Valmisruokasuosikkisi? (Pakaste- tai einesateria?)
Jos einekset ja pakasteateriat ovat mielestäni suoraan saatanasta ja ihminen kuolee välittömästi moisia syötyään niin tämä ketju ei ole sinulle :D
Sinkkuihmisenä ostan välillä itselleni pakasteaterioita. Ehdoton suosikki on Finduksen Falafel Marrakech, niin hyvää! Kaloreita on paljon (n. 690kcal), eli ei ihan jokapäiväistä ruokaa missään tapauksessa.
Vinkatkaas muita hyviä valmisaterioita? Thai Cubeja ostan joskus, samaten noita muita Finduksen saman sarjan tuotteita, mutta tätä falafel-ateriaa ei ole vielä mikään voittanut. Olen kuitenkin avoin uusille tuulille :)
Kommentit (53)
Hyvä ketju, juuri tänään ajattelin että mitkähän on toisten valmisruokasuosikit. Itse sorrun kiireessä pannulla paistettuihin pinaattilettuihin, kera ruohosipulituorejuuston.
Myös Valion Viola Tomaatti-vuohenjuustokeitto maistuu hyvälle. Erityisesti, jos päälle silppuaa tuoretta basilikaa.
Pakastepizzoista suosikkini on Dr.Oetkerin Vegetar (tai joku sen tyylinen), se on ihan huippu!
Ristoranten mozzarella pakastepizza ja Pastarian pastaa juustokastikkeessa. Myös Lämminkuppi tomaattikeitto juttu on hyvää. <3
Punainen ThaiCube (red curry?)
Kokkikartanon broilerpasta
VIA-sarjan vuohenjuustopasta (kallis)
Valmiiksi pakattu caesarsalalaatti (en muista firmaa), jossa kana, krutongit, juustoraaste (rouhe..) ja kastike omissa pusseissaan. Ei maailman ekologisinta, mutta en voi sietää mössääntynyttä salaattia, joten tämä on hyvä kun voi sekoittaa juuri ennen syömistä.
Finduksen Vegetarian Sweet Chili pakkasesta ja violan tomaattivuohenjuusto keitto.
en olisi uskonut, mutta Pirkka Italialainen Savukinkkupizza (tjsp)!! Siis paras pakastepizza, mitä on, ja olen syönyt PALJON palastepizzoja. Tämä uusi tuttavuus kuitenkin maistui ihan taivaalliselle, ei yhtään pakasteelle! En enää voi ikinä ostaa muita pizzoja.
Pinaattikeitto ja kokkikartanon kinkkukiusaus. Harvemmin muita pakasteita matkaan tarttuukaan (paitsi ranskikset krapulassa).
Pinaattiplätyt! Niitä ei ole voittanutta.
Ja koska olen niin valkoinen roska, viipaloin ne kuin pikkulapselle ja turrutan mikrossa löysiksi ja saamattomiksi. Ah mitä nautintoa.
Pirkan tonnikalapizza <3 ja saarioisten lihaperunasoselaatikko :D myös ne thai cubit on hyviä!
Ristorante tonno pizza
Rusinaton maksalaatikko
Kaalikääryleet (en muista valmistajaa)
Ihan mahtavia vinkkejä, KIITOS! Laitan tän ketjun itselleni kirjanmerkkeihin ja lähden kokeilemaan uusia eineksiä. PInaattikeitto ja Saarioisten rusinaton maksalaatikko on muutenkin listoilla, mutta täällä tuli hyviä vinkkejä just sellaisista valmiista ateroista, joita kaipasin. Ap.
Findus Dagens Curry broilerinfilee.