Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tapaillut tai seurustellut vaikka et ole ihastunut?

Vierailija
26.11.2020 |

Että on ollu ihan kiva tyyppi, mutta et ole kunnolla ihastunut siten että hän on ihan kokoajan ajatuksissa ja ette pysy irti toisistamme kun olette yhdessä? Oletko mies vai nainen?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. M.

Vierailija
2/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... Kuitenkin viihdyin hänen kanssaan ja ajattelin että on tämäkin ok. Lopulta tyypin halut seksin suhteen meni liian pitkälle joten päätin että parempi sinkkuilla ja päästää toinen vapaaksi etsimään kumppania joka siihen kaikkeen suostuu.

-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut, mutten seurustellut vaikken ole ollut ihastunut. Aina seurusteluvaiheessa olen ihastunut.

M

Vierailija
4/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Jatkuvasti käytiin keskusteluja, kun en halunnut juurikaan läheisyyttä ja seksiäkin oli harvoin, mikä vaivasi kumppania. Oma suhtautuminen seksiin oli sitä, että se oli minulle vain keino saada orgasmi, mutta mitään lisäarvoa en saanut hänen läheisyydestään.

Oikeastaan tuntuu aika pahalta jälkeenpäin, kun miettii. Tosi ihana ja hyvä ihminen kuitenkin, ja tykkään hänestä kyllä paljon - mutta valitettavasti vain ystävänä.

Vierailija
5/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja eihän siitä sitten mitään tullut. Nainen olen.

Vierailija
6/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut. Olin enemmänkin ihastunut siihen tunteeseen, että joku on ihastunut minuun. Kun sain tunteistani selvää, lopetin tapailun.

Vierailija
7/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen vain ollut ilman läheisyyttä ja seksiä liian pitkään. Olen mies.

Vierailija
8/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Rehellisesti sanottuna tyytyminen alaspäin naiseen on se ainut keino saada pitempi parisuhde.

Tapailin/seurustelin kerran 1v3kk niin että jo ekan yhteisen illan jälkeen tokaisin itselleni että mä en voi ikinä ihastua tähän naiseen.

Mitä enemmän mua kiinnostaa nainen niin sitä nopeammin ne jutut päättyy.

Vierailija
9/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Minulle tärkein syy aloittaa edes tapailu jonkun kanssa on ihastuminen siihen ihmiseen.

Vierailija
10/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran yrittänyt tehdä ”järkiratkaisun”, koska normaalisti kiinnostun ihan katastrofaalisista miehistä. No ei se kyllä ainakaan sillä korjaantunut. Kun ei vaan ollut mitään kemiaa eikä kipinää, niin ahdistavaksihan se muuttui odotellessa jotain ihmeellistä ajan myötä kasvavaa kiintymystä, jota ei koskaan tullut. Kyllä kannattaa suosiolla kuunnella sydäntään näissä asioissa.

Vierailija
11/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Rehellisesti sanottuna tyytyminen alaspäin naiseen on se ainut keino saada pitempi parisuhde.

Tapailin/seurustelin kerran 1v3kk niin että jo ekan yhteisen illan jälkeen tokaisin itselleni että mä en voi ikinä ihastua tähän naiseen.

Mä en saata käsittää koko tyytymis sanaa. Oletko sitten joku hyvätuloinen malli, vai miksi koet tyytyneesi?

Vierailija
12/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Enkä vastauksista huolimatta ymmärrä miksi joku niin tekee.

Okei tuon yhden ymmärrän joka oli sekaisin omien tunteiden kanssa.

Vierailija
13/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdähän voi kavereina vaikka kymmenen vuotta. Eri asia sitten, jos toinen epätoivoisesti elättelee jotain toiveita.

Vierailija
14/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika samat. 

m38

Vierailija
15/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä näkee ihan tuoreita pareja, siis joku pari kuukautta tapailleita joista ulkopuolisille jää kuva että ovat vain kavereita, ei katseita, ei koskettelua, ei käsikädessä kulkemista jne. Sitten on taas niitä joista loistaa kauas keskinäinen intohimo ja jokainen tietää mitä tapahtuu heti kun ovat kahdestaan. Niin erilaisia ihmisiä ja suhteita mahtuu maailmaan.

Vierailija
16/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika samat. 

m38

Millaisia naisten tulisi olla? Jotenkin veikkaan kummankin olevan just sen oikean kanssa jota ei siltikään osata arvostaa.

Vierailija
17/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä näkee ihan tuoreita pareja, siis joku pari kuukautta tapailleita joista ulkopuolisille jää kuva että ovat vain kavereita, ei katseita, ei koskettelua, ei käsikädessä kulkemista jne. Sitten on taas niitä joista loistaa kauas keskinäinen intohimo ja jokainen tietää mitä tapahtuu heti kun ovat kahdestaan. Niin erilaisia ihmisiä ja suhteita mahtuu maailmaan.

Tuollaista voi ihan hyvin olla pari kuukautta kestäneessä tapailusuhteessa, jos osapuolet ovat koko aikana nähneet vain pari kertaa ja käytännössä vielä vieraita toisilleen.

Vierailija
18/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat erilaisia, joten ymmärrät kai senkin, että julkisella paikalla ulkopuolisille syntyvät kuvat eivät kerro mitään siitä mitä kahdenkeskisesti tapahtuu ja on. Kaikkien ei ole pakko irstailla kiusallisesti vain näyttääkseen muille miten ihqua on. Joillekin yksityinen on yksityistä.

19/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritin. Olihan se sellaista väkisin vääntämistä. Esittelin tyypin jopa vanhemmilleni, mikä hävettää nyt.

Oli mulla tunteita alussa, mutta ne hyytyivät, kun en oikein saanut vastakaikua. Toinen osapuoli oli ilmeisesti vielä kiinni exässään (en tiennyt sitä silloin) ja siksi ei ollut tosissaan tunteella mukana. Yritti varmaan minusta jotain laastaria.

Juttu päättyi nopeaan ja jos jotain opin niin sen, että on turha yrittää väkisin suhdetta vääntää, jos tunteita ei ole. Nyt nostaisin kytkintä heti, jos vaistoaisin, että tunteita ei ehkä ole.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
20/69 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olin silloin vielä niin kokematon että en oikein ymmärtänyt miltä minusta pitäisi tuntua. Se nainen oli kyllä "ihan kiva" ja meillä oli mukavaa yhdessä. En kuitenkaan tuntenut mitään kauhean suurta ihastusta tai että olisi ollut pakko koko ajan nähdä. Kuitenkin oli jollain tavalla kiva kun saattoi sanoa seurustelevansa jonkun kanssa.

Sitten tapasin sattumalta toisen naisen joka tuntuikin äkkiä joltain ihan muulta. Vei ihan klassisesti jalat alta ja mitään muuta en miettinykään kuin häntä. No siinä opin mitä se rakastuminen oikesti on... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän