Veetuttaa! Mies ja teini ei hoida kotitöitä. Minä joudun tekemään aina kaiken
Olen siis etätöissä niin miehen mukaan voin vallan mainiosti hoitaa kotihommat samalla. Nyt puolen vuoden aikana olen AINA pessyt kaikki pyykit, huolehtinut tiskit, vienyt roskat, imuroinut, pyyhkinyt pölyt, siivonnut vessan ja teinin huoneen, vaihtanut lakanat. Mies on pojallekin sanonut ettei tarvii siivota kun äiti kotona ollessaan hoitaa. Jos sanon teinille että tuollainen pelleilly loppuu tähän niin alkaa karjumaan ja sano että uskoo isää. RAIVOSTUTTAA
Kommentit (52)
Meillä juuri kotitöistä riitaa. Tuli jälleen mieheltä ne maagiset sanat, eli "mikset pyydä tekemään?".
Ei hitto. Minäkin alan nyt samaan, eli alan tehdä vain kotityöt, jotka tajutaan minulta erikseen pyytää tekemään. Alan olla niin kyllästynyt.
Ap nyt oikeasti nostat kissan pöydälle. Sanot että se saamarin palvelu loppuu tähän. Teette listan millon kukakin hoitaa ja mitä. Teini on jo tarpeeksi iso osallistumaan. Jos asiat ei tapahdu, eroa
Jos kotityöt kuuluu sille joka on päivisin kotona niin silloinhan kotityöt kuuluu miehelle, kun hän on kotona sairaana, esim kuumeessa tai nilkka murtuneena. Oletko kysynyt onko tämä ok?
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa trololooo.
Joko ap pakkasi kassinsa vai jatkaako kotiapulaisena?
Minullakin on aikaa siivota ja toki tykkään että koti on siisti ja puhdas, mutta tiedättekö kun vuosi toisensa jälkeen on vain kotisiivoja niin alkaa tulla korvistakin pihalle siivoaminen jne. Meillä ei ole lapsia. Olen tiskikone, pyykinpesijä ja siivooja. Silti mies on marttyyri mikä tekee kuulemma kaiken?? Jos jättäisin parin viikon siivoukset väliin niin asunto olisi aivan hirveä. Mies ei vaan ymmärrä vaan hänestä on mukava huomautella jostakin tekemättömästä asiasta tai epäkohdasta.
Mies ei myönnä olevansa patalaiska kodin suhteen. Ruokaa tekee koska saa siitä palkinnon eli mahansa täyteen ja tyydyttää näin oman tarpeensa, mutta siivoaminen on hänelle täysi mahdottomuus eikä ilmeisesti siisteys riitä siitä palkinnoksi!
Tekee vain sen mistä itse hyötyy muttei näe kokonaiskuvaa että tekisi jotakin toisen eteen kuten siivoaisi niin että molemmille tulisi hyvä mieli.
Miten meni joulusiivous ap? Teini nuolinisän pyllyä ja sinä siivosit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lisäännyit laiskan sovinistin kanssa?
Mies on ennen tehnyt kotityönsä. Nyt jostain keksi tuon etätyökortin.. ap
No se tietää, että laiskottelet kotona päivät, niin voit hyvin vähän tehdäkin jotain.
Yleensäkin naurattaa nämä etätyönsankarit.
Ihan hirveää! Nyt heti tekemään lasu! Rimjob on sun tehtävä eikä alaikäisen pojan. Kauheaa, itku tässä pääsee millainen perhe teillä.