Kuinka kaksijakoisia te olette?
Nykyisin kun mielipiteet on todella kärjistyneitä ja on vähän joko tai meininki, olisi hyvä muistaa, että harva ihminen istuu täydellisesti johonkin stereotypiaan. Kerro siis meille miten rikot stereotypioita.
Aloitan.
Minulla on humanistinen koulutus ja rakastan taidetta. Äänestän vasemmistoa tai vihreitä. Minusta seksuaalivähemmistöillä tulisi olla prikulleen samat oikeudet kuin heteroillakin koskien adoptiota, avioliittoa mitä tahansa. En syö lihaa, vältän turhaa kulutusta.
Mutta: En koskaan voisi olla yhdessä miehen kanssa, joka ei olisi perinteisen miehinen, esimerkiksi se, että ei osaisi sytyttää nuotiota tai vaihtaa renkaita olisi mulle liikaa. (Tämän kohdalla ymmärrän että kyse on siitä, mistä minä viehätyn, ei siitä, millaisia kaikkien miesten tulisi olla). Kannatan suomalaista maataloutta, myös tietynlaista lihatuotantoa ja ymmärrän metsästystä.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsen hyvin helposti ihmisiä. Ymmärrän vihervassarien näkemyksiä ( äänestin viimeksi vihr. en aio tosin enää ikinä äänestää ketään) ymmärrän persujen näkemyksiä, ymmärrän jokaisessa puolueessa olevien näkemyksiä. Eläimiä en kykene syömään enkä kestä ajatustakaan niiden metsästämisestä ja muutenkaan t a p a m i s e s t a.
En hyväksy aborttia enkä eutanasiaa, olen aina elämän puolella.
Ammatti taidepuolella.
Kannatan Natoa ja viimeisen päälle tehokasta maanpuolustusta. En kannata hyökkäyssotia.
Minulle ihmiset ovat tasan samanarvoisia. Erot ovat vain pintapuolisia seikkoja joista ei tule ottaa pulttia.
Haluaisin että ihmiset oppisivat sietämään toisiaan. Jokainen meistä on äärettömän kallisarvoinen yksilö. Nykyinen vastakkainasettelu ja alituinen viha ja riita huolestuttavat minua paljon. Se on niin turhaa ja pelkkää elämän tuhlausta.
Sori kirjoitusvirhe. Siis en kestä ajatustakaan yhdenkään eläimen, kuten en ihmisenkään, t a p p a m i s e s t a.
-sama
Paitsi että olen kylläkin junttimaisen r a s i s t i venäläisiä kohtaan. Ketään muuta kohtaan en.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihmiset ovat tasan samanarvoisia.
Kuulostaa siltä, että syntymätön on arvokkaampi kuin kuin se nainen, jonka sisällä alkio on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihmiset ovat tasan samanarvoisia.
Kuulostaa siltä, että syntymätön on arvokkaampi kuin kuin se nainen, jonka sisällä alkio on.
Aborttiin on todellakin syynsä. Väkisinmakuu, viallinen alkio tai sikiö, naiselle fataali sairaus, hyvin nuori (lapsi) nainen, päihteet, lapsiluku täynnä...
Suvaitsen hyvin helposti ihmisiä. Ymmärrän vihervassarien näkemyksiä ( äänestin viimeksi vihr. en aio tosin enää ikinä äänestää ketään) ymmärrän persujen näkemyksiä, ymmärrän jokaisessa puolueessa olevien näkemyksiä. Eläimiä en kykene syömään enkä kestä ajatustakaan niiden metsästämisestä ja muutenkaan t a p a m i s e s t a.
Ammatti taidepuolella.
Kannatan Natoa ja viimeisen päälle tehokasta maanpuolustusta. En kannata hyökkäyssotia.
Minulle ihmiset ovat tasan samanarvoisia. Erot ovat vain pintapuolisia seikkoja joista ei tule ottaa pulttia.
Haluaisin että ihmiset oppisivat sietämään toisiaan. Jokainen meistä on äärettömän kallisarvoinen yksilö. Nykyinen vastakkainasettelu ja alituinen viha ja riita huolestuttavat minua paljon. Se on niin turhaa ja pelkkää elämän tuhlausta.