Taidan olla raskaana, lapsi olisi viides.
Raskautta ei olla yritetty. Ehkäisy on ollut vähän puutteellista. Nyt mulla on menkat myöhässä ja mietin, että mitenhän siitä selviää, jos olen raskaana. Onko täällä muita viiden äitejä paikalla? Olen jo luopunut kaikista vauvanvaatteistakin, voih.,
Kommentit (14)
Ei sit käyny mielessä että panemisesta voi tulla raskaaks?
Tiukka emätin on vain haikea muisto nuoruudesta...
No emätin on kyllä tiukka edelleen, koska jumppaan lantionpohjalihaksiani säännöllisesti. ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 11:36"]
No emätin on kyllä tiukka edelleen, koska jumppaan lantionpohjalihaksiani säännöllisesti. ap
[/quote]
Aprillipilan heitit siitten..juu tiukka on uskotaan..hahhahaa
No herranjestas. Jos teillä ei ole muuta sanottavaa, kun että oot löysäpillu niin voivoi. Ehkä mun miehellä on sitten vaan niin iso muna, että saan siihen kunnon puristuksen. Katkerat lapsettomat täällä kai taas huutelee.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 11:36"]
[/quote]
Voisit jumpata aivojasi esim. etsimällä tietoa ehkäisymenetelmistä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 10:36"]
Raskautta ei olla yritetty. Ehkäisy on ollut vähän puutteellista. Nyt mulla on menkat myöhässä ja mietin, että mitenhän siitä selviää, jos olen raskaana. Onko täällä muita viiden äitejä paikalla? Olen jo luopunut kaikista vauvanvaatteistakin, voih.,
[/quote]
No mulla sama tilanne uuden miehen kanssa, tosin sillä erotuksella että väitti ettei voi saada lapsia! Lääkäri kuulemma todennut hänen lapsettomuutensa.Ihan huijattu olo.
Täällä yksi viiden lapsen äiti. Minusta meidän viitonen ei muuttanut elämää oikeastaan ollenkaan. Nelosen kanssa muutos taas oli paljon suurempi. Nelosen kohdalla auto vaihtui tilavempaan, asunto kävi selvästi ahtaammaksi ja tuntui että aika loppui kesken. Viitonen tuntuu menevän siinä samassa. Helppo ja rakas tapaus on. Onnea raskaudesta!
Olisi kiva jos sitä ehkäisyä käyttäisi jos ei halua lisää lapsia.
Jokaisella lapsella oikeus syntyä haluttuna ja toivottuna eikä vain joukon jatkeeksi.
Toivottavasti sinulla nyt kuitenkin riittää rakkautta tälläkin uudelle vauvalle jos olet raskaana ja kaikki menee ok. Eiköhän se rutiinilla hoidu kunhan vain sydämessä on tilaa ja hermo kestää suurperheen ja talous ok ja mies/isä hoitaa osansa.
Sano nyt vielä että olet itse kotona nuorimman kanssa ja muut hoidatat päiväkodissa. Typerää tehdä miljoona kakaraa, joita ei itse hoida ja viedään työssäkäyviltä hoitopaikat.
Maija?