Missä hyvät miehet?
Minulla on hyviä ja lojaaleja naispuolisia ystäviä. Elämä kunnossa ja oikeasti upeita ihmisiä.
Miehistä ei löydy hyvää ja jatkuvasti törmää joko luusereihin, luonnevikaisiin, tasapainottomiin ongelmatapauksiin. Hyvät ovat varattuja.
Onko tämä tavallista nykyään ikäluokassa 43-53? Eikö hyviä miehiä ole nykyään olemassa?
Kysyy jokin aika sitten pitkästä parisuhteesta eronnut nainen.
Kommentit (114)
Varmaan siellä missä ne hyvät naisetkin.
Aloittajalla tuskin on mitään kompetenssia arvostella miehiä tai omia ystäviään.
Vierailija kirjoitti:
Töissä ainakin tähän aikaan.
Hassua että joku kuvittelee vielä vuonna 2020, että maapallo toimii niin että ihmiset käy töissä 8-16
Vierailija kirjoitti:
Aika paskoja kait ollaan molemmin puolin
mies52v
Sinä ehkä oletkin kun sen tunnustat. Itse olen naisystävieni kaltainen.
Ap
Kumma kun aloittaja niin täydellisenä naisena on kuitenkin eronnut ja sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä ainakin tähän aikaan.
Hassua että joku kuvittelee vielä vuonna 2020, että maapallo toimii niin että ihmiset käy töissä 8-16
Mistä tuollaisen johtopäätöksen teit?
Ei missään. Tämähän on kaikille päivänselvää.
Niin mitkä ne aloittajan hyvät puolet taas olikaan? Miesten haukkuminen ja katkeroituminen?
Kunnon ulinainen
Täällä on yksi, mutta olen valitettavasti varattu.
Tekniset tiedot: Tulot 103 000€/v vakkari työ, pääoma tuloja 7000€/v, omakotitalo, 2 kesämökkiä, osaan korjata, rakentaa ja siivota, tykkään hoitaa puutarhaa ja puuhastella ulkona. Pidän seksistä ja omaan ison yli 18cm kalun. Olen rehellinen, sosiaalinen ja haluan joskus lapsia.
Vastaat itse kysymykseesi toteamalla, että kaikki hyvät miehet ovat varattuja. Eli ovat päivät töissä ja illat kotonaan perheensä parissa. Tämä on siis ap:n käsitys "hyvästä miehestä".
Vierailija kirjoitti:
Niin mitkä ne aloittajan hyvät puolet taas olikaan? Miesten haukkuminen ja katkeroituminen?
Kunnon ulinainen
Taisi epäkesko miehellä kåydä luonnolle :D
Ei tuu pil ua eikä teetä ja sympatiaa ja syystä : D
Täällä töissä olen, yritän selvitä paperihommista.
Vierailija kirjoitti:
Tekniset tiedot: Tulot 103 000€/v vakkari työ, pääoma tuloja 7000€/v, omakotitalo, 2 kesämökkiä, osaan korjata, rakentaa ja siivota, tykkään hoitaa puutarhaa ja puuhastella ulkona. Pidän seksistä ja omaan ison yli 18cm kalun. Olen rehellinen, sosiaalinen ja haluan joskus lapsia.
Huonot puolet: av-mamma.
Itse vastasitkin. Tasokkaat miehet viedään käsistä. Ovat siis varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Haluat lapsia mutta vastaat kiukkuiselle maholle lehmälle, eli aloittajalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot puolet: av-mamma.
Ja ikä. 43 ja eteenpäin on riski lapsen perintötekijöille.
Lapset kannattaisi tehdä ennen neljääkymppiä ihan miestenkin puolelta.
Ei vanha ukko jaksa juosta lasten perässä ja varsinkaan teinien.
Yli viisikymppisen on vaikea mukautua nuorison erilaiseen kultuuriin ja tapoihin. Vanhat ukot on hyvin usein nipoja kasvattajia myöhemmin, vaikka olisivat oman aikansa liberaaleja.
Ikää tulee niin nipous kasvaa.
Tuskin ap haluaa enää lapsia kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ikäluokassa on vapaina vain muiden naisten jo moneen kertaan hylkäämiä miehiä. Taso on masentava. Mt- ongelmia, alkoholismia, vakavia terveysongelmia,sosiaalisten taitojen vähyyttä, elämänhallinnan puutetta, ylipainoisuutta ja naisvihaa.
Jos erehdyt pariutumaan jonkun kanssa näistä miehistä, varaudu manipulointiin ja sinun arvosi alentamiseen suhteen edetessä. Mies haluaa, ettet eroaisi hänestä ja siksi saa sinut tuntemaan, ettet ansaitse enempää kuin hän voi tarjota.
Kyllä näyttäs sulla tuo katkeruus ja mies viha ottaneen vallan.
Outoa verrata kavereita parisuhdetarjontaan. Mainitsit esim., että miehet on luusereita. Mitä ne silloin tarkasti ottaen on ja etkö kelpuuta kavereiksisi luusereita? Toinen, mieleltään epävakaista, eli tarkemmin mitä? Näen esim. mt- ongelmat haasteena parsiuhteen kannalta, mutta hylkäätkö kaverisikin, jos niillä on esim. masennusta tms.?
Aika paskoja kait ollaan molemmin puolin
mies52v