Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 20v nainen, harrastin seksiä yli 60v miehen kanssa

Vierailija
02.04.2014 |

Mies oli nuorekas ja charmikas herrasmies, muutaman vuoden päälle 60v. Leski, eli ei pettänyt ketään. Kummallakin oli hauskaa ja kaikki meni hyvin.

Tuomitsetteko minut?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöä koko juttu

Vierailija
42/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt jotkut henkilöt vastanneet minun nimissäni. Eli minä en kertonut juttuja tekareista, miten tämä akti tapahtui tai siitä että mies oli Porvoosta. En halua kertoa tarkemmin mistä mies oli saatika mistä itse olen.

Mutta palatakseni itse aktiin... Se meni hyvin. Miehellä oli ikäisekseen hyvä kroppa ja hän oli muutenkin oikein komea. Hän oli hyvä sängyssä ja hänellä ei ollut vaikeuksia seisokin kanssa.

Sain pitkästä aikaa taivaallista seksiä! Meillä ei ollut kiire minnekkään, harrastimme rauhallista seksiä. Esileikkiä oli toki - sellaista "hienostunutta" esileikkiä hitaasti toisiamme kosketellen.

Mieltymyksiä on kaikenlaisia. Ymmärrän kyllä, jos jotakuta oksettaa edes ajatella tällaista. Mutta minä en ole koskaan tuijottanut ikää, jos jonkun kanssa synkkaa niin se on menoa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruttunen löysä pylly, pappahaju ja vanhan miehen huohotus... miettikääpä sitä =). 

Vierailija
44/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 21:08"]

Ruttunen löysä pylly, pappahaju ja vanhan miehen huohotus... miettikääpä sitä =). 

[/quote]

Sinun ruttuinen ja mitätön itsetuntosi löyhkää pahemmalle, kuin yksikään pappa.

Vierailija
45/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 21:08"]

[/quote] Oliko tuo kuvaus sinusta...aika kuluu nopeaan.

Vierailija
46/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 63 v mies ole sen ruttuisempi kuin samanikäinen nainenkaan. 

Vierailija
47/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla miehillä on riippamunat eli pallit roikkuu polvissa. Kiva siinä sitten nylkyttää kun pallot hakkaavat reisiä. Se vanhoissa on hyvä, että eivät meinaa tulla millään ja jos tulevat spermaa tulee vain muutama tippa.

Vierailija
48/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tienasin tosin 500e

Vierailija
49/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kauan ku sanoin työkaverille, että ei se ikä.. :) tärkeintä lienee, että tykkää... Koska joissain ihmisissä on se joku, mikä sytyttää, eikä silloin ulkoisella oo niin väliä. Jotkut ulkoisesti ehkä komeatkin tyypit ei vaan sytytä.

Vierailija
50/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 21:27"]

Ei 63 v mies ole sen ruttuisempi kuin samanikäinen nainenkaan. 

[/quote] Eli on silti ruttuinen.

Vierailija
51/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 17:25"]

kuulostaa jännältä. olen samanikäinen ja ikäero kiihottaa mua. fantasioissani ikäero on usein noinkin suuri, mutta en tiedä voisinko silti oikeasti harrastaa 6-kymppisen kanssa seksiä.

[/quote]

Yllättävän moni nuori nainen sanoo fantasioivansa vanhemmasta miehestä, hmm... Missähän tällaisiin naisiin törmäisi livenä, itselleni ei ole vastaan tullut, enkä ole edes vielä viittäkymmentä ja naytänkin kuulemma noin 35 vuotiaalle, vartalo kunnossa, käytöstavat jne. Vain ne vanhemmista kiinnostuneet puuttuvat :) Mukavaa jatkoa fantasioidenne parissa!

Vierailija
52/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 17:25"]

kuulostaa jännältä. olen samanikäinen ja ikäero kiihottaa mua. fantasioissani ikäero on usein noinkin suuri, mutta en tiedä voisinko silti oikeasti harrastaa 6-kymppisen kanssa seksiä.

[/quote]

Yllättävän moni nuori nainen sanoo fantasioivansa vanhemmasta miehestä, hmm... Missähän tällaisiin naisiin törmäisi livenä, itselleni ei ole vastaan tullut, enkä ole edes vielä viittäkymmentä ja naytänkin kuulemma noin 35 vuotiaalle, vartalo kunnossa, käytöstavat jne. Vain ne vanhemmista kiinnostuneet puuttuvat :) Mukavaa jatkoa fantasioidenne parissa!

[/quote]

Pitää olla vaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan ;)

Vierailija
53/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 17:19"]

Mies oli nuorekas ja charmikas herrasmies, muutaman vuoden päälle 60v. Leski, eli ei pettänyt ketään. Kummallakin oli hauskaa ja kaikki meni hyvin.

Tuomitsetteko minut?

[/quote]olit siis kerta pano vai?

Vierailija
54/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti provo.

Vierailija
55/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöh! Harrastin seksiä ollessani 25-vuotias elämäni ensimmäisen ja viimeisen kerran minua 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mies oli ihan mielyttävä, hyväkäytöksinen, tarjosi juomat, osasi keskustella ja näytti vaatteet päällä ihan mukiin menevältä. Mutta riisuduttuaan mies oli vanha kurppa, penis oli vanhan miehen, puhui pimperosta (yök, mikä sana) ja ei pysynyt edes koko ajan kovana. Koko tilanne oli todella vaivaannuttava ja seksi oli elämäni huonointa. Mitä tästä opin, parempi pysyä oman ikäisissä tai sitten korkeintaan 10 vuotta vanhemmissa. Tästä kaikesta on aikaa jo yli 10 vuotta, mutta edelleen niskakarvat nousee pystyyn, kun ajattelenkin tapausta. Tulee ihan se Sinkkuelämän sarjan jakso mieleen, kun Samantha meni sänkyyn sen vanhan kurpan kanssa, eikä pystynyt sitä miestä päivänvalossa katsomaan.

Vierailija
56/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin kelpaisi päälle 30v, alle 55-vuotiaissa kuitenkin menisin. (olen 23) Ehtoina se että jutut ei ole limaisia, ei ole näkyvää kaljuutta ja hengitys ei haise. Come and get me! :D

Vierailija
57/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:16"]

Mulle ainakin kelpaisi päälle 30v, alle 55-vuotiaissa kuitenkin menisin. (olen 23) Ehtoina se että jutut ei ole limaisia, ei ole näkyvää kaljuutta ja hengitys ei haise. Come and get me! :D

[/quote]

aina näitä isäkompleksista kärsiviä riittää..

Vierailija
58/66 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:16"]

[/quote]

Kunpa tämä olisikin jokin treffipalsta :) Ei ole näkyvää kaljuutta, hengityskään ei haise eikä jutut limaisia. Ikää 47

52

Vierailija
59/66 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nuorempana Likkana pidin vanhemmista sedistä ja harrastelin niiden kansaa myös mutta nykyään olen itseäni vain 7 vuotta vanhemman kanssa (ite 31) ja nyt ällöttää ajatuskin niiden samojen kuvioiden toistamisesta.. Hyi helvetti!!!

Vierailija
60/66 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nuorempana Likkana pidin vanhemmista sedistä ja harrastelin niiden kansaa myös mutta nykyään olen itseäni vain 7 vuotta vanhemman kanssa (ite 31) ja nyt ällöttää ajatuskin niiden samojen kuvioiden toistamisesta.. Hyi helvetti!!!