Km ja ovistikut näyttää jo negaa?
laitoin tuossa jo aiemmin kyselyä, et kauanko raskaushormoonin poistuminen kestää kehosta.
Tilannehan oli/on tämä:
Keskeytynyt keskenmeno 18.7 kaavinta samantien.
Eilen testasin ovistikulla lähinnä huvikseni, et mitä mahtaa näyttää. Eli lähinnä halusin nähdä meneekö se testi miten sekaisin, siis onko raskaushormoonia kehossa sotkemassa tulosta. Mutta, mutta tulos puhdas nega!
Tänään sama homma, nega taas. ( En tehnyt ekasta aamu pissasta vaan seuraavasta, kun eikös sitä sanota et ovistestiä ei kannata tehä ekasta pissasta?)
Voiko olla mahdollista, että multa on hävinnyt raskaushormooni jo kehosta? Jälkitarkastus mulla on ens kuussa olikohan 17pv ja silloin otetaan pitoisuus verestä. Kun lähinnä mietityttää, et kun kyseessä on _keskeytynyt km_, ja ennen kaavintaa lääkärin arvion mukaan sikiö oli kuolleena jo n.4vk ja omat oireet tyystin hävinneet sinä aikana. Että jos istukka on lopettanut työskentelynsä jo silloin, niin voisiko asiaa ajatella sitten näin, että en ole ollut raskaana enää noin 6vk? ja se selittäisi nuo ovistestien negat?
Muutenkin olo tuntuu tosi normaalilta. Raskaana ollessa limakalvot kuivui ihan joka paikasta, myös nenästä. Ja nyt on jo pari päivää ollut kostea olo sekä ylhäällä, että alhaalla.
Onko tietoa kenelläkään? ( raskaustestihän sen varmistaisi, onko sitä hormoonia elimistössä, ja mun piti tehdä se aamulla... Mutta unohdin!)
Kommentit (2)
Siis tuntuu jo välillä, et ajattelen kaik asiat vaikeimmalla mahdolisella tavalla. Eli menee ihan ajatukset solmuun kun on asia josta ei ol mitään hajua ja yrittää niitä sitten setviä!
Mutta mun mielestä, sillon tiistaina ei otettu sitä. (Däääm, ois pitäny älytä muuten kysyä sitä ihan itekkii.)
Juu, kovasti yritän pysyä housuissani ja olla hätäilemättä uuden yrityksen kanssa... ;)
Noin juuri ajattelisin. Mun ymmärtääkseni ovistesti näyttäisi plussaa vielä raskaustestiäkin herkemmin. Mitattiinko sulta hCG kaavinnan yhteydessä? Oliko jo silloin laskenut?
Tunnut toipuvan hyvin :) Voimia edelleen ja [color=pink][b]bd bd bd [/b][/color]uuteen yritykseen!