Oulun Rajakylässä ammuskeltu TAAS
Viimeyönä joku United Brotherhoodin sankari on ammuskellut paikallisessa juottolassa. Miten te Rajakyläläiset uskallatte asua siellä? Aina tunnutaan perustelevan sillä että okt-alue rauhallinen, vain ostarilla tapahtuu.
Mutta hetkinen - eikös se Rajakylän koulu ole siinä ostarin vieressä? Lisäksi United Brotherhoodin talli on myös Rajakylässä!
Kertokaa mulle miten voitte antaa lastenne kasvaa tuollaisessa ympäristössä?
Kommentit (77)
Näin tänään et rajakylässä tehtiin kotietsintää. Aikamoinen kylä tosiaan..
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 14:46"]Asuin Rajakylässä vuosikaudet ja kävin kouluakin siellä sekä ala- että yläasteen. Todella mukava paikka, eikä ajasta siellä ole mitään valittamista. Kyllä se vain niin on, että suurin osa alueesta on täysin rauhallista ja tämä säpinä on aina keskittynyt niihin muutamaan vuokrakerrostaloon ja niiden vieressä olevaan ostariin. Se on ihan sama mihin nämä kaupungin sosiaalitapaukset asutetaan: elämäntapa kun on mitä on, niin se ei asuinpaikan vaihtuessa muutu.
[/quote]
Kaikkeen tottuu...
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:40"]Pitäkää vaan nyt huoli siitä omasta lähiöstänne!
[/quote]
No pitäkääpä ne teidän lapsetvturvassa ja kurissa!!!
[/quote] Kyllä,
Terveisiä Jyväskylästä. Luuletko todella, että täällä puolustaa vain rajakyläläiset itseään.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:40"]Pitäkää vaan nyt huoli siitä omasta lähiöstänne!
[/quote]
[/quote] Kyllä,
Terveisiä Jyväskylästä. Luuletko todella, että täällä puolustaa vain rajakyläläiset itseään.
[/quote]
Sulla ei taida olla mitään haisua millainen tuo paikka on?
Niinhän ammuskeltiin Sairaalarinteelläkin, vaan eipä se mielipidettäni muuttanut. Rauhallinen paikka, mitäs nyt Oysin nistit yöllä häiriköi. En muuta pois, haluan asua Oysin kyljessä <3 Vaikka vituttaa kyllä räkivät mannet, lestat yms. Oyssin edessä kun pitää vaikka se sairaalatakki päällä päästä röökille tipan kanssa. Sitten tätä samaa sakkia avustetaan myös lisääntymään lääketieteellisin menetelmin....
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 14:04"]
[/quote]
[/quote] Kyllä,
[/quote]
Sulla ei taida olla mitään haisua millainen tuo paikka on?
[/quote] Voi hyvää päivää. Luuletko todellakin, että puhuisin jostain mistä en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:33"]Kaikkien nyt vaan on asuttava jossain.
[/quote]
Niin toki! Pointtihan on se että miksi lapsistaan välittävät vanhemmat raahaavat lapsiaan tuollaiseen paikkaan? Eiväthän nyt kaikki alueen lapsiperheet voi olla vähäosaisia? Eihän?
[/quote] Ja sinä asut edelleen sen pedofiilin naapurissa, miksi ihmeessä?
[/quote]
Kuule saatan ehkä asua pedofiilin naapurissa, mistäs minä tiedän. Mutta sentään se pedofiili ei ole houkutellut mun lapsia asuntoonsa. Teillä päin se kun tuntuu olevan normi.
[/quote] Meillä päin? Eli missä?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:33"]Kaikkien nyt vaan on asuttava jossain.
[/quote]
Niin toki! Pointtihan on se että miksi lapsistaan välittävät vanhemmat raahaavat lapsiaan tuollaiseen paikkaan? Eiväthän nyt kaikki alueen lapsiperheet voi olla vähäosaisia? Eihän?
[/quote] Ja sinä asut edelleen sen pedofiilin naapurissa, miksi ihmeessä?
[/quote]
Kuule saatan ehkä asua pedofiilin naapurissa, mistäs minä tiedän. Mutta sentään se pedofiili ei ole houkutellut mun lapsia asuntoonsa. Teillä päin se kun tuntuu olevan normi.
[/quote] Meillä päin? Eli missä?
[/quote]
No Rajakyläähän tämä aihe käsittelee.
Joo ihmettelinkin kun oli la iltana niin epämääräistä porukkaa ostarilla. Ja siellä oli myös yläasteikäisen näköstä poikaa päivystämässä.
Ei taida Rajakylä olla sen väkivaltaisempi paikka kuin moni muukaan (Oulun) alue?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:27"]
Viimeyönä joku United Brotherhoodin sankari on ammuskellut paikallisessa juottolassa. Miten te Rajakyläläiset uskallatte asua siellä? Aina tunnutaan perustelevan sillä että okt-alue rauhallinen, vain ostarilla tapahtuu.
Mutta hetkinen - eikös se Rajakylän koulu ole siinä ostarin vieressä? Lisäksi United Brotherhoodin talli on myös Rajakylässä!
[/quote]
Lapsemme käyvät yksityiskoulua keskustassa.
