Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinliittymistä tuetävät

Vierailija
11.12.2024 |

Operaattorilta tuli ilmoitus, että uusi päivitys pugelinliittymään on saatavilla ja tein päivityksen ymmärtämättä, että ostin jotain lisää ja liittymän hintakin nousi 10 eurolla. Nyt Elisan laskussa on liittymä 5g 300 M muuttunut liittymäksi 5g 600 M ja lasku oli noussut n. 10 eurolla. Olen nyt sen verran tyhmä ja ymmärtämätön, että en itse tiedä ostinko nyt jotain tarpeetonta koska puhelimeni toimi ennenkin ihan hyvin. Sanokaas asiasta enemmän tietävät tarviiko liki 70 v. eukko tällaisen uuden 5g 600 M liittymän. En halua kysyä tätä asiaa  operaattorilta koska saavat aina palopuheillaan ymmärtämään, että tarpeetonkin on välttämätöntä.   

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiko sulla määräaikainen tarjoushinta? Varmaan kannattaisi lukaista (jos vielä on edes tallessa) ne aiemmin hankkimasi liittymän ehdot ja se, mitä liittymälle tapahtuu tarjousajan päättyessä.

Vierailija
2/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät nettiä, niin on hyvä liittymä. Jos vain puhut ja tekstiviestittelet, et tarvitse. Itse olen netissä 100 Mbit/s 4G liittymällä. Puhelut hoidan sillä samalla. M58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalla on varmasti tarjolla halvempiakin liittymiä, pienemmillä nopeuksilla tietty.

Et sinä pelkkiin puheluihin tai edes netin surffaamiseen nyt ottamaasi nopeutta tarvitse.

Eikä Elisallakaan mitään tuollaista markkinointia voi olla, että ilmoittaisivat, että nyt olis päivitys... Onko sulla lukutaito kunnossa? Ja oletko ihan oikeasti 70 v.... vai joku nulikka täällä pelleilemässä...

Vierailija
4/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei tarvitse 5g 600 M liittymää. Monelle riitäisi puhelimeen 4g 10 M liittymä. Operaattorit vain rahastaa nopeuksilla.

Vierailija
5/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 20 M riittää netissä surffailuun ja videoiden katseluun...

Vierailija
6/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja provoilee.

Elisan liittymätyyppejä voi käydä katsomassa firman nettisivuilta.

Heillä on 5 g 300 ja 5 g 600 ja 5 g 1000.

300:n ja 600:n välinen hintaero ei ole kymppiä, vaan noin vitosen....

Miksi pelleilet?

Vierailija
7/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla tee yhtään mitään kännykässä. Kilpailuta operaattorit, niin saat varmaan halvemman liittymän.

Vierailija
8/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan tilaa Elisalta puhelinmyyjän kautta mitään. Ei he sen takia soittele että pääsisit puhelimesi kanssa edullisesti vaan aina tarjoavat kalleinta ratkaisua.

Ota aina ensin itse selvää mitä ovat tarjoamassa, sen jälkeen tilaa vasta.

Vierailija
9/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei tarvitse 5g 600 M liittymää. Monelle riitäisi puhelimeen 4g 10 M liittymä. Operaattorit vain rahastaa nopeuksilla.

Mulle saivat elisalta myytyä 5G/600 liittymän ja tyhmyyttäni sen otin, täälä kuuluvuuden rajalla 5G toimii ainoastaan 2-10 m nopeudella.

Vaihdoin liittymäni Telialle, Telia Dot 4G/100M toimii täälä lähes täydellä nopeudella ja hinta on paljon edullisempi kuin elisan 5G/600.

Vierailija
10/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se paljon nopeampi, mutta jos et oikeasti tarvitse, niin koita perua. 

Itselläni on 1000. 

Vierailija
11/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuiko sulla määräaikainen tarjoushinta? Varmaan kannattaisi lukaista (jos vielä on edes tallessa) ne aiemmin hankkimasi liittymän ehdot ja se, mitä liittymälle tapahtuu tarjousajan päättyessä.

Taisi se määräaikainen tarjoushinta loppua ja näyttää ensi keväällä loppuvan myös turvapaketti eli kai sekin pitää päivittää ja hinta tietysti nousee. Käytän kyllä puhelimen nettiä eikä minulla ei ole tämän lisäksi muita nettikuluja. Taidan nyt maksaa kiltisti tämän ja tartun hihasta seuraavaa Elisan myyjää, kun ovat jossain marketin eteisessä kauppaamassa liittymiä ja pistän kaverit tekemään minulle uuden edullisemman tarjouksen tai uhkaan operaattorin vaihdolla; 50 euroa kuukaudessa alkaa olla eläkeläiselle liikaa puhelinliittymästä ja netin käytöstä. Nyt, kun lähes kaikki ihmiset tarvitsevat älypuhelimia ja nettiä (itsekin hoidan netissä kaikki asiani eikä paperipostiakaan enää juuri tule) tämä hinnoittelu tuntuu operaattoreilla karanneen käsistä, jatkuvasti tulee uusia päivityksiä ja hintaa nostetaan.  Siitäkin tulee ylimääräistä vaivaa jos jatkuvasti kilpailuttaa ja vaihtaa näitä liittymiä ja loppujen viimeksi jostain tämän hetken tarjoushintaan edullisesti saatu sopimus on määräaikainen ja määräajan umpeuduttua hinta on samaa luokkaa kuin muillakin operaattoreilla.

Vierailija
12/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen voi vaihtaa vielä? Jos neuvottelee, että otti vahingossa väärän. Minulta menee puhelimen maksu, tuben maksu, puhelimen netti ja kotinetti, puhelut, se tuntuu liialta myös. DNA:ssa en voinut olla koska tuli aina ongelmia ja en saanut kiinni asiakaspalvelua hyvin. 

Vierailija
13/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisalla on varmasti tarjolla halvempiakin liittymiä, pienemmillä nopeuksilla tietty.

Et sinä pelkkiin puheluihin tai edes netin surffaamiseen nyt ottamaasi nopeutta tarvitse.

Eikä Elisallakaan mitään tuollaista markkinointia voi olla, että ilmoittaisivat, että nyt olis päivitys... Onko sulla lukutaito kunnossa? Ja oletko ihan oikeasti 70 v.... vai joku nulikka täällä pelleilemässä...

Viime kuussa otin Elisan 100mega liittymän 8,9€/kk+puhelut erikseen.  24kk tuo hinta 

Vierailija
14/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja provoilee.

Elisan liittymätyyppejä voi käydä katsomassa firman nettisivuilta.

Heillä on 5 g 300 ja 5 g 600 ja 5 g 1000.

300:n ja 600:n välinen hintaero ei ole kymppiä, vaan noin vitosen....

Miksi pelleilet?

Mitä itse pelleilet.  Et näe sieltä tuotakaan minun 8,9€/kk hintaa sieltä, tein sopimuksen puhelimessa myyjän kanssa.  

Vierailija
15/15 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tullut pari kertaa  vastaava viesti ja siinä pyydetään päivittämään liittymä ja tästä me mummot sekoilemme. Kävin kyllä Elisan myymälässä ja pojan kanssa siellä pääteltiin, että en tarvitse moista liittymmää ja vanha jäi voimaan. 

Tekstiviestit ovat markkinointia ja todelliset asiat kannattaa sopia myymälässä, niin tulee keralla selväksi.

T. Mmeli 75 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi