Miesten näkemys nuorten tyttöjen/naisten iästä.
Oltiin miehen (51v) kanssa iltakävelyllä, kun naapurin tyttö tuli vastaan. Tämä naapurin tyttö leikki vielä muutama vuosi sitten meidän kuopuksen kanssa, vaikka on muutaman vuoden vanhempi. Koulussa sitten molemmat saivat kavereita luokiltaan ja yhteydenpito on jäänyt.
Taivastelin miehelle, kuinka pitkäksi tämä tyttö onkin jo kasvanut, kun on vasta 12v. Mieheni katsoi minua aivan äimistyneenä ja väitti, että kyseessä oli aikuinen nainen.
Ihan tarkkaan en naapurin tytön ikää tiedä, mutta ehdottomasti 13 vuotta vanhempi hän ei missään nimessä ole. Meidän kuopus on nyt 9v ja tosiaan päiväkodissa leikkivät yhdessä.
Saatiin oikein riita miehen kanssa aikaiseksi, kun hän väitti tyttöä aikuiseksi ja minä 12-vuotiaaksi.
Onko muutkin miehet näin pihalla nuorten naisten/tyttöjen iästä?
En enää ihmettele, että jotkut sekaantuu alaikäsiin ja sit oikeudessa silmät kirkkaina väittää, ettei tiennyt ikää, kun oma miehenikin on noin ulalla!
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:05"]Se on normaalia. Kun kuukautiskierto alkaa, biologinen aikuisuus alkaa ja lapsuus loppuu; pituuskasvu loppuu ja lastenteko alkaa olla mielessä. Monissa luonnonkulttuureissa ei ole mitään erillistä 'nuoruutta' vaan lapsuus ja aikuisuus. Pojat todistavat miehuutensa vaarallisilla riiteillä, koska siittiöiden ruiskuttelua ei pidetä saavutuksena samalla tavalla kuin kuukautisia (mies on arvokas tekojensa kautta ja nainen kohtunsa kautta). Tällaistahan se on tavallaan meidänkin yhteiskunnassamme, vaikka hieman ovelammin piilotettu.
-Mies 28v-
[/quote]
Voi huoh...
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 12:56"]
Jos näkisitte tämän kuvan vahvasti meikatun, punahuulisen tytön kadulla, mitä arvelisitte hänen iäkseen?
http://hs10.snstatic.fi/webkuva/taysi/560/1396326342191?ts=943
[/quote]
Itse arvaisin tytön iäksi 19-21.
N35, ei lapsia.