Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei kannta varata pöytää kirppiksiltä

Vierailija
24.04.2014 |

teinit varastelee ihan jatkuvasti. hävikkiä usean kymmenen euron edestä. kiitti kusipäät!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minulla sujui ihan mainiosti, kun pidin pöytää kaksi viikkoa. Kulujen jälkeen käteen jäi 350e puhdasta voittoa. Ei paljoa kiinnostanu, että lähtikö joku halpa romu kaupasta ulos kassan kautta vai ei. Jos joku varasti mun kevyesti hinnoteltua roua, niin sittenpä varasti tarpeeseen.

Ja mistä tiedät, että varkaat olivat juurikin teinejä. Kaupassa töissä olleena voin kertoa, että maahanmuuttajat, eläkeläiset ja varakkaat rouvatkin varastelevat todella paljon. Tuo viimeisin on kaikista yllättävin, mutta samalla todella yleinen.

Vierailija
2/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:10"]

Jaa, minulla sujui ihan mainiosti, kun pidin pöytää kaksi viikkoa. Kulujen jälkeen käteen jäi 350e puhdasta voittoa. Ei paljoa kiinnostanu, että lähtikö joku halpa romu kaupasta ulos kassan kautta vai ei. Jos joku varasti mun kevyesti hinnoteltua roua, niin sittenpä varasti tarpeeseen.

Ja mistä tiedät, että varkaat olivat juurikin teinejä. Kaupassa töissä olleena voin kertoa, että maahanmuuttajat, eläkeläiset ja varakkaat rouvatkin varastelevat todella paljon. Tuo viimeisin on kaikista yllättävin, mutta samalla todella yleinen.

[/quote]

mitähän sä sit oikein myit kun noin paljon jäi käteen? kyllä se vähän vituttaa kun jää miinukselle. jos olisin saanut saman verran kuin sä niin ei paljoa kiinnostais siinä vaiheessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, cd-levyjä, kirjoja, astioita, koriste-esineitä, muutama koru, parit kengät. Sellaista pientä, mutta hyväkuntoista krääsää. Tein tietty työtäkin pöytäni eteen, eli kävin siivoamassa sen kahdesti päivässä ja vein uutta tavaraa sitä mukaa, kun vanhaa lähti. Jos pöytä on liian täynnä ja hinnat yläkanttiin, niin en ihmettele jos tavara ei myy/sitä katoaa. Kiersin muuten kerran päivässä myös koko kirppiksen ihan vain tarkistaakseni, oliko jonkun toiseen pöytään jäänyt minun tuotteitani. Pari kertaa sain kiikuttaa takaisin omalle pöydälleni, mutta aika vähän. Taisi siis hinnat olla kohdalla, kun halvempaa ei tullut vastaan.

Suosituimmat myyntiartikkelit olivat kirjat ja cd-levyt.

Vierailija
4/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat? Millaisia myyt? Ja missä päin Suomea? Tuntuu että ne ei mene ollenkaan mulla kaupaks.

Vierailija
5/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:28"]

Kirjat? Millaisia myyt? Ja missä päin Suomea? Tuntuu että ne ei mene ollenkaan mulla kaupaks.

[/quote]

Myin fantasiakirjallisuutta, aforismikirjoja, horoskooppikirjoja, pari lukion kirjaa (ne ei tosin mennyt, kun niissä oli jo hieman ikää ja kyseisen kaupungin lukiossa ei noita kirjoja käytetty), huuhaauskonto-opuksia, sarjakuvia... Sellaista 95-05-luvulla kirjoitettua tekstiä. Ja siis en enää myy missään, sen verran kovaa hommaa kuitenkin oli. Myin vain, koska olin muuttamassa, enkä halunnut kaikkia tavaroita mukaani ottaa. Ja hinnat tosiaan olivat 0,5-1,5e/kpl. Muita pöytiä kierrellessäni huomasin, että todella moni koitti myydä jotain 100 vuotta vanhoja kirjavaliota 3-5e/kpl, eli ei mitään järkeä. Noita kirjoja kun kukaan ei huoli edes ilmaiseksi. Kirjat kärsii inflaatiota todella nopeasti.

Vinkkinä myös, että 15-20 kirjaa maksimissaan kerralla. Ihmissilmä ei jaksa selailla kauheita kirjapinoja, jolloin pöytäkin ohitetaan herkästi. Tai itse ainakin ohitan.

Salossa myin.

Vierailija
6/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että teinit varastaa? Vai mamut? Tai mummot?

Multa ei ole koskaan varastettu mitään.

Vierailija
7/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:43"]

Mistä tiedät että teinit varastaa? Vai mamut? Tai mummot?

Multa ei ole koskaan varastettu mitään.

[/quote]

olen entinen kripparin pitäjä ja teinit kärähtäny monta kertaa. kovia ovat myös varastelemaan perus vaatekaupoista yms. kaverikin näki kerran ruuhka-aikana että joku tyttö meni muutaman vaatteen kanssa sovariin, tuli tyhjin käsin (laukun kanssa) ulos ja sovituskopissakaan ei ollut vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän