviä puolia ja näin tein. En sanonutkaan, etteikö siellä olisi huonoja puolia. Itse en asu enää Oulussa.
Mummoni asui aikoinaan Rajakylässä rivitalossa. Rauhallista siellä silloin oli. Paljon lapsiperheitä rivarialueella. Siitä on kyllä jo 20 vuotta aikaa
t.5
Niin ja asunnot on luultavati halpoja alueen maineen takia, asunnot suurimmaksi osaksi vanhempia (60&70-luvun taloja) ja useat on vuokratontilla
Ja uskon, että suurin osa ostaa asunnon sieltä juurikin tuon hinnan takia. Ei niinkään alueen "ihanuuden" takia. Mutta toki siellä hyviäkin puolia on, joita jo listasin
5
Käypä lukemassa ub ketju murha-infosta ja ketju kolme vaarallista rikollisjengiä yhdistyi. Löytyvät järjestäytynyt rikollisuus osiosta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:03"]No hehheh, tosi kieroonhan ne lapset varmaan tuolla kasvaakin... Eiköhän niillä omilla kotioloilla ole se suurin merkitys eikä sillä näkeekö jonkun spurgun joskus. Käsitätkö yhtään millaisissa oloissa niitä lapsia ihan oikeesti tuolla maailmalla kasvaa, perheet tulisivat varmaan juosten Rajakylään jos pääsisivät.
[/quote]
Entäs näite spurgujen ja nistien lapset? Hekö on hyvää seuraa sinun lapsille? :)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:27"]
[/quote]
Näitä jengejä tuntematta voisin veikata, että he ovat lapsille aivan vaarattomia. Huomattavasti vaarallisempia ovat kaiken maailman namusedät jotka autoissaan kyttää lapsia.
[/quote]
Onneksi Rajakylästä löytyy näitäkin! :)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:27"]
[/quote]
[/quote]
Onneksi Rajakylästä löytyy näitäkin! :)
[/quote]
Totta! Eikös se vasta ollut uutisissakin että joku ulkomaalainen houkuttelee lapsia asuntoonsa. Onnea vaan kaikille rajakyläläisille!! :)
Hoh hoh. Vetäkää se pää perseestä ja TULKAA KÄYMÄÄ TÄÄL! Vai ettekö uskalla?????
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:55"]Hoh hoh. Vetäkää se pää perseestä ja TULKAA KÄYMÄÄ TÄÄL! Vai ettekö uskalla?????
[/quote]
Enpä kyllä uskalla
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:55"]Hoh hoh. Vetäkää se pää perseestä ja TULKAA KÄYMÄÄ TÄÄL! Vai ettekö uskalla?????
[/quote]
Enpä kyllä uskalla
[/quote]
En minäkään..
Oon asunu kalliossa kurvissa ja Rajakylä on spookimpi paikka
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:08"]Oon asunu kalliossa kurvissa ja Rajakylä on spookimpi paikka
[/quote]
Rajakylä on WT.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:08"]Oon asunu kalliossa kurvissa ja Rajakylä on spookimpi paikka
[/quote]
Rajakylä on WT.
[/quote]
Se se on!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:08"]Oon asunu kalliossa kurvissa ja Rajakylä on spookimpi paikka
[/quote]
Rajakylä on WT.
[/quote]
Se se on!
Rajakylästä hyvät kulkuyhteydet, busseja menee jatkuvasti niin keskustan suuntaan kuin pohjoiseenkin.Autolla helppo lähteä joka suuntaan. Kauppa, koulu, kirjasto(?) vieressä. Linnanmaan prisma lähellä. Hyvät lenkkeilypolut. Meri lähellä
Halvat asunnot