Olen 20v nainen, harrastin seksiä yli 60v miehen kanssa
Mies oli nuorekas ja charmikas herrasmies, muutaman vuoden päälle 60v. Leski, eli ei pettänyt ketään. Kummallakin oli hauskaa ja kaikki meni hyvin.
Tuomitsetteko minut?
Kommentit (66)
kuulostaa jännältä. olen samanikäinen ja ikäero kiihottaa mua. fantasioissani ikäero on usein noinkin suuri, mutta en tiedä voisinko silti oikeasti harrastaa 6-kymppisen kanssa seksiä.
Juu itelläkin tuollaisia fantasioita... mutta sitten kun miettii miltä ryppyinen 60-vuotiaan vartalo näyttäisi ja tuntuisi todellisuudessa.... eihh.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 17:27"]Paljon nettosit?
[/quote]
En ole maksullinen nainen. -ap
Hienoa että olit mukana järjestämässä onnen hetkiä jo ikääntyneelle herrasmiehelle!
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 17:32"]
Mikä miehestä teki nuorekkaan?
[/quote]
Se että kulli toimi vielä.
ohis
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 17:32"]
Mitä tarkoitat: "kaikki meni hyvin"?
[/quote] Hän ei kuollut aktin aikana.
-ap
Meitä on niin moneen junaan, ja se on hyvä. Itse lähestyn 50v ja kymmenen vuotta vanhemmat tuntuvat liian vanhoilta minulle.
Mikäs siinä. Jollakulla on ainakin nyt jotain, mitä muistella vielä kiikkustuolissakin ja kertoa vanhainkodin hoitsuille että minäpä kerran... enkä nyt siis viittaa ap:hen :D
Oletko jotenkin keskivertoa rumempi kun et saa muilta kun 60-vuotiailta?
Kauan akti kesti? Seisoiko koko ajan? Millainen esileikki, oliko sitä? Kerro nyt kun keskustelun tästä teit :D
Ei tuomita mutta tunnistetaan kun sulla pakkomielle samasta aloituksesta vähintään 2 kpl.