Miksi mies ottaa tyhmän naisen...?
Jos tämä tyhmä nainen on kaunis. Minusta silloin tietysti mieskin on tyhmä, ansaitsevat toisensa. On paljon ns. kaunottaria, joiden elämäntehtävä on metsästää rikas elättäjä ja aina niitä tyhmiä löytyy.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 17:32"]
Jos perusolettamus on, että nainen on aina tyhmä, jääkö silloin paljon vaihtoehtoja? Kysyjän älykkyytä voisi kysenalaistaa hyvinkin vahvasti.
Kauneus ja tyhmyys eivät missään nimessä sulje toinen toisiaan automaattisesti pois. Moni sanoo kauniita naisia tyhmiksi, en tiedä onko silloin kyse jonkinlaisesta kateellisuudesta vai mistä?
Itse pidän (olen mies) pääasiassa naisia hyvinkin älykkäinä, tyhmää naista en oikeastaan ole vielä tavannut, miehiä kyllä.
[/quote]Minusta viestissä ei väitetty että kaikki kauniit ovat tyhmiä. Niin ei muuten ole taidettu väittää missään muuallakaan. Olette itse keksineet moisen oletuksen, jota pidän muuten aika typeränä. Palstalla on yleistä tunkea toisten suuhun samanlaista mustavalkoisuutta, olen huomannut.
[/quote]
En minäkään väittänyt mitään, aloitin kommenttini, "jos perusolettamus on...", mutta sinun aloituksestasi kyllä väistämättä paistaa läpi tuo olettamus, sitähän sinä aloituksellasi hait?
[/quote]En ole tehnyt aloitusta. Sinä taisit olettaa jälleen. Aina ei ole aloitus postaaja joka esittää jotain vähänkään eriävää mielipidettä/kysymystä/tms. vastaan väittäjälleen, kommentoijalleen.
Sitten ovat onnettomassa liitossa jossa eivät ymmärrä toisiaan, kunnes eroavat pettämisen takia.
t. tuollaisen pariskunnan jälkeläinen
Olen kuullut monen miehen valittavan sitä, kuinka tuli nuorena haksahdettua tuollaiseen naiseen, joka on kaunis, mutta umpityhmä. Nuorena sitä ei vain osaa tehdä järkeviä päätöksiä ja ajatella niiden seurauksia pidemmän päälle. Ei osata miettiä, että sen ihmisen kanssa pitäisi jaksaa vuosikymmeniä. Kovasti valittavat, ettei sen vaimokeen kanssa pysty edes keskustelemaan mistään. Ei käy kateeksi!
Minustakun vähän tuntuu että niitä paljon mainostettuja älykkäitä naisia on aika vähän. Ja jos sellainen jostain löytyy, hän ei missään av-palstalle käy kehua retostamassa olevansa kaunis ja älykäs. Silloin hän todennäköisesti ei ole edes kaunis ja aika hyvinkin varmasti ei ole älykäs. Minun tuntemani älykkäät eivät aikaansa täällä vietä ollenkaan, eivätkä koskaan väitä olevansa älykkäitä. Älykäs on yleensä aika nöyrä oman älykkyytensä suhteen, eikä edes pidä itseään älykkäänä. Mitä näihin itseään kauniiksi sanoviin tulee, he ovat yleensä aika tavallisen näköisiä tai sitten tekoripsin ja hiustenpidennyksin höystettyjä oransseja mauttomiin rytkyihin sonnustautuneita pissiksiä.
Totta kai mies mielellään ottaa kauniin naisen. On myös harvinaista että mies oikeasti sietää itseään älykkäämpä tai hauskempaa naista. Mitä siinä on ihmeteltävää?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:25"]
Olen kaunis ja älykäs nuori nainen, tulen toimeen omillani ja mieheni on tavis, ylipainoinen, vanhempi, köyhä, tavan suomalainen mies.
Mutta ei ole kauaa enää minun mieheni, ansaitsen parempaa, en jaksa olla äiti miehelle.
[/quote]Miksi sinulla sitten on noin surkea paskamies? Mikset alunperin saanut komeaa ja älykästä huippuyksilöä jos kerran olet niin paljon parempi???
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:35"]
Minustakun vähän tuntuu että niitä paljon mainostettuja älykkäitä naisia on aika vähän. Ja jos sellainen jostain löytyy, hän ei missään av-palstalle käy kehua retostamassa olevansa kaunis ja älykäs. Silloin hän todennäköisesti ei ole edes kaunis ja aika hyvinkin varmasti ei ole älykäs. Minun tuntemani älykkäät eivät aikaansa täällä vietä ollenkaan, eivätkä koskaan väitä olevansa älykkäitä. Älykäs on yleensä aika nöyrä oman älykkyytensä suhteen, eikä edes pidä itseään älykkäänä. Mitä näihin itseään kauniiksi sanoviin tulee, he ovat yleensä aika tavallisen näköisiä tai sitten tekoripsin ja hiustenpidennyksin höystettyjä oransseja mauttomiin rytkyihin sonnustautuneita pissiksiä."
Näitä yleistyksiä ja mielikuvia on aina yhtä hauska lukea.
Miksi tällä palstalla ei voisi käydä kaunis tai älykäs nainen?
En usko että kaikki, tai edes puolet täälle palstalle kirjoittelevista ovat jotain pohjasakkaa ja umpityhmiä.
Tiedostan olevani kaunis, mutten tee siitä numeroa arjessani. Miksi en saisi myöntää olevani kaunis? Tai älykäs?
En omista tekoripsiä, en hiustenpidennyksiä, olen luonnollinen, itsestäni huolta pitävä nainen.
Toivottavasti sinäkin opit rakastaan itseäsi.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:24"]
Niinpä, me naiset osaamme näytellä miehen mieliksi hieman tyhmempääkin ettemme paljastuisi miestämme älykkäämmäksi.
[/quote]
Totta. Arvostamme myös sitä. Miehelle on tärkeää saada joskus tuntea itsensä viisaaksi. Vähän kuin naiselle on tärkeää saada tuntea itsensä kauniiksi.