Rukoilisiko joku kiltti että mies ei tule humalassa töistä kotiin tänään
Kommentit (25)
Surullinen aloitus. AP, suhteesi ei kuulosta kovin onnelliselta. Lähde pois tuosta suhteesta.
Mistä töistä vielä nykyään tullaan kännissä kotiin?
Jos nyt olet tosissasi, niin unohda suosiolla satuolentojen rukoilu ja tee omat ratkaisusi.
Olet pyytänyt täällä apua niin monesti, että valitettavasti rukous ei taida auttaa. Tee mieluummin oma ratkaisusi ja lähde suhteesta, joka ei ole onnellinen.
Rukoilin miehellesi vapautumista riippuvuudesta ja pyysin Herraa suojelemaan ja varjelemaan teitä kaikelta pahalta💕
Rukoilisiko joku, että kiltti mies ei tule humalassa töistä kotiin tänään
Jos miehellä olisi syöpä tai altzheimer, olisko vastauksina
Persreikäsika
Jätä se
Jne
Sairaus se alkoholismikin on.
Rukoilu ei auta mitään, se on vain tyhjään lausuttuja sanoja. Sinun oma tekemisesi on ainoa joka auttaa. Niin kuin jumalasi kuulemma sanoo, että hän auttaa sitä joka auttaa itseään.
Minä rukoilen sinun puolestasi, että saisit voimia ja apua omaan elämään. Ajattele, kuinka mukavaa sinun (ja lastesi ) elämä olisi, kun ei tarvitsisi pelätä humalaista miestä.
Minä olen se lapsi, joka pelkäsi humalassa kotiin tulevaa äidin miestä, ja se oli kamalaa aikaa!
Ukko39 kirjoitti:
Persreikäsika
Jätä se
JneSairaus se alkoholismikin on.
Olisi, jos mies ei suostuisi hankkimaan hoitoa sairauteen. Sama homma alkoholismissa. Alzheimerissakin on sama vika, eli potilaalla ei ole sairaudentuntoa eikä koe tarvitsevansa hoitoa.
Ukko39 kirjoitti:
Persreikäsika
Jätä se
JneSairaus se alkoholismikin on.
Itseaiheutettu, tahallaan ja tieten harjoiteltu. Täysin vältettävissä kun niin päättää.
Voisit hyötyä muiden alkoholistien läheisten vertaistuesta. Saat uusia näkökulmia perhetilanteeseen.
https://www.al-anon.fi/