Missä hyvät miehet?
Minulla on hyviä ja lojaaleja naispuolisia ystäviä. Elämä kunnossa ja oikeasti upeita ihmisiä.
Miehistä ei löydy hyvää ja jatkuvasti törmää joko luusereihin, luonnevikaisiin, tasapainottomiin ongelmatapauksiin. Hyvät ovat varattuja.
Onko tämä tavallista nykyään ikäluokassa 43-53? Eikö hyviä miehiä ole nykyään olemassa?
Kysyy jokin aika sitten pitkästä parisuhteesta eronnut nainen.
Kommentit (114)
Aiheeseen liittyvä osuva sarjakuva
https://external-preview.redd.it/Qf7re6WViSw8-eX4Y99FyQE-VCyyW9Y9OWbyaW…
Vierailija kirjoitti:
Aiheeseen liittyvä osuva sarjakuva
https://external-preview.redd.it/Qf7re6WViSw8-eX4Y99FyQE-VCyyW9Y9OWbyaW…
Kasvata itsetunto, älä ripusta sitä naisen varaan. Kukaan ei jaksa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnat?
Heh heh, mitä hyvää on naista alistavassa miehessä? Uskikset ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnat?
Sulle ei kelpaa mikään. Ole sitten ilman. Minä lähden thaimaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnat?
Sulle ei kelpaa mikään. Ole sitten ilman. Minä lähden thaimaaseen.
Thaimas, Thaimaaseen.
Thaimaa, Thaimaahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiirettä pitää jos on hankkinut itselleen vanhan miehen ja itsekin on lähellä neljääkymppiä.
Voisi todeta että ei välttämättä kannata vanhana hankkia lasta jos on muutenkin väsynyt elämästä. Lapsi vie viimeisetkin voimat ja vanha harmaantunut mies ei jaksa juosta lapsen perässä.
Isän pitää olla nuori että jaksaa. Viisikymppinen mies on.. yleensä hyvin vanha ja huonokuntoinen kaikin puolin.
Nimenomaan. Usein hän on varakas ja jo juoksunsa juossut. Hyvä valinta perhe elämään.
Ongelmana on juuri se ettei jaksa juosta lasten perässä. Vanhat väsyy tosi helposti.
Pelkästään nelikymppiset on jo niin velttoa sakkia lasten kanssa että sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi, mutta olen valitettavasti varattu.
Tekniset tiedot: Tulot 103 000€/v vakkari työ, pääoma tuloja 7000€/v, omakotitalo, 2 kesämökkiä, osaan korjata, rakentaa ja siivota, tykkään hoitaa puutarhaa ja puuhastella ulkona. Pidän seksistä ja omaan ison yli 18cm kalun. Olen rehellinen, sosiaalinen ja haluan joskus lapsia.
Huonot puolet: av-mamma.
Ja ikä. 43 ja eteenpäin on riski lapsen perintötekijöille.
Lapset kannattaisi tehdä ennen neljääkymppiä ihan miestenkin puolelta.
Ei vanha ukko jaksa juosta lasten perässä ja varsinkaan teinien.
Yli viisikymppisen on vaikea mukautua nuorison erilaiseen kultuuriin ja tapoihin. Vanhat ukot on hyvin usein nipoja kasvattajia myöhemmin, vaikka olisivat oman aikansa liberaaleja.
Ikää tulee niin nipous kasvaa.
Tuskin ap haluaa enää lapsia kuitenkaan.
Tuo nipous ei olisi nykyaikana ollenkaan negatiivinen asia. liberaalipolitiikka on näyttänyt kyntensä ja kenellekään ei ole hyvä olla.
mies52v
Se nyt on niin että lapset ja nuoret on eläviä olentoja.
Nipo taas on aina nipo.
Jos ei kasvattamalla saa nuoresta sellaista haluamaansa, niin turha nipottaa jälkikäteen nuoren valinnoista. Ei kasvattamallakaan välttämättä saa haluttua lopputulosta. Silloin nipo on aina nipo vain.
Luonto on siitä hassua ja elävät olennot, ettei niitä poimita käteen kuin kiviä voidaan.
Luonto on kuin leppäpirkko, kun kämmenen ojentaa tälle, niin se ei välttämättä kävele kämmenelle.
Ei lapsia ja nuoria oikein voi pakottaa tiettyyn muottiin nipottamalla. Ja vanha on aina vanha ei vanhasta saa uutta ja tuoretta.
Vanha isä antaa aina vanhan kasvatuksen. Kaveriporukka saattaa myös kiusata liian vanhasta isästä.
Minä itse olen neliviis ja minut on kasvattanut veteraani. Kyllä minä tiedän näistä asioista vähän enemmän kuin sinä tiedät. Joten sinä olet hiljaa kun nuorempi mies sanoo painavan sanan.
Onko tämä tältä erää selvä?
Olisit hiljaa..ei hän ainakaan miestä sinusta saanut tehtyä.
mies52v
Ei elävistä ihmisistä muovata mitään miehiä kuin jostain puusta voi vuolla. Tämä onkin juuri sinun ajattelusi perus pölkky.
Tajusit viestin.
Nipotus ei vaan auta eläviin olentoihin. Vaikka veteraani pakottaisi mieheksi.
Laadukas nainen ei tekisi tälläisiä aiheita palstalle.
Mutta onneksi te miesvihaajat olette itse niin täydellisiä....
40-50v. on hankala ikähaarukka. Vapaina tuntuu olevan elämästä hukassa olevia, naisvihaajia, päihdeongelmaisia, persoonallisuushäiriöisiä. Hyvät paljastuu lopulta varatuiksi.
Mikset jäisi sinkuksi?
Ei mutta, kesällä lavatansseissa voit kohdata jonkun kivan. Sinne yleensä karataan ;)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ikäluokassa on vapaina vain muiden naisten jo moneen kertaan hylkäämiä miehiä. Taso on masentava. Mt- ongelmia, alkoholismia, vakavia terveysongelmia,sosiaalisten taitojen vähyyttä, elämänhallinnan puutetta, ylipainoisuutta ja naisvihaa.
Jos erehdyt pariutumaan jonkun kanssa näistä miehistä, varaudu manipulointiin ja sinun arvosi alentamiseen suhteen edetessä. Mies haluaa, ettet eroaisi hänestä ja siksi saa sinut tuntemaan, ettet ansaitse enempää kuin hän voi tarjota.
Ja leskiäkin alkaa olla. Kyllä naisetkin voivat kuolla ennenaikaisesti, ihan ilman koronaakin.
Vierailija kirjoitti:
No voi kuule, eipä naisistakaan tunnu löytyvän kuin kaikenmaailman moniongelmaisia, vähintäänkin niitä mt-ongelmia nyt jokaisella jonkinmoisia ja ahdistutaan milloin mistäkin ja vedetään nappia naamariin. Eikö tosiaan ole normaaleja lääkkeettömiä nuoria naisia jotka ei flippaile joka asiasta.
No ei ole! Tasapainoisia naisia ei vaan ole vapaana.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekniset tiedot: Tulot 103 000€/v vakkari työ, pääoma tuloja 7000€/v, omakotitalo, 2 kesämökkiä, osaan korjata, rakentaa ja siivota, tykkään hoitaa puutarhaa ja puuhastella ulkona. Pidän seksistä ja omaan ison yli 18cm kalun. Olen rehellinen, sosiaalinen ja haluan joskus lapsia.
Huonot puolet: av-mamma.
Ja ikä. 43 ja eteenpäin on riski lapsen perintötekijöille.
Lapset kannattaisi tehdä ennen neljääkymppiä ihan miestenkin puolelta.
Ei vanha ukko jaksa juosta lasten perässä ja varsinkaan teinien.
Yli viisikymppisen on vaikea mukautua nuorison erilaiseen kultuuriin ja tapoihin. Vanhat ukot on hyvin usein nipoja kasvattajia myöhemmin, vaikka olisivat oman aikansa liberaaleja.
Ikää tulee niin nipous kasvaa.
Tuskin ap haluaa enää lapsia kuitenkaan.
Tuo nipous ei olisi nykyaikana ollenkaan negatiivinen asia. liberaalipolitiikka on näyttänyt kyntensä ja kenellekään ei ole hyvä olla.
mies52v
Se nyt on niin että lapset ja nuoret on eläviä olentoja.
Nipo taas on aina nipo.
Jos ei kasvattamalla saa nuoresta sellaista haluamaansa, niin turha nipottaa jälkikäteen nuoren valinnoista. Ei kasvattamallakaan välttämättä saa haluttua lopputulosta. Silloin nipo on aina nipo vain.
Luonto on siitä hassua ja elävät olennot, ettei niitä poimita käteen kuin kiviä voidaan.
Luonto on kuin leppäpirkko, kun kämmenen ojentaa tälle, niin se ei välttämättä kävele kämmenelle.
Ei lapsia ja nuoria oikein voi pakottaa tiettyyn muottiin nipottamalla. Ja vanha on aina vanha ei vanhasta saa uutta ja tuoretta.
Vanha isä antaa aina vanhan kasvatuksen. Kaveriporukka saattaa myös kiusata liian vanhasta isästä.
Minä itse olen neliviis ja minut on kasvattanut veteraani. Kyllä minä tiedän näistä asioista vähän enemmän kuin sinä tiedät. Joten sinä olet hiljaa kun nuorempi mies sanoo painavan sanan.
Onko tämä tältä erää selvä?
Olisit hiljaa..ei hän ainakaan miestä sinusta saanut tehtyä.
mies52v
Ei elävistä ihmisistä muovata mitään miehiä kuin jostain puusta voi vuolla. Tämä onkin juuri sinun ajattelusi perus pölkky.
Tajusit viestin.
Nipotus ei vaan auta eläviin olentoihin. Vaikka veteraani pakottaisi mieheksi.
Auttaa. Kaikki lähtee kasvatuksesta. Turha yrittää kieroon kasvanutta puutakaan enään täysmittaisena suoristaa. Mennyt mikä mennyt
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Tuolla listalla voisit lähinnä tehdä vaikutuksen johonkin mieheen.
Ei kiinnosta läskistyneet yksinhuoltaja-akat jotka kuvittelevat olevansa jotain prinsessoja. Ruokaakaan eivät enää osaa laittaa, ei tuoksu koti koskaan pullalta. Tikkua ristiin, että mies tuntisi olonsa kotoisaksi ja mieheksi. Kunhan pitäisi olla akan toiveita täyttämässä. Hyisaatana
lähiösä puistopenkillä pussikaljasta nauttimasa
😅
Hyvät miehet tekevät valintansa nuorena ja ovat liitoissaan edelleen elleivät ole leskeytyneet jolloin rima on varmasti korkealla seuraavaan parisuhteeseen ja syystäkin.
Hyvä mies tietää mitä tahtoo ja osaa saavutaa sen. On tasapainoinen lupaukset pitävä, rehellinen, kunnioittaa lähimmäistä.
Vertasin miesten ja naisten tasoa.
En kyllä ongelmaista ottaisi uutena ihmisenä elmääni. Imevät vain energiaa mitään saamatta vastineeksi. Tuskin sinäkään vai mitä? Toki ystävien mahdolliset ongelmat olisivat eri asia.
Huomannut vain kuinka monella vapaalla miehellä heittää päästä tai on jotain muuta ongelmaa. Toki olen vasta hetken seuraillut tarjontaa, mutta täytyy sanoa et järkyttävää nykymiesten taso. Toki löytyyhän noista naisistakin juoppoja, nistejä, luusereita ja muita elämänsä sankareita, joten sen puoleen ei sukupuolisidonnaista.
Ap