Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muka itseään pitää pestä _joka_ päivä?

Vierailija
03.04.2014 |

Edes siis alapäästä? Ei kaikki hikoile järjettämästi ja iho sekä alapää pysyy hyvänä kun ei pese liikaa!

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ainakin pesen itseni joka päivä, hikoilen töissä ja lenkillä. Ei ole iso vaiva peseytyä päivittäin!

Vierailija
62/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:24"]Ei limakalvoille kannata mitään puuteria laittaa, sehän tihkaisee aika pahasti sitten, pitää normaali toiminta olla kuitenkin.

[/quote]

No ei niin vaan nivusiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette kerta joka päivä käy suihkussa kun ei muka tarvi, niin miksi sitten pesette ERIKSEEN jalat,kädet,kasvot,pimpsan/perseen jne. Sama käydä nopeasti suihkussa pesemässä joka paikka...

Vierailija
64/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta vedenlotrausta. Jos tekee jotain paskahommia niin ehkä silloin on paikallaan peseytyä kerran vuorokaudessa.

Vierailija
65/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:29"]

Jos ette kerta joka päivä käy suihkussa kun ei muka tarvi, niin miksi sitten pesette ERIKSEEN jalat,kädet,kasvot,pimpsan/perseen jne. Sama käydä nopeasti suihkussa pesemässä joka paikka...

[/quote]

Jää siinä pesemättä reidet, sääret, vatsa, selkä, rintakehä, käsivarret...

Vierailija
66/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on sellainen visvapillu että pakko on pestä, muuten haisee. Nämä haisulit käyttävät myös päivittäin pikkuhousunsuojia. Yäk.

Vierailija
67/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:11"]

Mulla haarat hautuu ja haisee jos ei pese, ihan vedellä vaan pesen, hyvin harvoin käytän saippuaa. Nukun myös alasti, kun on lihava niin haarat hautuu jos joutuu pitämään alushousuja vuorokauden ympäri. Muuten en suuremmin hikoile kuin joskus puutarhahommissa, mutta pesen kyllä kainalotkin aamuisin suihkussa vedellä, ja laitan sitten dödöä, ja joka päivä puhtaan paidan, puhtaat alushousut ja sukat, liivejä en vaihda niin usein, kun niitä mulla on hyviä niin vähän, eikä ne niin likaannu, myöskään housuja en vaihda yleensä joka päivä, niitäkin mulla on vain muutamat hyvät.

[/quote]

Alapäähän pesun ja kuivauksen jälkeen vauvapuuteria ja ehdottomasti kainalot pestään saippualla!

[/quote]

Miksi vitussa alappähän pitää laittaa puuteria? Ootko sekaisin?

Vierailija
68/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Tietenkin pitää joka päivä peseytyä, haisee muuten! Tunnen yhen joka ei peseydy joka päivä ja haisee niin ällölle, vaikka ei sitä itse tajua, kaverisuhde mennyt ihan vaan sen hygienian takia! 

Vierailija
69/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:25"]No kyllä mä ainakin pesen itseni joka päivä, hikoilen töissä ja lenkillä. Ei ole iso vaiva peseytyä päivittäin!

[/quote]

Nää on just niitä jotka pesee itseään rajusti ja lisää pullosta rasvaa iholla "kun niin kuivuu" :) ei video...

Vierailija
70/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:25"]No kyllä mä ainakin pesen itseni joka päivä, hikoilen töissä ja lenkillä. Ei ole iso vaiva peseytyä päivittäin!

[/quote]

Nää on just niitä jotka pesee itseään rajusti ja lisää pullosta rasvaa iholla "kun niin kuivuu" :) ei video...

Vierailija
71/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon nyt varmaan kauheen saastanen, kun en käy joka päivä suihkussa. Käyn joka toinen tai kolmas päivä suihkussa ja kahdesti viikossa pesen hiukset. Ei sitä alapäätä tartte jatkuvasti olla puunamassa, eikä mulla oo koskaan ollu mitään hiivatulehduksia. Kuukautisten aikaan pesen alapään joka aamu.

Eikä ole tähän päivään mennessä vielä kukaan sanonut, että pahalta haisisin.

Vierailija
72/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:24"]

Ei limakalvoille kannata mitään puuteria laittaa, sehän tihkaisee aika pahasti sitten, pitää normaali toiminta olla kuitenkin.

[/quote]

Missä sulla on limakalvoa?

No kumma alapää sulla, jos limakalvoihin se puuteri menee??

Jos nivusiin laittaa sitä (josta hikoaa), ei se emättimeen sisälle mene!

Vierailija
73/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:42"]

Mää oon nyt varmaan kauheen saastanen, kun en käy joka päivä suihkussa. Käyn joka toinen tai kolmas päivä suihkussa ja kahdesti viikossa pesen hiukset. Ei sitä alapäätä tartte jatkuvasti olla puunamassa, eikä mulla oo koskaan ollu mitään hiivatulehduksia. Kuukautisten aikaan pesen alapään joka aamu.

Eikä ole tähän päivään mennessä vielä kukaan sanonut, että pahalta haisisin.

[/quote]

Semmoista ei ole tapana sanoa toiselle kovin herkästi.... aletaan vaan vältellä.

Vierailija
74/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:18"]

Varmaan monella suomalaisella samanlaiset ajatukset kuin ap.llä. Niin moni löyhkää kamalalle hielle  ja tunkkaiselle, ...kun mitä sitä turhaa peseytyy.

Johan nyt keväällä ilmassakin on niin paljon siitepölyä, että sen taki aluulisi haluavan pesulla käydä.

Samoin kun käy vessassa, aina siihen jopa posliiniin tulee pisara pari virtsaa ja se alkaa haista.

Ei saippuaa  tarvita kuin kainaloissa, muun voi hoitaa vedellä tai intiimialueen puhdisaineella.

[/quote]intiimialue ei tarvi puhdistusainetta, tulee vaan tulehduksia,

[/quote]

Millaisia tulehduksia?

Olen aina käyttänyt mietoa nimenomaan alapäähän sopivaa puhdistusainetta ja ei ole koskaan ollut tulehduksia.

http://www.verkkosivuapteekki.fi/epages/JamsanApteekki.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/JamsanApteekki/Products/2004471

Vierailija
75/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi *****! Hyh hyh pesemättömät ruhot haisee ihan raadolle, eivätkä itse edes haista sitä vaan luulevat tuoksuvansa kielolta ja ruusulta. Luulevat että suihku joka toinen päivä muka riittää.

Vierailija
76/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:11"]

Mulla haarat hautuu ja haisee jos ei pese, ihan vedellä vaan pesen, hyvin harvoin käytän saippuaa. Nukun myös alasti, kun on lihava niin haarat hautuu jos joutuu pitämään alushousuja vuorokauden ympäri. Muuten en suuremmin hikoile kuin joskus puutarhahommissa, mutta pesen kyllä kainalotkin aamuisin suihkussa vedellä, ja laitan sitten dödöä, ja joka päivä puhtaan paidan, puhtaat alushousut ja sukat, liivejä en vaihda niin usein, kun niitä mulla on hyviä niin vähän, eikä ne niin likaannu, myöskään housuja en vaihda yleensä joka päivä, niitäkin mulla on vain muutamat hyvät.

[/quote]

Alapäähän pesun ja kuivauksen jälkeen vauvapuuteria ja ehdottomasti kainalot pestään saippualla!

[/quote]

Miksi vitussa alappähän pitää laittaa puuteria? Ootko sekaisin?

[/quote]

Estää nivusten hiertymisen ja kun alapään hikirauhaset erittävät voimakastuoksuista eritettä se puuteri imee kosteutta. Kosteus kun on se joka auttaa alapään bakteereja haisemaan.

Suuria hikirauhasia on ihmisen kehossa muun muassa kasvoissakainaloissa ja sukupuolielinten sekä peräaukon ympärillä. Suuret hikirauhaset eivät eritä varsinaista hikeä, vaan voimakastuoksuista eritettä, joka aiheuttaa ihmisen ominaistuoksun.

Vierailija
77/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihminen alkaa haista likaiselle. Se on muille epämiellyttävää, hajuun tottuu itse. Lapsissa likaisuuden huomaa helposti, kun tulee syliin niin pää haisee heti inhottavalle jos on pesemättä.

Vierailija
78/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä alapää olisi syytä pestä joka kerta kun käy kakalla. Eli keskimäärin joka päivä.

Vierailija
79/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä alapää olisi syytä pestä joka kerta kun käy kakalla. Eli keskimäärin joka päivä.

Vierailija
80/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee joskus viikko, etten käy suihkussa, enkä pese myöskään alapäätä. Lauantaisin käyn aina saunassa ja silloin peseydyn. Tosin tykkään saunomisesta, joten pesukertoja voi viikossa olla useampiakin.