Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Nymfit-sarjasta?

Vierailija
02.04.2014 |

2 jaksoa tullut, en tiedä välitänkö katsoa enempää. Joku siinä mättää. Ärsyttää kun ne vanhemmat nymfit liehuu sen Didin ympärillä, ja ne takautumat sinne 1300-luvulle... no, aikuisten satuahan tän on kai tarkoitus olla.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan hyvä sarja, mutta puhe kuuluu kyllä luokattoman huonosti. Huonoa suunnittelua eri kanavilta osoittaa se, että samaan aikaan menee päällekkäin useampi hyvä sarja; satuhäät, mustat lesket ja nymfit. Loppuviikosta ei sitten tarttekaan katsoa tv:tä.. :D

Vierailija
22/46 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt oikein ymmärrä. Mun mielestä on hienoa että Suomessa kerrankin jotain erilaista suomalaista telkkarissa. Mä tykkään! Hyvä juoni (paikoin vähän tökerö mutta sen on varmaanki tarkoitus avautua pikkuhiljaa) ja tykkään myös näyttelijöistä. puheesta välillä vaikea saada selvää mutta se on ongelma kaikissa suomalaisissa jutuissa että ei oo yksin Nymfien vika. mä jatkam kattomista loppuun asti ja todella toivon toista kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijät on huonoja. Puheesta ei meinaa saada selvää, myöskin noiden ilmeet on kokoajan samanlaisia. Muutenkin koko sarja kauheen hitaasti etenevä ja äärimmäisen tylsä. Oikein mitään ei tunnu tapahtuvan. Ei tästä oikein saa mitään otetta. Kaksi jaksoa katsoin, enään en jaksa edes vaivautua.

Muutenkin tälläinen fantasia ei sovi suomalaisuuteen, siihen ei olla totuttu kun tälläisiä sarjoja (ei ainakaan minun tietääkseni) ole suomessa ollut, siis suomalaisten tekemiä.

Paljon tätä mainostettiin, odotukset oli kieltämättä korkealla. Pettymys suuri.

Toki tämä voi vielä tästä parantua, mutta ei vaan itsellä enään ole innostusta seurata koko sarjaa.

Vierailija
24/46 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin katsoa, koska idea on kiinnostava mutta ...jotenkin kornia touhua & näyttelijöiden puheesta ei saa mitään selvää!!

ehkä toimii paremmin ulkomailla, vieraalle kielelle dubattuna ..

Vierailija
25/46 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 18:49"]

ehkä toimii paremmin ulkomailla, vieraalle kielelle dubattuna ..

[/quote]

Mietin ihan samaa, kökköys ei ehkä niin paista läpi, jos katsoo tuota tuotosta dubattuna. Kökän näyttelijätyön ja ohjauksen lisäksi sarjassa huvittaa harvinaisen kökkö tuotesijoittelu. 

Vierailija
26/46 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin arvaan että sarjan haukkujat ovat itse niin rumia ja ylipainoisia etteivät kestä katsoa sarjaa, jossa pääosia näyttelevät oikeasti kauniit, laihat ja tyylikkäät suomalaiset naiset.

Vierailija
27/46 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 19:06"]

Jotenkin arvaan että sarjan haukkujat ovat itse niin rumia ja ylipainoisia etteivät kestä katsoa sarjaa, jossa pääosia näyttelevät oikeasti kauniit, laihat ja tyylikkäät suomalaiset naiset.

[/quote]

:D 

Hyvä provoyritys.

Mistä tuli mieleen, että tässä ketjussa mainittu Toisen kanssa on minustakin mahtava sarja, mutta melkein ärsyttävää, miten siihen on poimittu parhaimman näköiset suomalaisnäyttelijät. Esim. Krista Kosonen nyt on kevyesti paremman näköinen kuin yksikään näistä kärsänenäisistä nymfeistä. ;)

Vierailija
28/46 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 19:06"]

[/quote]

Joo, näin se on. Suorastaan viiltävän tarkkaa analyysiä tässä nyt.

Vierailija
29/46 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin eilen uusintaa vähän aikaa. puheesta ei todella saa mitään selvää. näyttelijät on huonoja. juonta ei selvästi ole lainkaan. katsoisin jopa salattuja elämiä mieluummin. 

Vierailija
30/46 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sarja on parantunut jakso jaksolta. Välillä häiritsee liiallinen "teinimeininki".

Vierailija
31/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vielä lisään, että Mustat lesket on paljon parempi kotimainen sarja. t. ap

Vierailija
32/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ajatuksesta, ohjelman ideasta, mutta asioita selitetään jotenkin liian epäselvästi ja hitaasti. En esim vieläkään tajua että onko miehen joka kerta tarkoitus kuolla vai voiko siitä selvitä hengissä jne. Toivottavasti asioita avataan pikkuhiljaa vähän paremmin...

Vierailija
33/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihepiiri kiinnostaa, mutta näyttelijätyö ja äänitys on luvattoman kehnoa. Aion katsoa vielä pari jaksoa, josko se tästä paranisi, vaikka eivät toiveet hirvittävän korkealla kyllä ole.

Vierailija
34/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso toistamiseen sarjaa jossa hahmojen nimet on Kati Ordana ja Nadia Rapaccini. Myötähäpeä liian suuri.

Vierailija
35/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUONO sarja, en katso enää.

Mustat Lesket on miljoona triljoona kertaa parempi.

Vierailija
36/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankalaa sanoa mielipidettä, kun vuorosanoista ei saa mitään selvää. En oikein kehtaa kerrostalossa asuvana laittaa television volyymejä kaakkoon ihan vain saadakseni selvää normaalista puheesta.

Vierailija
37/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 15:46"]

En katso toistamiseen sarjaa jossa hahmojen nimet on Kati Ordana ja Nadia Rapaccini. Myötähäpeä liian suuri.

[/quote]

Jostain syystä sarja herättää myös minussa myötähäpeää, en osaa  oikein selittää miksi. Jotenkin se on niin kömpelöä?

Vierailija
38/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut enkä aio katsoakaan, mutta kauheeta paskaa on ihan varmasti. Mieluummin katson laatusarjoja, kuten Midsommerin murhat tai Kahden keikka.

Vierailija
39/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Olen katsonut vain yhden jakson, sen toisen kun aloitusjakso jäi näkemättä. 

Vierailija
40/46 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkee eli huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi