Aiotko matkustaa Uudeltamaalta muualle Suomeen joulunviettoon?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tosin vasta joulun jälkeen jos ollaan terveenä. Olemme silloin olleet etätöissä ja lomalla ainakin 3 viikkoa eikä ihmiskontakteja pahemmin ole kauppareissuja lukuunottamatta.
Vanhempani ovat jo lähes 80-vuotiaita. Asuvat kahdestaan eivätkä pahemmin liiku missään. Ovat molemmat sitä mieltä, että jos koronan saavat ja siihen kuolevat niin ookoo, johan täällä on oltu ihan tarpeeksi kauan. Mieluummin näkevät lapsia ja lapsenlapsia nyt.
Kuinka pitkä joululoma teidän lasten koulussa oikein on jos ehtivät 3 viikkoa olla joululomalla jo ennen kuin lähdette sukuloimaan, ja varmaan sielläkin jonkun päivän vietätte niin tulee jo reilusti yli kolmen viikon loma?
Meillä joululoma alkaa jo melkein viikkoa ennen joulua ja jatkuu loppiaiseen mutta silti jää vielä alle kolmen viikon loman kesto.
Emme lähde muualle Suomeen jouluna, mutta vaimon kotiseudulle Omskiin lähdemme vuoden vaihteessa sukuloimaan. Ilmeisesti Venäjällä alkaa valtakunnalliset rokotukset koronaa vastaan joulukuun kolmannella viikolla.
No tavallaan. Asun ulkomailla, joten pakko on Uudenmaan kautta lentää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En vain ole vielä päättänyt, että minne. Ehkä sinne, missä ollaan eniten kauhuissaan helsinkiläisistä.
Tervetuloa. Täällä on saunan takana tilaa.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/02179ec4-e87e-44d1-8111-ea764e28…
Helsinkiläiset seiska julkut käy vähän lapissa 😷
Kyllä olen "jyväjemmari", koko sukuni on "jyväjemmareita", mutta en anteeksi vain ota tuota haukkumasanana. Asuin minä missä tahansa, vaikka New York cityssä, olen "juntti" aina, tämä maalaistyttönen ei muuksi muutu, vaikka Helsingissä asun. Miksi pitäisi? Kyllä, ikävöin takaisin kotiseuduilleni, mutta töitä siellä ei ole.