618 uutta tartuntaa!
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Juonala ilta-sanomista hei, näytätkö toimittaja mulle ihmisestä eristetyn viruksen genomin. CDC sanoo, ettei kenestäkään ole sars covid 2 eristetty. Löydöksestä on 10 miljoonan dollarin palkkio luvassa. Katsotaan kuka syöttiin tarttuu ensin ja Vapaavuori ja poliitikot jäävät kiinni tästä huijauksesta! Lockdown rahat maksatte kansalle takaisin. Kansalaiset tämä on 197 maan ja median huijaus vähentää maapallon väestöä rokotuksilla. Armokuolema kaikille ja ilmaiseksi, nam
Kyllä tämä huijaus jo tiedetään. Naurattaa itseänikin noiden pukutyyppien selittelyt telkkarissa. Internetissä paljastunut jo kaikki. Pidätyksiä odoteltaessa. Virkamiehet vastaavat teoistaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadaan sitten itsenäisyyspäiväksi jo puhua yli 1000 tartunnan päivävauhdista. Kiitos teille uudenmaan urpot.
Turhaan syyllistät koko Uuttamaatta. Monilla paikkakunnilla tilanne on hyvin rauhallinen, pk-seudulla toki huono.
Koko Uusimaa on kylläkin leviämisvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Lähes jokainen Suomessa koronaan kuollut yli 80-vuotias monisairas ihminen. Ihmisillä ei ole mitään suhteellisuuden tajua. Maailmassa kuole 10 miljoona ihmistä vuodessa aliravitsemukseen. Ja ketään teistä ei kiinnosta, kun oma maha täynnä. Nyt näyttää, että koronakuolemat maailmanlaajuisesti jäävät n. 2 miljoonaan.
Riittää kun sinua kiinnostaa ne 10 miljoonaa,nyt puhutaan koronasta ,ei ehkäisyntarpeessa olevista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadaan sitten itsenäisyyspäiväksi jo puhua yli 1000 tartunnan päivävauhdista. Kiitos teille uudenmaan urpot.
Turhaan syyllistät koko Uuttamaatta. Monilla paikkakunnilla tilanne on hyvin rauhallinen, pk-seudulla toki huono.
Koko Uusimaa on kylläkin leviämisvaiheessa.
Ainoa mikä leviää on tyhmyys. Totuus on jo netissä. Lue great reset niin pääsette kartalle.
Maapallon väestöä vähennetään, koska jääkaappeja ei riitä kaikille. Yhdistä itse loput pisteet tai joudu teuraaksi. Media mukana piste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes jokainen Suomessa koronaan kuollut yli 80-vuotias monisairas ihminen. Ihmisillä ei ole mitään suhteellisuuden tajua. Maailmassa kuole 10 miljoona ihmistä vuodessa aliravitsemukseen. Ja ketään teistä ei kiinnosta, kun oma maha täynnä. Nyt näyttää, että koronakuolemat maailmanlaajuisesti jäävät n. 2 miljoonaan.
Riittää kun sinua kiinnostaa ne 10 miljoonaa,nyt puhutaan koronasta ,ei ehkäisyntarpeessa olevista!
Turha selitellä, sillä kaikki aivopestyjä. Ingluenssa hävis kuin pierusaharaan ja tilalle paljon lievempi kruunupöpö jota ei ole edes eristetty. Kansa uskoo ja maksaa siitä kovan hinnan. Nauttikaa pkseudun smartcityssä digikaniineina. Minä pysyn lapissa haulikon kanssa odottamassa piikittäjiä
Ja koulut auki,hullun hommaa. On se kumma että siihen ei uskalleta puuttua. Lasten turvallisuus ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja koulut auki,hullun hommaa. On se kumma että siihen ei uskalleta puuttua. Lasten turvallisuus ei kiinnosta.
Itse olet hullu, jos et tutki asioita. Uskotko tosiaan telkkaria kun kymmenet tuhannet lääkärit huutavat ympäri nettiä tästä huijauksesta omilla nimillään. Laiskuuttasi tulet kärsimään kuten suurin osa. Jo testillä sut tägätään ja sekin jo paljastettu tammikuussa 2020. Morjes
Lottovoittajia tosi paljon suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Syytä hallitusta ja vihervassareita. Nehän tänne roudasivat ulkkiksia jotka ei seuraa ohjeita. Tietty on paljon välinpitämättömiä suomalaisiakin, joutaisivat jo saunan taakse lopetukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet hullu, jos et tutki asioita. Uskotko tosiaan telkkaria kun kymmenet tuhannet lääkärit huutavat ympäri nettiä tästä huijauksesta omilla nimillään. Laiskuuttasi tulet kärsimään kuten suurin osa. Jo testillä sut tägätään ja sekin jo paljastettu tammikuussa 2020. Morjes
Totta...valitettavasti ja olen nähnyt asioita ja kuullut toiset
Hoitsupirkanmaalta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, sano että olet trolli. En halua että tässä on huijaus kyseessä. Vähän olen alkanut miettimään tätä ristiriitaisuutta osaltani. Lupaan tutkia ja tänään
Tähän sanon: Ei taida hoitopaikat riittää.....
