tyyli- ja värisävytaitoiset, minkä väriseksi kannattaa värjätä maantienruskeat hiukset?
Siinähän se kysymys tulikin jo. Mutta siis perussuomalaiset hiukset, jotka on ohuehkot, vauvahiusta laadultaan, ja värinä hailakan ruskea. Iho vaaleanpunertava, silmät sini-harmaat. Itse pidän itseäni kylmänsävyisenä, mutta missään ammattilaisen testeissä en ole käynyt.
Tällä hetkellä näissä on raitoja. Raitojen vika on se, että minusta ne ovat muuttuneet kellertäviksi (liian lämpimiksi) ja korostavat siten punakkaa sävyä kasvoissa. Hopeashampoo muuttaa kuivat kohdat vähän vihertäviksi, mutta kokonaisuus säilyy kellertävänä. Minusta shampoon tulisi olla enemmänkin violetinsävyinen, että peittäisi keltaisuutta. Tummemmat värit ovat ehdoton ei, koska vaalea juurikasvu ohuissa hiuksissa on kammottava. Kasvoissa on jo tarpeeksi punaista, hiuksiin sitä en halua enää punaisuutta korostamaan. Light-ash-brownit sun muut muka viileät vaaleanruskeat näyttävät melko keltaisilta.
Koska mulla ei ole näyttää kuvaa, voisi miettiä tätä asiaa teoreettisella tasolla. Eli mitä niille maantienruskeille hiuksille kannattaa tehdä?
Kommentit (7)
minun perussuomalaiset maantien väriset hiukset on värjätty sutkoht tummaksi ruskeaksi, ja hieman vaaleammat latvat liukuvärjäyksellä. Näytän heti aikuismaisemmalta ja vaikka ihoni on vaalea, ei tule liian kalpea olo.
Olen käynyt kampaajalla (joka kyselee mitä haluan, jos annan hänelle vapautta hän tuputtaa punaista, jota en halua), ja nyt nämä raidat on omatekemiäni. Asun pikkuisessa paikassa, eikä täälläpäin ole oikein sellaista visualistia, joka tietäisi mikä mulle sopii. Mihinkään matkalle toiseen kaupunkiin en ala hiusten takia menemään, ei tämä nyt niin oleellinen asia ole. Toivoisin että jos täältä saisi neuvoja ja ideoita, voisin toteuttaa niitä itse tai selittää tarkemmin kampaajalle mitä haluan.
ap
Minkävärisiä ne monikirjavat raidat ovat?
Tosiaan mikään liukuvärjäys niin että juuri olisi tummempi ei käy, koska mulla on ohuet hiukset, sellainen peukalon paksuinen ponihäntä, näytän siltä että kaljuunnun.
ap
Voisitko laittaa jonkin vastaavan kuvan väristä.
kannattaa kokeilla jotain muuta hopeashampoota raitoihin! Esim. Kilppotekin hopeashampoo on tehokas eikä tee hiuksista vihreitä.
itse vaalennan maantienvärisiä hiuksiani, en tarvitse kovin tujua vaalenusainetta niin hiukset ei pala pilalle. Ostan usein kaupasta esim. hopeanvaalean tai tuhkanvaalean värin, nuo ei taita keltaiseen. Vaalennettuihin hiuksiin laitan joskus suoravärejä (esim. vaaleahko violetti) ja sävytteitä niin saan vaihtelua.
http://rumorfix.com/2013/07/jennifer-anistons-new-hair-dont/
varmaan tämä olisi lähtökohta jos en mitään näille tekisi. väriltään siis. olen vähän hukannut oman värini tässä vuosien saatossa. 2006 yritin kasvattaa sitä takaisin, mutta huomasin ettei siinä ole mitään tavoiteltavaa.
ap
Kuka hiuksiasi värjää?
Minun maantiehiuksiini sopii parhaiten monikirjavat raidat, mutta vain ammattilaisen tekeminä. Hiusteni pigmentti vaatii värille pitkän vaikutusajan, enkä sen arviointiin kotikonstein pysty.
Vähän tuli sellainen olo, että yrität pärjätä kotikonstein? Se ei ihan aina kannata.