Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että en kelpaa miehelle

Vierailija
01.04.2014 |

kysessä mies, johon olen tutustunut netissä. Hän on nähnyt minusta joitain kasvokuvia. Pelkään lähes hysteerisesti, että mies pettyy livenä ulkonäkööni. Kamalaa, sillä tuntuu, että olen koko ajan vain voimakkaammin ihastunut häneen ja sitä enemmän tämäkin asia pelottaa. Muilla vastaavia kokemuksia ja vinkkejä tilanteen helpottamiseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Vai olet oikein vahvasti ihastunut... Ihmiseen jota et ole koskaan nähnyt?? Ainut mikä tähän on että tapaatte. Pian.

Vierailija
2/8 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 21:24"]

Huoh. Vai olet oikein vahvasti ihastunut... Ihmiseen jota et ole koskaan nähnyt?? Ainut mikä tähän on että tapaatte. Pian.

[/quote]

Olenko idiootti, jos ehdotan itse tapaamista mahdollisimman pian? Täytyykö miehen olla tässä aloitteelinen?

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät saalistaa ja aloitteellinen nainen on totaalinen turn-off. Näin ainakin minulle on opetettu :D

Vierailija
4/8 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 21:31"]

Miehet tykkäävät saalistaa ja aloitteellinen nainen on totaalinen turn-off. Näin ainakin minulle on opetettu :D

[/quote]

saalistuksesta nauttiva mies EI ole tosissaan liikkeellä, vaan haluaa pelata pelejä ja todennäköisesti on useampia saaliita kierroksessa. Oikeasti kiinnostunut mies on vain otettu naisen aloitteellisuudesta.

Ja AP: Vaikuttaa siltä, että ikäryhmällesi parempi foorumi on demi.fi...menepä kysymään neuvoja sieltä.

Vierailija
5/8 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ap siinä niin pääsi käymään, treffipalstallako kohtasit? Mut jos käykin päinvastoin ja sinä petyt.

Vierailija
6/8 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 21:38"]

saalistuksesta nauttiva mies EI ole tosissaan liikkeellä, vaan haluaa pelata pelejä ja todennäköisesti on useampia saaliita kierroksessa. Oikeasti kiinnostunut mies on vain otettu naisen aloitteellisuudesta.

Ja AP: Vaikuttaa siltä, että ikäryhmällesi parempi foorumi on demi.fi...menepä kysymään neuvoja sieltä.

[/quote]

Ei kyllä pidä täysin paikkaansa. 

Ihan tavallisetkin miehet 'nauttii' siitä kun joutuu hiukan vikittelemään. Asia erikseen on sitten nöret, jotka oikeasti eivät saisi mitään aikaiseksi. Heille aktiivinen nainen on pelastus. 

Vierailija
7/8 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 21:45"]

Kuinka ap siinä niin pääsi käymään, treffipalstallako kohtasit? Mut jos käykin päinvastoin ja sinä petyt.

[/quote]olen nähnyt miehestä valtavasti kuvia ja videoita joten epäilen tätä. ja olen nuorehko aikuinen en demiteini

t.ap

Vierailija
8/8 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pahin pelkosi toteutuu ja todella et kelpaa tälle miehelle, se ei silti välttämättä ole paha asia. Se voi olla jopa loistava asia - kyseinen mieshän voi olla vaikka minkälainen kusipää pitemmän päälle kumppanina. Tunteet joista kirjoitat ovat ihan luonnollisia, mutta jutustasi paistaa silti häiritsevä omanarvontunnon puute. Annat tavattoma valta-aseman jollekin miehelle, joka ei millään lailla ole sitä ansainnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän