Missä hyvät miehet?
Minulla on hyviä ja lojaaleja naispuolisia ystäviä. Elämä kunnossa ja oikeasti upeita ihmisiä.
Miehistä ei löydy hyvää ja jatkuvasti törmää joko luusereihin, luonnevikaisiin, tasapainottomiin ongelmatapauksiin. Hyvät ovat varattuja.
Onko tämä tavallista nykyään ikäluokassa 43-53? Eikö hyviä miehiä ole nykyään olemassa?
Kysyy jokin aika sitten pitkästä parisuhteesta eronnut nainen.
Kommentit (114)
Varattuja kuten itsekin totesit.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi, mutta olen valitettavasti varattu.
Tekniset tiedot: Tulot 103 000€/v vakkari työ, pääoma tuloja 7000€/v, omakotitalo, 2 kesämökkiä, osaan korjata, rakentaa ja siivota, tykkään hoitaa puutarhaa ja puuhastella ulkona. Pidän seksistä ja omaan ison yli 18cm kalun. Olen rehellinen, sosiaalinen ja haluan joskus lapsia.
yli 18cm ei ole vielä "iso", just saying...
Vierailija kirjoitti:
Tekniset tiedot: Tulot 103 000€/v vakkari työ, pääoma tuloja 7000€/v, omakotitalo, 2 kesämökkiä, osaan korjata, rakentaa ja siivota, tykkään hoitaa puutarhaa ja puuhastella ulkona. Pidän seksistä ja omaan ison yli 18cm kalun. Olen rehellinen, sosiaalinen ja haluan joskus lapsia.
Ikää et kertonut, muuten täydellinen.
Sä kirjoitit sen ap ihan itse: hyvät ovat varattuja.
Sama homma kuin naisissa.
Fiksu mies ei ota naista hyvin rullaavaa elämäänsä sotkemaan ja lapsentekoon vaatimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten harhat. Emättimen syvyys on 7-13cm, mutta toki perus-av-mamman vatsaläskeillä tarvitaan pesäpallomailaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa verrata kavereita parisuhdetarjontaan. Mainitsit esim., että miehet on luusereita. Mitä ne silloin tarkasti ottaen on ja etkö kelpuuta kavereiksisi luusereita? Toinen, mieleltään epävakaista, eli tarkemmin mitä? Näen esim. mt- ongelmat haasteena parsiuhteen kannalta, mutta hylkäätkö kaverisikin, jos niillä on esim. masennusta tms.?
ei kannata ruokkia miehiä vihaavaa trollia.
Mikä edes on luuserin määritelmä tuolle hullulle? Alle 150k vuositulot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se reilusti keskikokoa isompi. MIehelläni on tuon kokoinen ja on selkeästi isoin jonka olen koskaan nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten harhat. Emättimen syvyys on 7-13cm, mutta toki perus-av-mamman vatsaläskeillä tarvitaan pesäpallomailaa.
alle ei uskalla, päällä ei pysy, takaa ei yllä
Miehellä on siis pieni nysä
-av mammat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vatsaläskit emättimen syvyyteen vaikuttaa? Minusta 18 cm on oikein passeli. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot puolet: av-mamma.
Ja ikä. 43 ja eteenpäin on riski lapsen perintötekijöille.
Lapset kannattaisi tehdä ennen neljääkymppiä ihan miestenkin puolelta.
Ei vanha ukko jaksa juosta lasten perässä ja varsinkaan teinien.
Yli viisikymppisen on vaikea mukautua nuorison erilaiseen kultuuriin ja tapoihin. Vanhat ukot on hyvin usein nipoja kasvattajia myöhemmin, vaikka olisivat oman aikansa liberaaleja.
Ikää tulee niin nipous kasvaa.
Tuskin ap haluaa enää lapsia kuitenkaan.
Tuo nipous ei olisi nykyaikana ollenkaan negatiivinen asia. liberaalipolitiikka on näyttänyt kyntensä ja kenellekään ei ole hyvä olla.
mies52v
Se nyt on niin että lapset ja nuoret on eläviä olentoja.
Nipo taas on aina nipo.
Jos ei kasvattamalla saa nuoresta sellaista haluamaansa, niin turha nipottaa jälkikäteen nuoren valinnoista. Ei kasvattamallakaan välttämättä saa haluttua lopputulosta. Silloin nipo on aina nipo vain.
Luonto on siitä hassua ja elävät olennot, ettei niitä poimita käteen kuin kiviä voidaan.
Luonto on kuin leppäpirkko, kun kämmenen ojentaa tälle, niin se ei välttämättä kävele kämmenelle.
Ei lapsia ja nuoria oikein voi pakottaa tiettyyn muottiin nipottamalla. Ja vanha on aina vanha ei vanhasta saa uutta ja tuoretta.
Vanha isä antaa aina vanhan kasvatuksen. Kaveriporukka saattaa myös kiusata liian vanhasta isästä.
Minä itse olen neliviis ja minut on kasvattanut veteraani. Kyllä minä tiedän näistä asioista vähän enemmän kuin sinä tiedät. Joten sinä olet hiljaa kun nuorempi mies sanoo painavan sanan.
Onko tämä tältä erää selvä?
Sinuna menisin hedelmöityshoitoihin. Ikä alkaa tulemaan pahasti vastaan.
Tosi kiirettä pitää jos on hankkinut itselleen vanhan miehen ja itsekin on lähellä neljääkymppiä.
Voisi todeta että ei välttämättä kannata vanhana hankkia lasta jos on muutenkin väsynyt elämästä. Lapsi vie viimeisetkin voimat ja vanha harmaantunut mies ei jaksa juosta lapsen perässä.
Isän pitää olla nuori että jaksaa. Viisikymppinen mies on.. yleensä hyvin vanha ja huonokuntoinen kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiirettä pitää jos on hankkinut itselleen vanhan miehen ja itsekin on lähellä neljääkymppiä.
Voisi todeta että ei välttämättä kannata vanhana hankkia lasta jos on muutenkin väsynyt elämästä. Lapsi vie viimeisetkin voimat ja vanha harmaantunut mies ei jaksa juosta lapsen perässä.
Isän pitää olla nuori että jaksaa. Viisikymppinen mies on.. yleensä hyvin vanha ja huonokuntoinen kaikin puolin.
Nimenomaan. Usein hän on varakas ja jo juoksunsa juossut. Hyvä valinta perhe elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot puolet: av-mamma.
Ja ikä. 43 ja eteenpäin on riski lapsen perintötekijöille.
Lapset kannattaisi tehdä ennen neljääkymppiä ihan miestenkin puolelta.
Ei vanha ukko jaksa juosta lasten perässä ja varsinkaan teinien.
Yli viisikymppisen on vaikea mukautua nuorison erilaiseen kultuuriin ja tapoihin. Vanhat ukot on hyvin usein nipoja kasvattajia myöhemmin, vaikka olisivat oman aikansa liberaaleja.
Ikää tulee niin nipous kasvaa.
Tuskin ap haluaa enää lapsia kuitenkaan.
Tuo nipous ei olisi nykyaikana ollenkaan negatiivinen asia. liberaalipolitiikka on näyttänyt kyntensä ja kenellekään ei ole hyvä olla.
mies52v
Se nyt on niin että lapset ja nuoret on eläviä olentoja.
Nipo taas on aina nipo.
Jos ei kasvattamalla saa nuoresta sellaista haluamaansa, niin turha nipottaa jälkikäteen nuoren valinnoista. Ei kasvattamallakaan välttämättä saa haluttua lopputulosta. Silloin nipo on aina nipo vain.
Luonto on siitä hassua ja elävät olennot, ettei niitä poimita käteen kuin kiviä voidaan.
Luonto on kuin leppäpirkko, kun kämmenen ojentaa tälle, niin se ei välttämättä kävele kämmenelle.
Ei lapsia ja nuoria oikein voi pakottaa tiettyyn muottiin nipottamalla. Ja vanha on aina vanha ei vanhasta saa uutta ja tuoretta.
Vanha isä antaa aina vanhan kasvatuksen. Kaveriporukka saattaa myös kiusata liian vanhasta isästä.
Minä itse olen neliviis ja minut on kasvattanut veteraani. Kyllä minä tiedän näistä asioista vähän enemmän kuin sinä tiedät. Joten sinä olet hiljaa kun nuorempi mies sanoo painavan sanan.
Onko tämä tältä erää selvä?
Olisit hiljaa..ei hän ainakaan miestä sinusta saanut tehtyä.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Sinuna menisin hedelmöityshoitoihin. Ikä alkaa tulemaan pahasti vastaan.
Ei tarvitse kun lapset on jo tehty ja kasvatettu..
Ap
No voi kuule, eipä naisistakaan tunnu löytyvän kuin kaikenmaailman moniongelmaisia, vähintäänkin niitä mt-ongelmia nyt jokaisella jonkinmoisia ja ahdistutaan milloin mistäkin ja vedetään nappia naamariin. Eikö tosiaan ole normaaleja lääkkeettömiä nuoria naisia jotka ei flippaile joka asiasta.
Naimisissa hyvien naisten kanssa. Muut ovat jo eronneet.
mies52v