Vierailija kirjoitti:
Hoitsupirkanmaalta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, sano että olet trolli. En halua että tässä on huijaus kyseessä. Vähän olen alkanut miettimään tätä ristiriitaisuutta osaltani. Lupaan tutkia ja tänään
Hihi mietin juuri samoin, että eiiiiii
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö täälläkin kohta ruumiskontteja?
Ruumiskontit on tuotu kaikessa hiljaisuudessa sairaaloiden läheisyyteen jo keväällä.
Polliiiisi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään toimivaa rokotetta ei ole tulossa, se on ihan suolavettä jota ihmisiin ruiskutetaan ja toivotaan että plasebo toimisi jonkun verran, totuutta ei maapallon väestölle uskalleta kertoa siitä seuraisi maailmanlaajuinen paniikki ja valtavat mellakat.
Heh ei se vettä ole vaan ID 2020. Tutkihan asiaa. Asian on ruopannut läpi Dr. Carrie Madej. Löytyy ainakin Bitchutesta ja duckduckgo:sta.
Järkyttävää ellei tämä lopu. Oikeesti meillä bolsevikkien takeover 197 maassa
Terveiset täältä Ausseista. Moni tuttava joutui eristykseen valtion leirille. Eipä ole näkynyt sen koommin. Valitettavasti tilanne on todellinen. Seuraan supmen mediaa ja se todellakin valehtelee kuten media täällä Ausseissa. Onneksi itse lammastilalla ja tänne ei tule mitään rokotetta. Kaverit ei pööse kaupaungista tänne tiesulkujen takia. Tiesitteko tästä?
Mate95 kirjoitti:
Polliiiisi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään toimivaa rokotetta ei ole tulossa, se on ihan suolavettä jota ihmisiin ruiskutetaan ja toivotaan että plasebo toimisi jonkun verran, totuutta ei maapallon väestölle uskalleta kertoa siitä seuraisi maailmanlaajuinen paniikki ja valtavat mellakat.
Heh ei se vettä ole vaan ID 2020. Tutkihan asiaa. Asian on ruopannut läpi Dr. Carrie Madej. Löytyy ainakin Bitchutesta ja duckduckgo:sta.
Järkyttävää ellei tämä lopu. Oikeesti meillä bolsevikkien takeover 197 maassa
Terveiset täältä Ausseista. Moni tuttava joutui eristykseen valtion leirille. Eipä ole näkynyt sen koommin. Valitettavasti tilanne on todellinen. Seuraan supmen mediaa ja se todellakin valehtelee kuten media täällä Ausseissa. Onneksi itse lammastilalla ja tänne ei tule mitään rokotetta. Kaverit ei pööse kaupaungista tänne tiesulkujen takia. Tiesitteko tästä?
Suomen mediaa* ottakaa tosissanne tämä
Maalaiset on alkaneet kunnostautua. Tänäänkin rynnivät koronalingossa oikein huolella Seinäjoella ja Lempäälässä.
Kun on tätä seurannut jo 9 kk, niin ei tuohon enää mitään erityistä sanottavaa keksi.
Ai niin, uimaan tekisi mieli. Ajattelin ostaa kauniin kokouimapuvun ja ruveta heti käymään kun uimahallit on taas auki.
Ei se auta mitään, korona jaksaa odottaa.
On oikeastaan kaksi vaihtoehtoa;
1 täydellinen lockdown vähintään ensi kesään asti tai niin kauan että ainakin 50% väestöstä on rokotettu.
2 kaikki rajoitukset pois, kukin harkitsee osaltaan millaisen riskin ottaa. Palvelut suhteuttaa toimintansa kysynnän mukaan.
Eka vaihtoehto tappaa talouden täydellisesti, toinen vaihtoehto tuo todennäköisesti korona uhreja mutta talous jotenkin kituu eteenpäin.