Aivan mahtavaa kun Sara aka kielinainen saa noin paljon rahaa
Saa hyvän pesämunan loppuelämäksi jos pelaa korttinsa nyt oikein, aivan mahtavaa.
"
Kielinainen teki rahakkaan sopimuksen Amerikassa: Palkka jopa 360 000 euroa!"
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:51"]
Ketä kiinnosta? Ei mua ainakaan hetkauta jonkun mulle tuntemattoman ihmisen palkka.
[/quote]
Olen vaan niin iloinen kun nuori tyttö saa noin mukavasti rahaa osaamisellaan. Aika harva onnistuu elämässään koskaan noin hienosti.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:51"]
Ketä kiinnosta? Ei mua ainakaan hetkauta jonkun mulle tuntemattoman ihmisen palkka.
[/quote]
Olen vaan niin iloinen kun nuori tyttö saa noin mukavasti rahaa osaamisellaan. Aika harva onnistuu elämässään koskaan noin hienosti.
[/quote]
Toki se on hieno saavutus hänelle
Miksi tuo on mahtavaa sinusta? Minulle ainakaan ei vieras ihminen merkitse mitään, enkä iloitse toisen puolesta. Korkeintaan suren joskus vieraankin ihmisen menetystä.
Tyttöraasu :( Taitaa tulevaisuus löytyä jostain San Fernandinon laakson tuottajamogulin casting couchilta muiden toivorikkaiden kielinaisten tapaan :)
Olis vaan pysyny kaupan kassana. Maine ja mammona harvoin muuttaa ihmistä hyvään suuntaan.
Joku muu saa häneltä vapautuvan työpaikan Halpahallista.
Toi "palkka jopa" kertoo kaiken oleellisen.
Mitään isoa ei ole tapahtunut eikä todennäköisesti tule moisia rahoja näkemään.
9: Miten niin?
Minä uskallan tunnustaa olevan hieman kateellinen noista rahoista (tai vaikka saisi "vain" 50 000 euroa). En kuitenkaan koskaan haluaisi olla minkään sortin julkkis tai tunnettu ihminen, joten rahat menköön niille, joita ei haittaa, että heitä lehdissä revitellään.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:59"]
Joku muu saa häneltä vapautuvan työpaikan Halpahallista.
[/quote]
Tyttöhän on Halpahallin omistajan sukua niin voi olla otettu sinne töihin ihan muuten vaan ilman että tarvetta olisi työntekijälle.