Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Päästin rämemajavani paremmille kesälaitumille
01.04.2014 |
Aaaaah, mikä ihana vapaus! Päätin pitkästä aikaa taas uhrata uuden höylänterän ja ajelin römpsäkarvat pois. Nyt tuntuu mukavalta seisoskella parvekkeen ovella, kun tuuli hulmuttelee ilmaa kylpytakin sisälle.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
up