Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mira Kasslin myy Tyrskyvuoren erillistaloa, maksaisitko tästä 1,5 miljoonaa?

Vierailija
26.11.2020 |

Julkkiskiinteistövälittäjä ja entinen ratapyöräilijä Mira Kasslin myy Oikotiellä Stefun ja Sofian lemmenpesää. Vuonna 1974 rakennettua Seiskan entiseksi uimahalliksi kutsumaa taloa.
Maksaisitko sinä tästä talosta 1,5M? Maksaako kukaan?
.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/espoo/15955982

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo on? Näyttää aivan autotallilta tms tuossa olohuoneessa? Ei ikkunoita?

Taitaa yksi seinä olla lasia ja toinen tiiltä ilman ikkunoita.

Huoneessa jota stoorissa esiteltiin lapsen huoneena on ikkuna, jonka takana maisemana heti lähes kiinni seinässä kerrostalon tiiliseinä.

Tuo olohuone on tosi ahdistava. Aivan liian pimeä ja katto matalalla. Meidän 70-luvun talossa on tuollainen uima-allassiipi.

Mustat palkit katossa vain madaltaa kattoa entisstään.

Iso makkari on hyvä.

Mietin kans mikä siitä tekee niin raskaan ja ahdistavan, oisko just nuo mustat palkit?

Vierailija
42/47 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Energiatodistus

Ei lain edellyttämää energiatodistusta

-mitäs toi nyt tarkoittaa, eikö myyminen vaadi just sen että on energiatodistus, miksi taas oma sääntö

Se on hölmösti ilmoitettu, mutta tarkoittaa sitä, ettei as Oy - muotoisen asunnon myynnissä tarvitse olla energiatodistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefun kelomökki levillä on muuten kanssa Kasslinin välittämä.

Vierailija
44/47 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksaisi, ei minulla ole 1,15 miljoonaa euroa.

Jos pelkkää haluamista ilman taloudellisia realiteetteja ajatellaan, niin: ei ole yhtään mun tyylinen talo, eli en haluaisi tuollaista itselleni.

Tuosta sisustuksesta näkee muuten heti, että on myyntiin tehty kämppä eikä mikään ”lemmenpesä” tai ylipäätään kenenkään koti, vaikka sellaisena lanseerattiinkin.

Mun mielestä sisustus on jotenkin kova ja ehkä miehinen eikä yhtään nykytrendian mukainen, ei luonnonmateriaaleja, ei puuta, ei metallia, ei keveyttä, ei raikkautta.

Vierailija
45/47 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksaisi, ei minulla ole 1,15 miljoonaa euroa.

Jos pelkkää haluamista ilman taloudellisia realiteetteja ajatellaan, niin: ei ole yhtään mun tyylinen talo, eli en haluaisi tuollaista itselleni.

Tuosta sisustuksesta näkee muuten heti, että on myyntiin tehty kämppä eikä mikään ”lemmenpesä” tai ylipäätään kenenkään koti, vaikka sellaisena lanseerattiinkin.

Mun mielestä sisustus on jotenkin kova ja ehkä miehinen eikä yhtään nykytrendian mukainen, ei luonnonmateriaaleja, ei puuta, ei metallia, ei keveyttä, ei raikkautta.

Eikä ne sovi yhtään talon tyyliin eikä 70-lukuun.

Vierailija
46/47 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, että Sofia näyttää seiskan kuvissa niin onnelliselta tavaraboksiensa kanssa merkkilaukku kainalossa walk-in -closetissaan. Kuvasta huokuu onnea ja tosirakkautta.

Vierailija
47/47 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää rakenteiden kunto ja kosteusasiat. Seiska kirjoittaa, että talo on entinen uimahalli. Myynti-ilmoituksesta ei käy ilmi, mitä remppoja ja kuntotarkastuksia tähän nimenomaiseen taloon on tehty. Paljon asiaa taloyhtiön remonteista ja ne onkin oikein hyvin siinä eriteltynä sekä kaikenmaailman guggegaggenausta ja marmorista. Onko tehty kosteusmittauksia? Miksi taloyhtiö lupui uimahallista, oliko jotain ongelmia?