Ostarilla ei käydä kuin maksimissaan kerran-pari vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:27"]Viimeyönä joku United Brotherhoodin sankari on ammuskellut paikallisessa juottolassa. Miten te Rajakyläläiset uskallatte asua siellä? Aina tunnutaan perustelevan sillä että okt-alue rauhallinen, vain ostarilla tapahtuu.
[/quote].
kokemuksella sanon että ulkopuolisilla ei ole hätää:D rauhottukaa oikeesti
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:08"]Oon asunu kalliossa kurvissa ja Rajakylä on spookimpi paikka
[/quote]
Rajakylä on WT.
[/quote]
Kommentin sisältö paljasti kirjoittajan olevan WT.
Perheeni asui Rajakylässä 90-luvun alkupuolella jonkin aikaa ja nyt olen viimeisen 1,5 vuotta asunut täällä taas. Se on pakko myöntää, että rahatilanne tänne nyt ajoi, mutta eipä mulla suoraansanottuna ole niin kiire pois. Kyllähän täällä säpinää on, siis ostarin kupeessa. Satun valitettavasti asumaan juuri sillä alueella, mutta onneksi meidän rappu on rauhallinen. Ainoa epäilyttävä tapaus (harrasti vissiin jotain "pyöräbisnestä") katosi aikoja sitten. Pari autoa tuohon pihaan on poltettu ja maijat pyörii silloin tällöin. Mulla on tapana käydä iltaisin 8-10 aikoihin kävelyllä, joskus vähän myöhempäänkin. Ikinä ei ole tullut vastaan tilannetta, jossa olisin ollut uhattuna tms. Kyllähän Kulkurin laitamilla joskus pyörii kaikennäköistä sakkia, mutta harmittomia ovat. Joku saattaa yrittää jutulle, mutta ne on helppo sivuuttaa. Muutamana iltana olen käynyt tylsyyttäni Kulkurissa istumassa. Siellä on hirmu mukavat työntekijät!:)
En väitä, etteivätkö nämä väkivaltatapaukset olisi kamalia, mutta onko niiden takia tosiaan pakko järjestää tällainen nettitaistelu ja vielä leimata Rajakyläläiset vanhemmat lapsenvihaajiksi? Jokseenkin absurdia. Kuten joku jo sanoi: Kaikkien nyt vaan on asuttava jossain. Rajakylässä on halpaa ja meitä "rajallisilla mahdollisuuksilla siunattuja" on kuitenkin Oulussa jonkin verran.
Mitäs ovat sijoittaneet edulliset vuokrakämpät samaan syssyyn.:)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:23"]Perheeni asui Rajakylässä 90-luvun alkupuolella jonkin aikaa ja nyt olen viimeisen 1,5 vuotta asunut täällä taas. Se on pakko myöntää, että rahatilanne tänne nyt ajoi, mutta eipä mulla suoraansanottuna ole niin kiire pois. Kyllähän täällä säpinää on, siis ostarin kupeessa. Satun valitettavasti asumaan juuri sillä alueella, mutta onneksi meidän rappu on rauhallinen. Ainoa epäilyttävä tapaus (harrasti vissiin jotain "pyöräbisnestä") katosi aikoja sitten. Pari autoa tuohon pihaan on poltettu ja maijat pyörii silloin tällöin. Mulla on tapana käydä iltaisin 8-10 aikoihin kävelyllä, joskus vähän myöhempäänkin. Ikinä ei ole tullut vastaan tilannetta, jossa olisin ollut uhattuna tms. Kyllähän Kulkurin laitamilla joskus pyörii kaikennäköistä sakkia, mutta harmittomia ovat. Joku saattaa yrittää jutulle, mutta ne on helppo sivuuttaa. Muutamana iltana olen käynyt tylsyyttäni Kulkurissa istumassa. Siellä on hirmu mukavat työntekijät!:)
En väitä, etteivätkö nämä väkivaltatapaukset olisi kamalia, mutta onko niiden takia tosiaan pakko järjestää tällainen nettitaistelu ja vielä leimata Rajakyläläiset vanhemmat lapsenvihaajiksi? Jokseenkin absurdia. Kuten joku jo sanoi: Kaikkien nyt vaan on asuttava jossain. Rajakylässä on halpaa ja meitä "rajallisilla mahdollisuuksilla siunattuja" on kuitenkin Oulussa jonkin verran.
Mitäs ovat sijoittaneet edulliset vuokrakämpät samaan syssyyn.:)
[/quote]
Edulliset? Saman hintaisia ne on kuule muuallakin. Keskustastakin saa 600€ kuussa kolmion, sanan hintainen kuin rajakylässä sois.
Jotkut ne vaan on tyhmiä kun väkisin yrittävät hukuttaa itsensä paskaan. Ja kyllä, minä pidän rajakyläläisiä lapsensa vihaajina kun narkomaaneja ja sosiaalitapauksia tehtailevat.
Jään odottelemaan kans puolustuspuheita Rajakylästä. Kehukaa Toppilaa siinä sivussa
Oulu on kyllä sellanen sivistyksestä irtautunut alamaailma etten ymmärrä kuka sinne muuttaa :D
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:36"]Mua häiritsee kun iPhone väittää valokuvissa että ne on otettu Rajakylässä ja mehän siis asutaan Pateniemessä! Kamalaa tiedän. Miten mä selviän tästä.
[/quote]
Muakin hävettäis ihan sikana :S
[/quote]
HAHAHAHA! Tosi noloa ;D.